Μετάβαση σε περιεχόμενο

ticker


Recommended Posts

Κοριτσάκια μου πώς μπορώ να βάλω το ticker κάτω από το μήνυμά μου; Προσπαθώ αλλά μάταια....:unsure: :unsure:

Τόσο δύσκολο είναι ή εγώ είμαι πολύ άσχετη;;; :blush: :blush:

Βλέπω ότι οι περισσότερες έχετε...Εγώ τί κάνω λάθος και δεν μπορώ να βλέπω πόσων εβδομάδων είναι η μπεμπούλα μου;;:(

:( :(

Φιλάκια πολλά!

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Κοριτσάκια μου τελικά τα κατάφερα! Πάνω που ζητούσα τη βοήθειά σας! Είμαι επιτέλους εντάξει!

:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Κοριτσάκια μου τελικά τα κατάφερα! Πάνω που ζητούσα τη βοήθειά σας! Είμαι επιτέλους εντάξει!

:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

ΑΧ ΕΛΕΝΑΚΙ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΚΟΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΙΣ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΕΣ ΜΑΣ...ΕΣΥ ΣΧΕΔΟΝ 16, ΕΓΩ ΣΧΕΔΟΝ 18...ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΑΓΟΡΑΚΙ ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ Ε;;;ΕΓΩ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ...ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ;ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΩΝ;ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΛΕΝΕ ΓΩΓΩ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ 24 ΧΡΟΝΩΝ...

:kiss: :kiss:

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

ΑΧ ΕΛΕΝΑΚΙ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΚΟΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΙΣ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΕΣ ΜΑΣ...ΕΣΥ ΣΧΕΔΟΝ 16, ΕΓΩ ΣΧΕΔΟΝ 18...ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΑΓΟΡΑΚΙ ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ Ε;;;ΕΓΩ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ...ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ;ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΩΝ;ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΛΕΝΕ ΓΩΓΩ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ 24 ΧΡΟΝΩΝ...

:kiss: :kiss:

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΕΛΕΝΑΚΙ...ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΓΙΟ...ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΑ ΟΤΙ ΕΛΕΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΟΙΒΟ ΣΟΥ...ΤΕΛΕΙΟ ΟΝΟΜΑ ΠΑΡΕΠΙΜΠΤΟΝΤΩΣ..ΦΙΛΙΑ!

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΕΛΕΝΑΚΙ...ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΓΙΟ...ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΑ ΟΤΙ ΕΛΕΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΟΙΒΟ ΣΟΥ...ΤΕΛΕΙΟ ΟΝΟΜΑ ΠΑΡΕΠΙΜΠΤΟΝΤΩΣ..ΦΙΛΙΑ!

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Συμμετοχή στη συζήτηση

Μπορείτε να γράψετε τώρα το μήνυμά σας και να εγγραφείτε μετά. Αν έχετε ήδη λογαριασμό, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε το μήνυμα με το ψευδώνυμό σας.