Μετάβαση σε περιεχόμενο

Κλασική μουσική κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης


Recommended Posts

Άκουσα οτι η κλασική μουσική είναι ιδανική για τις έγκυες γυναίκες και για το μωρό που κυοφορούν καθώς ηρεμούν και οι δύο.Γνωρίζεται μήπως κάποια συλλογή που να μην είναι πολύ "βαριά"?? Εγώ είμαι εντελώς άσχετή με αυτού του είδους τη μουσική. Αν κάποια από εσάς γνωρίζει κάτι παραπάνω θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα να βοηθούσε.

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Demiss γεια σου! Ναι έτσι υποστηρίζεται! Λέγεται μάλιστα ότι έχουν προτίμηση σε Μπετόβεν και Bιβάλντι. Προσωπικά κάποιες ημέρες το εφήρμοσα και ο άντρας μου έσκασε στα γέλια! :laugh: Η αλήθεια είναι ότι παρατήρησα ότι όντως ηρεμούν και δεν μου άρεσε καθόλου αυτό! :huh:

Είχα συνηθίσει και ήθελα να νιώθω διαρκώς το μωρό, οπότε σταμάτησα την τεχνική! :unsure: Πάντως οι επιστήμονες ακράδαντα το υποστηρίζουν. Δοκίμασα και άλλου είδους μουσική, όπως ελληνική λαϊκή αλλά καμία διαφορά! :(

Εμένα μεγάλες κυρίες μου πρότειναν να μιλάω όλη μέρα το μωρό και μου φάνηκε αστείο επίσης! Τί να πω, κάποια πράγματα δεν έχεις το περιθώριο να τα επαληθεύσεις! Καλή συνέχεια στην εγκυμοσύνη σου! :) :) :)

Σε ποια εβδομάδα είσαι;

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

demiss έγραψε:

Άκουσα οτι η κλασική μουσική είναι ιδανική για τις έγκυες γυναίκες και για το μωρό που κυοφορούν καθώς ηρεμούν και οι δύο.Γνωρίζεται μήπως κάποια συλλογή που να μην είναι πολύ "βαριά"?? Εγώ είμαι εντελώς άσχετή με αυτού του είδους τη μουσική. Αν κάποια από εσάς γνωρίζει κάτι παραπάνω θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα να βοηθούσε.

Εμένα ο γυναικολόγος μου, μου είχε πει ότι είναι πολύ καλό να ακούω κλασική μουσική και μόνο Μότσαρτ γιατί η μουσική του είναι ήρεμη. Η κλασική μουσική κάνει τω μωρό πιο έξυπνο και το ηρεμεί. Απαγορεύεται η Ροκ και η σκληρή μουσική γιατί τα κάνει νευρικά!