Μετάβαση σε περιεχόμενο

siemens-bosch-AEG- τί να διαλέξω για στεγνωτήριο;


Recommended Posts

Κορίτσια θα αγοράσω στεγνωτήριο, κυρίως για να μειώσω το σίδερο!!

Αλλά δε ξέρω ποιά από τις τρεις μάρκες να διαλέξω.. αν και ειμαι πιο κοντα στο siemens. Αλλά με ενδιαφέρει και ο θόρυβος, δε θέλω να κάνει σαν τρακτέρ!!!!!

Πείτε μου τη γνώμη σας όσες έχετε μία από αυτές τις μάρκες!!!

Ευχαριστωωωωωω :woohoo:

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Κορίτσια αγόρασα τελικά.Το έχω περίπου ένα μήνα. Ζήτημα αν σιδερώνω 10 λεπτά την εβδομάδα πλέον, αφού όλα βγαίνουν τέλεια!! Σε μισή ώρα στεγνώνει τα πάντα, άντε για τις πετσέτες να κάνει 10 λεπτά παραπάνω!! Κορίτσια, ειδικά όσες έχετε παιδάκια, θα γλιτώσετε απίστευτο χρόνο. Ακόμη και τα πουκάμισα σπάνια θέλουν σίδερο πλέον!!!!

:D

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Κοριτσάκια να ρωτήσω κατι γιατι είμαι εντελώς άσχετη με αυτό. Γιατί δεν θέλουν σίδερο μετά τα ρούχα;; Δεν τσαλακώνονται στο πληντύριο;; Πως γίνεται και ισιώνουν στο στεγνωτήριο. Σας ρωτώ γιατί αν είναι έτσι να πάω να πάρω κι εγώ.

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

ΕΓΩ ΕΧΩ BOSCH ΕΙΜΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΗ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΠΟΛΥ ΣΙΔΕΡΩΜΑ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΠΟΥΚΑΜΙΣΑ!1ΕΧΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Η ΕΤΣΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΡΟΥΧΑ??

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Είχε η μαμά μου στεγνωτήριο και αληθεύει ότι δεν θέλουν πολύ σίδερο etoile ποιο πήρες?? γιατί θέλω να πάρω και εγώ. Το μόνο κακό είναι ότι τα στεγωντήρια τραβούν πολύ ρευμα. Έτσι έχω ακούσει ισχύει ή όχι???

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Εγω πηρα αυτο http://www.siemens-home.gr/προϊόντα/πλύση/πλυντήρια-ρούχων/WT46E303GR.html?source=browse

(συγγνωμη για τη διαφημηση!!!)