Μετάβαση σε περιεχόμενο

Κοκτέιλ χωρίς αλκοόλ;


Recommended Posts

Καλησπέρα,

Έχετε να προτείνετε κάποιο κοκτέιλ χωρίς αλκοόλ το οποίο πίνατε όσο ήμασταν/ είστε έγκυος ;

Είναι το μοναδικό που μου επιτρέπει ο γιατρός μου και είμαι άσχετη από αυτά. 

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

στις πριν 10 λεπτά, ο/η Γεωργία Π. είπε:

Καλησπέρα,

Έχετε να προτείνετε κάποιο κοκτέιλ χωρίς αλκοόλ το οποίο πίνατε όσο ήμασταν/ είστε έγκυος ;

Είναι το μοναδικό που μου επιτρέπει ο γιατρός μου και είμαι άσχετη από αυτά. 

Βασικά αν πας κάπου έχουν μια μεγάλη λίστα με κοκτέιλ χωρίς αλκοόλ..θα βρεις σίγουρα κάτι που να σου αρέσει 😀 με το καλοοο

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

στις πριν 12 λεπτά, ο/η Γεωργία Π. είπε:

Καλησπέρα,

Έχετε να προτείνετε κάποιο κοκτέιλ χωρίς αλκοόλ το οποίο πίνατε όσο ήμασταν/ είστε έγκυος ;

Είναι το μοναδικό που μου επιτρέπει ο γιατρός μου και είμαι άσχετη από αυτά. 

Καλησπέρα, κάθε μαγαζί έχει τον δικό του κατάλογο, εγώ απλά σαν παρατήρηση τους λέω πάντα ν μην βάλουν φύλλα από μέντα κ τα σχετικά κ κομμάτια φρούτων με φλούδες, γιατί δεν ξέρω πως τα πλένουν. 

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

στις πριν 36 λεπτά, ο/η marinamanoulitsa είπε:

Βασικά αν πας κάπου έχουν μια μεγάλη λίστα με κοκτέιλ χωρίς αλκοόλ..θα βρεις σίγουρα κάτι που να σου αρέσει 😀 με το καλοοο

Ευχαριστώ πολύ!! Έλεγα μήπως υπήρχε προσωπική εμπειρία 😋

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

στις πριν 33 λεπτά, ο/η Rena92 είπε:

Καλησπέρα, κάθε μαγαζί έχει τον δικό του κατάλογο, εγώ απλά σαν παρατήρηση τους λέω πάντα ν μην βάλουν φύλλα από μέντα κ τα σχετικά κ κομμάτια φρούτων με φλούδες, γιατί δεν ξέρω πως τα πλένουν. 

Πολύ σωστή, δε το είχα σκεφτεί!

Ευχαριστώ πολύ ♥️

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

στις πριν 7 ώρες, ο/η Γεωργία Π. είπε:

Πολύ σωστή, δε το είχα σκεφτεί!

Ευχαριστώ πολύ ♥️