Μετάβαση σε περιεχόμενο

ligi voitheia tha itan xrhsimh!!!!


elisabetta

Recommended Posts

kalispera kai signomi gia tous latinikous xaraktires alla kati paizei me to pc pou den exo katalavei akomi!

loipon...tha ithela mia h kai perissoteres gnomes!teleutaia periodos 9/6...anamenomenh periodos symfona me ton kyklo mou 8/7.alla apo tote periodos...agnoeitai!kai simera exoume 13/7.ekana test thn paraskevi vgike axna thetiko.ekana kai alla 3 ta 2 to savvato kai ena simera alla vgikan arnitika.to stithos prismeno,ponoi xamila stin koilia kai kapoies parodikes zalades kai anagoules.kamia symvouli????

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Κατι μου περνάε από το μυαλό αλλά δεν είμαι και γιατρός να σου πω ...Με προβληματίζει το θετικό τεστ..γιατί αν δείξειθετικό τότε είσαι σίγουρα ,όμως το ότι τα υπολοιπα βγήκαν αρνητικά ...δύο τινά μπο΄ρεί να σημαίνουν..1ον βγήκαν λάθος και 2ον..ίσως να πρόκειται για βιοχημική εγκυμοσύνη; Δηλαδή μια εγλυμοσύνη η οποία σταμάτησε να προχωράει και όπου νάναι θα σου έρθει περίοδος...εμένα αυτά θα μου περνούσαν από το μυαλό...ρώτησε καλύτερα το γιατρόσου...άμεσα..

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

οντως καλυτερα θα ηταν να πας σ ενα μικροβιολογο για μια αιμοληψια και δεικτη χοριακης οποτε και συ θα εισαι σιγουρη και ο γιατρος σου μετα θα σου δωσει ακομα πιο πολλες απαντησεις - λυσεις

αντε good luck!

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

ΕΓΩ ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΕΣΤ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΤΑΠΟΣΗ ΥΓΡΩΝ,ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 ΩΡΕΣ ΤΟΥΑΛΕΤΑ ΚΙ ΑΝ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΠΡΩΙ.

ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΒΙΟΧΗΜΙΚΗ ΑΠΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΠΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΧΟΡΙΑΚΗ.

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥ

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Χοριακή κουκλίτσα μου! Γιατί δεν κάνεις? Με τον γιατρό σου μίλησες? Μήπως όντως πρόκειται για βιοχημική? Όπως είπε και η φίλη Tirogaridaki?

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites