Μετάβαση σε περιεχόμενο

EXEI SUMBEI SE KAMIA?


Recommended Posts

GEIA SAS BRE KORITSIA TI KANETE?EGW EIMAI SE ANAMENA KARBOUNA...EIXA EPAFES ME TON ANTRA MOU OLI TIN EBDOMADA POU MAS PERASE..AKOUSTE LOIPON TI EPATHA!2 MERES META PRISTIKE TO STITHOS MOU,UPOFERO STON PONOKEFALO KAI EXO PONOUS PERIODOU MPROSTA KAI APO TIS 2 PLEYRES KAI STO KENTRO KAI NOITHO TI MESI MOU NA ANOIGEI..TI SKATA DEN EINAI POLU NORIS?PERIODO PERIMENO STIS 9 ME 11...EXO STATHERO KIKLO 28-30 HMERWN...TI LETE NA KANO GIA NA MATHO AN YPARXEI PITHANOTITA SYLHPSHS?AP OTI DIABAZO AKOMA KALA KALA DEN EXEI GINEI I EMFYTEYSI?EIXE KAMIA TOSO NORIS SIMPTOMATA?HELP:woohoo:

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

αγαπητή φίλη καλησπέρα,

δεν είμαι γιατρός, αλλά πιστεύω ότι είναι νωρίς για να έχεις τέτοια συμπτώματα. Συνήθως οι συσπάσεις της μήτρας, γίνονται αφού το γονιμοποιημένο ωάριο έχει εισέλθει μέσα σε αυτήν για τα καλά. Τώρα εάν το έχεις τόσο μεγάλο άγχος, πάρε ένα τηλέφωνο τον γιατρό σου κ περιέγραψέ του την κατάσταση κ εκείνος θα σου πει τι να κάνεις. Μπορείς αν θέλεις να πας κ απο εκεί να σου κάνει έναν υπάρηχο, αλλά πιστεύω ότι είναι αρκετά νωρίς κ μαλλον θα πρέπει να περιμένεις να ερευνήσεις την κατάσταση μετά την πρώτη μέρα της καθυστέρησης.

Φιλιά

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

GEIA SOY!! ena tha soy po min dineis simasia se simptomata... k egw prospatho na min to kanw.. alla kamia fora me pianei k egw k lew na exw ayto ekeino to allo... oxi agxos k ola tha ginoyn.. einai noris akoma ..

k egw perimeno na adiathetisw stis 4 toy maioy tha doyme kali epitixia na exoyme filakiaa

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites