-
Μωράκια Απριλίου 2026❤️🥰
Αχ σου πιάνει το μπιμπερό; Είσαι πολύ τυχερή Το δοκίμασα και εγώ για να μπορεί να την ταΐζει και κάποιος άλλος καμιά φορά αλλά το έπιασε μόνο 2 φορές και ήπιε λίγο και μετά ήθελε στήθος.. ωστόσο δεν το ξανά έπιασε.. χαχαχα ναι αυτή η φάση τώρα που γελάνε είναι σκέτη απόλαυση🥰🫠
-
Μωράκια Απριλίου 2026❤️🥰
Καλησπέρα κορίτσι μου!! Έχουν χαθεί όλες.. φαντάζομαι θα έχουν τρέξιμο Η αλήθεια είναι πως και εγώ με νεογέννητο και νήπιο στο τρέξιμο είμαι αλλά έχω και βοήθεια από μια θεία μου οπότε ξεκλεβω λίγο χρόνο καμιά φορά. Εμείς τα πάμε μια χαρά, η μικρή πέρασε μια φάση όπου για 1 βδομάδα το βράδυ δεν κοιμόταν καθολουυυυυ, ήταν μόνιμα πάνω στο στήθος και κλάμα.. αυτές τις μέρες είμαστε κάπως καλύτερα αν και τα απογεύματα καμία φορά την πιάνει η ανησυχία, αλλά γενικά μια χαρά!! Θηλάζουμε αποκλειστικά προς το παρόν!! Ελπίζω να αντέξω όσο περισσότερο μπορώ!! Εσύ; Πως τα πάτε;
-
Μωράκια Σεπτεμβρίου 2024🤰🏻👶🏻
Ioanna6 απάντησε στο θέμα του/της Anastasia Avgousti topic στο Ποιές είμαστε στους ίδιους μήνες εγκυμοσύνης!Φτου φτου το παιδάκι, απιστευτος!!! Εμείς από Σεπτέμβρη λέμε να την πάμε παιδικό. Νιώθω ότι πλέον βαριέται στο σπίτι, έχουμε εξαντλήσει όλα τα παιχνίδια. Σίγουρα θα την βοηθήσει και στην ομιλία πιστευω
-
Μωράκια Σεπτεμβρίου 2024🤰🏻👶🏻
Ioanna6 απάντησε στο θέμα του/της Anastasia Avgousti topic στο Ποιές είμαστε στους ίδιους μήνες εγκυμοσύνης!Ευχαριστούμε πολύ!!!❤️❤️❤️ η μικρή μπορώ να πω ότι είναι ήσυχο μωράκι, έχει 2-3 μέρες τώρα που την έχουν πιάσει κολικοι, τρώει και πάρα πολύ και δυσανασχετεί όλο βγάζει γάλα και πονάει το στομάχι της .. ωστόσο μαμ κακά και νάνι, πολύ ήσυχη μέχρι στιγμής! Καλά έχω πάθει πλάκα με τον μικρό σας ε;;; Χαχαχα ειναι σίγουρα ίδια ηλικία με την Αργυρώ;;; Με αγχώνεις 🤣🤣 Απίστευτος αλήθεια, μπράβο του!!
-
Μωράκια Σεπτεμβρίου 2024🤰🏻👶🏻
Ioanna6 απάντησε στο θέμα του/της Anastasia Avgousti topic στο Ποιές είμαστε στους ίδιους μήνες εγκυμοσύνης!Καλημέρα κορίτσι μου! Γεννήσαμε 16 Απριλίου, όλα πήγαν τέλεια δόξα τω θεω! Η μεγάλη μας πλέον εντάξει είναι σε ηλικία που δεν μπορούσαμε να την προετοιμάσουμε από πριν, μόνο της λέγαμε καμία φορά ότι θα έρθει ένα μωράκι στο σπίτι.. και προς το παρόν είναι μια χαρά.. την χαϊδεύει και με βοηθάει να την αλλάξω κλπ! Έχει ζωηρεψει πάρα πολύ, σκαρφαλώνει παντού, κάνει ότι μπορείς να φανταστείς, είναι ασταμάτητη ζωή να έχει.. από Σεπτέμβρη λέμε να την πάμε και βρεφικό, νιώθω ότι βαριέται στο σπίτι πλέον.. ωστόσο εμάς δεν μιλάει ακόμα.. μόνο μαμά μπαμπά πάμε και τα δικά της.. όμως καταλαβαίνει τα πάντα και μιμείται κιόλας τα πάντα!! Εσείς πως είστε;;; Τι λέξεις λέει ο μικρός τώρα; Μιλάει κανονικά;
-
Μωράκια Απριλίου 2026❤️🥰
Κορίτσι μου να σας ζήσει!! Καλησπέρα σε όλες, τι κάνετε; Εμένα έχει έρθει μια θεία μου για βοήθεια για τις πρώτες 40 μέρες και τώρα που είναι εδώ τρέχω και δεν φτάνω, δεν ξέρω τι θα γίνει όταν φύγει.. γιατί και η μεγάλη μου είναι μικρή ακόμα, σε 1 βδομάδα γίνεται 20 μηνών και είναι σε δύσκολη ηλικία και είναι και μεγάλος Ταρζάν… πάντως στο θέμα ύπνος το βράδυ που με φόβιζε πιο πολύ από όλα για το πως θα την βάζω για ύπνο κλπ τελικά είναι το πιο εύκολο!! Ωστόσο προσπαθώ όσο γίνεται να μην ζητάω την βοήθεια της θείας μου για να κάνω εξάσκηση για όταν φύγει… καλά τα πάμε δεν λέω, αλλά ώρες ώρες λέω αν δεν ήταν εδώ τι θα έκανα.. σε φάσεις δηλαδή όπου θηλάζω και η μεγάλη θέλει παιχνίδι εκείνη την ώρα ή κάτι και εγώ δεν μπορώ.. θα το βρούμε όμως πιστεύω σιγά σιγά.. εσείς πως τα πάτε; Όσες έχετε κιαλλα παιδάκια έχετε κανένα τιπ;
-
Μωράκια Απριλίου 2026❤️🥰
Ευχαριστούμε πολύ! Με το καλό και σε εσένα κορίτσι μου!❤️
-
Μωράκια Απριλίου 2026❤️🥰
Ευχαριστούμε πολύ❤️❤️
-
Μωράκια Απριλίου 2026❤️🥰
Καλησπέρα κορίτσια, γεννήσαμε και εμείς 16 του μήνα! Δόξα τω θεω όλα πήγαν καλά και είμαστε και οι 2 πολύ καλά!! Να μας ζήσουν τα μωράκια μας!!
-
Μωράκια Απριλίου 2026❤️🥰
Να σας ζήσει κορίτσι μου!! Θα υπάρχουν δύσκολες και εύκολες μέρες, πάντα να θυμάσαι όμως ότι μεγαλώνουν πολύ γρήγορα! Απόλαυσε το!! Καλές γιορτές, καλή ανάσταση να έχουμε!!
-
Μωράκια Απριλίου 2026❤️🥰
Καλησπέρα σε όλες κορίτσια! Πως πάτε;; Εγώ σήμερα 37 εβδομάδων και αύριο έχω ραντεβού με τον γιατρό να δούμε τι θα μας πει! Νιώθω ότι πλησιάζει η ώρα να έρθει η μικρούλα μας!
-
Μωράκια Σεπτεμβρίου 2024🤰🏻👶🏻
Ioanna6 απάντησε στο θέμα του/της Anastasia Avgousti topic στο Ποιές είμαστε στους ίδιους μήνες εγκυμοσύνης!Καλησπέρα κορίτσι μου. Δευτέρα μπήκα στον μήνα μου οπότε από μέρα σε μέρα περιμένουμε! Η κοιλιά μου νιώθω ότι δεν πάει άλλο, θα εκραγώ χαχαχ.. είμαστε πολύ καλά δόξα τω θεω! Τι κάνετε εσείς;
-
Μωράκια Απριλίου 2026❤️🥰
Ευχαριστώ πολύ!! Εγώ έχω αρκετά πονάκια περιόδου ελαφριά βέβαια και φοβερό πόνο στην μέση.. επίσης 2 μέρες τώρα έχω και πόνο στον μηρό, δεν ξέρω αν έχει σχέση… πάντως νιώθω ότι δεν θα αργήσει πολύ
-
Μωράκια Απριλίου 2026❤️🥰
Τι ωραία!!! Άντε, με το καλό!!! Και εγώ 36η βδομάδα μπαίνω αύριο οπότε αναμένουμε πότε θα αποφασίσει να έρθει η μικρή..😁😁
-
Μωράκια Απριλίου 2026❤️🥰
Κορίτσια χρόνια πολλά.!! Πως είστε; Τι κάνετε;;; Εγώ σήμερα είμαι 35+2 και πριν 1 βδομάδα που πήγαμε γιατρό, το μωράκι μας ήταν 2.200 Εχω αρκετά πετρώματα μέσα στην μέρα και με πονάει τρομερά η μέση μου!! Έχω ένα προαίσθημα ότι θα έρθει 18/4 η μικρή μας. Για να δούμε… με το καλό σε όλες μας
Ioanna6
Μέλη
-
Έγινε μέλος
-
Τελευταία επίσκεψη