Μετάβαση σε περιεχόμενο

ΔΥΟ ΕΜΒΡΥΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΣΕΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ????


Recommended Posts

Κοριτσια δεν παει αλλο θα τρελαθω.μολισ με πηραν τηλ.απο το κεντρο και μου ειπαν να παω αυριο να κανω μεταφορα καποιων εμβρυων που θα ειναι ηδη 3 ημερων και το πιο πιθανο να κανω και το σαββατο καποια σε βλαστοκυστεσ.Μα ειναι δυνατον?εχει κανει καμια σασ κατι τετοιο?εδω δεν σηκωνομαστε απο το κρεβατι και θα αρχιζουν παλι να μου βαλουν κολποδιαστολεα κτλ.?δεν θα χαλασουν τα πρωτα?δεν θα φυγουν απο τη θεση τουσ με ολη τη διαδιακασια που θα ακολουθησει το σαββατο?θελω την γνωμη σασ ακομα και αν δεν σασ εχει τυχει αυτο

ευχαριστω

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

καλησπέρα ρουλίνι να σου πώ την αλήθεια πρώτη φορά το ακούω αυτό!!!!!! :huh: ο γιατρός τί σου είπε;;;;;;;;λογικά θα το έχει ξανακάνει για να σου το προτείνει..

κοίτα λογικά σκεπτόμενη αν και δεν είμαι γιατρός εφόσον όταν σου βάζουν τα έμβρυα έχουν υπέρυχο ξέρουν τη θέση τους,έτσι και την 2η φορά ίσως με τον υπέρυχο να βρεί τη θέση τους και να μην τα ενοχλήσει(ελπίζω να μην είπα βλακεία :P )πόσα είπε θα σου βάλει τη 1η και πόσα τη 2η φορά;

πάντως προσπάθησε να είσαι ήρεμη γιατί αύριο ξημερώνει μια όμορφη μέρα,σου εύχομαι να πάνε όλα τέλεια και σύντομα μια τεράστια χοριακή! :kiss:

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites