Μετάβαση σε περιεχόμενο

ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ-ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ??


antroula

Recommended Posts

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΕΧΕΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΚΑΜΙΑ??

γνωριζετε κατι διοτι εμας μας εκαναν ενημερωση για να πουλαμε ενεργεια στη Δεη και η δεη να ξεπληρωνει το δανειο της τραπεζας και να καλυπτει το ρευμα μας δωρεαν για 25 χρονια

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Γεια σου antroula, προσωπικά δεν ασχολούμαι με αυτόν τον τομέα αλλά είμαι πολιτικός μηχανικός και μπορώ να σε παραπέμψω σε διάφορα site να ενημερωθείς (για αρχή)...επίσης έχω συναδέλφους που ασχολούνται...θα σου στείλω πμ μόλις βρω ευκαιρία. Για στέγη σπιτιού ή για χωράφι θέλετε? Άδεια έχετε βγάλει? Σε ποια περιοχή είστε Ενημέρωση ποιοι σας έκαναν? Να προσέχετε γιατί υπάρχουν πολλοι 'αετονύχιδες' που τάζουν φύκια για μεταξωτές κορδέλες!

θα επικοινωνήσω σύντομα!

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

σευχαριστω πολυ για το μυνημα σαμανθα μου.εμεις πηγαμε να σενα μαγαζι που πουλαει πετρες και φτιαχνει τζακια για να δουμε καποιες πετρες.με την κουβεντα μας ειπε οτι ο γιος του ασχολειτε με τα φωτοβολταικα και συγκεκριμενα εχουν βαλει και αυτοι.σε συνεργασια παντα με τη δεη βεβαια πουλοντας ρευμα .μεσα σαυτο το πακετο θα μας τοποθετησουν και θερμομωνωση σπιτιου πραγμα που μας καιει ειδιαιτερα γιατι εχουμε φοβερο προβλημα υγρασιας.οποτε εγω εκει τσιμπησα διοτι μας συμφαιρει ετσι.

προκειται για στεγη σπιτιου.η αδεια που επρεπε να βγαλεις απο την πολεοδομια καταργηθηκε πλεον αλλα εγω εχω βγαλει ουτως η αλλως διοτι κανω εργασιας στο σπιτι.αδεια εργασιων μικρης κλιμακας.

αλλα πληρωνει οντως η δεη το δανειο???η θα μπλεξουμε πουθενα??

στειλε μου οτι πληροφοριες εχεις διοτι ειμαστε στα χαρτια αν ειναι να μη το κανω και τι πρεπει να ρωτησω ακριβως για ναμαι καλυμμενη

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

  • 1 year later...