Μετάβαση σε περιεχόμενο

Ζητάω βρεφικά είδη πρώτης αναγκης


Recommended Posts

Καλησπέρα σας μανουλες, μου προτείνανε την σελίδα να γραψω, είμαι φοιτητης και χρειάζομαι την βοήθεια σας, αν τυχόν έχουν μεγαλωσει και έχετε περισσεια. Πρόσφατα η αδερφή μου και ο γαμπρός μου είχαν έναν ατυχημα και έτσι μιας και είμαι ο μόνος συγγενης, βρέθηκαν να εχω υπό την προστασία μου τα δύο μωρά της αδερφής μου. Το ένα 3 χρονών αγορακι και το άλλο 11 μηνών κοριτσάκι. Θα σας παρακαλούσα αν μπορείτε να με βοηθήσετε με μπιμπιλινα Νο 3 και Νο 5 οποία να ναι μάρκα και καμιά κρέμα.  Και κάποιο σαμπουαν τις μωρά. Σας ευχαριστώ πολύ και συγνωμη τις το σεντόνι. 

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

στις On 29/6/2023 at 4:24 ΜΜ, ο/η artelambros είπε:

Καλησπέρα σας μανουλες, μου προτείνανε την σελίδα να γραψω, είμαι φοιτητης και χρειάζομαι την βοήθεια σας, αν τυχόν έχουν μεγαλωσει και έχετε περισσεια. Πρόσφατα η αδερφή μου και ο γαμπρός μου είχαν έναν ατυχημα και έτσι μιας και είμαι ο μόνος συγγενης, βρέθηκαν να εχω υπό την προστασία μου τα δύο μωρά της αδερφής μου. Το ένα 3 χρονών αγορακι και το άλλο 11 μηνών κοριτσάκι. Θα σας παρακαλούσα αν μπορείτε να με βοηθήσετε με μπιμπιλινα Νο 3 και Νο 5 οποία να ναι μάρκα και καμιά κρέμα.  Και κάποιο σαμπουαν τις μωρά. Σας ευχαριστώ πολύ και συγνωμη τις το σεντόνι. 

Είσαι υπέροχος θείος που προσέχεις και φροντίζεις δύο μωρά! 

Γράψε σε ποια περιοχή μένεις ώστε να βρεθούν μανούλες μου μπορούν να σε βοηθήσουν. 

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Με χαρά να βοηθήσω! 

Στείλτε μου σε προσωπικό μήνυμα διεύθυνση έτσι ώστε να συνεννοηθούμε για να σας στείλω πάνες, κρέμες κτλ 

 

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites