Μετάβαση σε περιεχόμενο

Ψώνια από amazon


Recommended Posts

Καλησπέρα σας!!!

Μήπως κάποια από τις κοπέλες έχει ψωνίσει από το amazon της Αγγλίας για να μου πει λεπτομέρειες;;; Έχω δει προϊόντα που θέλω να αγοράσω για το μωρό σχεδόν στις μισές τιμές αλλά δεν μπορώ να καταλάβω την χρέωση που κάνουν με την μεταφορα.

Ευχαριστώ!!!! :):):):)

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Γεια σου κοριτσι,εμεις εχουμε κανει πολλες αγορες απο το αμαζον..θα κοιτας να σου λεει free super save delivery..και θα το επιλεγεις στον τροπο που θες να σου τα στειλουν.

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Κατερίνα να σε ρωτήσω γιατί είμαι άσχετη;Πόσο κοστίζουν απο εκεί τα μεταφορικά;Δεν το έχω ψάξει καθόλου ακόμα το site και αναρωτιέμαι.

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Τα περισσοτερα σπιτι σου..μια φορα μονο εχω παει ταχυδρομειο.Σου στελνουν μαιλ κ παρακολουθεις της αποστολη.μολις γραψουν οτι ειναι Αθηνα την επομενη στα φερνουν.

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Συμφέρει αν πάρεις αρκετά πράγματα για να ισοσκελίσεις τη διαφορά των μεταφορικών. Προσοχή, είναι "γλυκιά" και εύκολη η αγορά με ένα κλικ! Μετά ερχεται ο λογαρισμός. Πάντως το Αμαζον είναι γρήγορο και αξιόπιστο!

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Εαν γραφει οτι ο πωλητης ειναι το αμαζον πανψ απο 25 λιρες ειναι δωρεαν τα μεταφορικα.

Θα εχεις το νου σου στην δεξια μερια το κιτρινο κουτακι εαν γραφει το ποσο + shipping.

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

  • 4 months later...