Μετάβαση σε περιεχόμενο

6 βδομάδες έγγυος & αιμορραγία- πώς θα δω γιατρό;


Recommended Posts

Καλησπέρα σας, ήρθα Ελλάδα από το εξωτερικό να δω τους γονείς μου (νότια προάστια Αθήνα) και άρχισα να έχω αίμα όταν πηγαίνω τουαλέτα, αν και δεν είναι πολύ. Είμαι 7 βδομάδες έγκυος. Ποια είναι η διαδικασία να με δει γιατρός Αθήνα; Ελπίζα να μπορούν να μου κάνουν ένα υπερηχογράφημα να δουν αν όλα είναι καλά. Υπάρχει κάποιο τηλέφωνο να πάρω; Δεν ξέρω καν ποιο δημόσιο νοσοκομείο έχει γυναικολογικό τμήμα. Είχα μια αποβολή πέρσυ και ήταν σαν κανονική περίοδο, δεν ξέρω τι συμβαίνει τώρα. Έχω την Ευρωπαϊκή κάρτα ασφάλισης.

Ευχαριστώ!

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Καλημέρα κορίτσι μου ελπίζω να πάνε όλα καλά γυναικολόγο τμήμα έχει και το Αλέξανδρας και το Έλενα Βενιζέλου απλά νομίζω ότι το Αλέξανδρας εφημέρευε καθημερινά θα πας στα εξωτερικά ιατρεία θα τους πεις τι συμβαίνει και θα σου κάνουν υπέρηχο.. Τώρα δεν ξέρω πόσο κοντά είναι σε εσένα είμαι εντελώς άσχετη με δρόμους και αποστάσεις και τι αναμονή θα έχει

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

στις πριν 18 ώρες, ο/η WutheringHeights είπε:

Καλησπέρα σας, ήρθα Ελλάδα από το εξωτερικό να δω τους γονείς μου (νότια προάστια Αθήνα) και άρχισα να έχω αίμα όταν πηγαίνω τουαλέτα, αν και δεν είναι πολύ. Είμαι 7 βδομάδες έγκυος. Ποια είναι η διαδικασία να με δει γιατρός Αθήνα; Ελπίζα να μπορούν να μου κάνουν ένα υπερηχογράφημα να δουν αν όλα είναι καλά. Υπάρχει κάποιο τηλέφωνο να πάρω; Δεν ξέρω καν ποιο δημόσιο νοσοκομείο έχει γυναικολογικό τμήμα. Είχα μια αποβολή πέρσυ και ήταν σαν κανονική περίοδο, δεν ξέρω τι συμβαίνει τώρα. Έχω την Ευρωπαϊκή κάρτα ασφάλισης.

Ευχαριστώ!

Επειδή την ερώτηση την έκανες πολλές ώρες πριν και είσαι νέο μέλος και δεν εμφανίζεται αμέσως, γράψε μας να μας πεις πως είσαι! ❤️ 

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

στις πριν 18 ώρες, ο/η WutheringHeights είπε: