Μετάβαση σε περιεχόμενο

Αναζήτηση Γιατρού


Recommended Posts

Χαιρετώ όλα τα κορίτσια στο φόρουμ!! Είμαι καινούριο μέλος αν και σας διαβάζω συχνά μιας και εμείς με τον άντρα μου προσπαθούμε για μωράκι εδώ και 1.5 χρόνο χωρίς αποτέλεσμα!! Έχουμε κάνει όλες τις απαραίτητες εξετάσεις όπως σαλπιγγογραφια σπερμοδιαγραμμα με ότι συνεπάγεται αυτό(κατάτμηση οξειδωτικό τριπλεξ) ορμονικές εξετάσεις και όλα δείχνουν φυσιολογικα! Κάναμε και καρυότυπο και οι 2 μας και εκεί όλα δείχνουν ότι δεν έχουμε κάτι! Έτσι λοιπόν αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε τις διαδικασίες για εξωσωματική! Αλλά είμαι σε αναζήτηση γιατρού μιας και ο μέχρι τώρα γυναικολόγος μου δεν ειδικεύεται στην υπογονιμότητα!! Βρίσκομαι Θεσσαλονίκη και θα ήθελα γνώμες από γιατρούς και κέντρα γιατί πραγματικά δεν ξέρω που να απευθυνθώ! Επίσης λόγο το ότι ο σύζυγός μου δεν έχει ασφαλιστική ικανότητα μας είπε ο γιατρός μου ότι δεν δικαιούμαστε να περάσουμε επιτροπή για να πάρουμε τα φάρμακα άρα μιλάμε για μεγάλο κοστούμι 😔😔 τα φώτα σας κορίτσια!! Θα εκτιμούσα οποιαδήποτε πληροφορία και εμπειρίες ♥️

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

στις On 10/4/2024 at 11:01 ΠΜ, ο/η kolokythaki11 είπε: