Μετάβαση σε περιεχόμενο

ΒΑΡΟΣ ΜΑΜΑΣ ΚΑΙ ΕΜΒΡΥΟΥ


Recommended Posts

Είμαι πλεόν στον 8ο και εδω και ενα μηνα δεν εχω βαλει γραμμαριο! Βεβαια δεν πηγα ακομα στο γιατρο για την προγραμματισμενη μου επισκεψη, αλλα εχω μια απορια... το βαρος του μωρου εξαρταται απο το βαρος της μαμας? με αλλα λογια αν εγω δε βαζω κιλα, δεν αυξανεται και το βαρος του παιδιου? ειναι αλληλενδετα ή οχι?

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Frapedia γεια σου και πάλι! Η αλήθεια είναι ότι στον 8 και 9 μήνα συσσωρεύονται κιλά΄. Είναι η αύξηση του βάρους του μωρού, του πλακούντα, των υγρών, το βάρος των μαστών αυξάνει. Έτσι τουλάχιστον γνωρίζω αλλά χωρίς απόλυτη γνώση, γιατί δεν είμαι και γιατρός! Εσύ έχεις συχνά και ποιοτικά γεύματα;

Βέβαια το βάρος του εμβρύου δεν σχετίζεται με της μαμάς, δηλαδή δε σημαίνει ότι αν βάλεις πολλά κιλά θα γεννήσεις και παχουλό μωρό, όπως και το αντίστροφο. Αυτά τουλάχιστον ξέρω εγώ... Ίσως κάποιες κοπέλες σε διαφωτίσουν καλύτερα αλλά φυσικά ο γιατρός σου είναι ο καταλληλότερος.

Καλή συνέχεια εύχομαι! :) :) :)

Ποια εβδομάδα διανύεις;;;

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

katrina .... νομιζω οτι τρωω σχετικα λογικα (ε που και που κανω και κανα στραβοπατημα ;) ) οχι βεβαια πολυ συχνα αλλα δεν κανω διαιτα ή κατι τέτοιο αν αυτο ρωτας :silly:

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Δε νομίζω να είναι κάτι ανησυχητικό πάντως. Μάλλον κάνεις ποιοτική και προσεκτική διατροφή, οπότε διατηρείσαι σε φυσιολογικά πλαίσια. Καλύτερα μάλιστα, δεν θα ζορίζεσαι πιο μετά! Θα κάνεις doppler; Όπως και να έχει περιμένουμε νεότερά σου!

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

frapedia καλησπέρα!Απ ότι ξέρω δεν σχετίζεται το βάρος της μητέρας με το βάρος του μωρού.Το τελευταιο τριμηνο επισης βάζεις τα περισσοτερα κιλά.

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

φραπεδιά μου κι εγώ δε νομίζω ότι σχετίζεται το βάρος της επίτοκου με αυτό του εμβρύου.