Μετάβαση σε περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσίευση

Καλησπέρα φίλες μου. :)

Ελπίζω να είστε όλες καλά.Σε λίγες μέρες ο καλός μου έχει γενέθλια και αποφάσισα να κάνω τραπέζι για τα αγαπημένα μας πρόσωπα.

Είμαι σχεδόν άσχετη με την κουζίνα αλλά θέλω να κάνω το τραπέζι για να μαζευτούν και οι δυο οικογένειες μας ;) Θα καλέσω τους παππούδες,τους γονείς και τα αδέρφια μας,δηλαδη τους πολύ πολύ κοντινούς μας :)

Θα ήθελα λίγη βοήθεια :blush:

Τι να μαγειρέψω;

Πόσων ειδών σαλάτες να ετοιμάσω;

Ποτό;

Γλυκό;; :P

Όσες απο εσάς έχουν ανάλογη εμπειρία,ας μου δώσουν μερικές ιδέες :laugh:

Σας ευχαριστώ εκ των πρωτέρων! :kiss:

Δημοσίευση

Λοιπόν και εγώ δεν μπορώ να πώ οτι έχω μεγάλη εμπειρία αλλα θα σου πώ τη γνώμη μου...

Για κυρίως μπορείς να φτιάξεις κάτι σε κρεατικό. Αρνάκι ή κατσικάκι στο φούρνο με πατατούλες που είναι παραδοσιακό και... γιαμι γιαμι

Για ποικιλία μπορείς να φτιάξεις και λίγο κοκκινιστό μοσχάρι ή χοιρινό με πιπεριές.

Απο ορεκτικά καμια πιτούλα ή πολύ ωραίο θα ήταν ένα σουφλεδάκι με χρωματιστά μακαρόνια.

Απο σαλάτες αν θέλεις κάτι κλασικό ή καμια πολύχρωμη.

Επίσης ωραία είναι η μακαρονοσαλάτα...μμμμμ

Απο βλυκό???

Φτιάξε μια καρυδόπιτα και αγόρασε και παγωτό να το συνοδεύσεις.

Αν και θα σου φέρουν γλυκά τα οποία μπορείς να βγάλεις!

Αχ μου άνοιξε η όρεξη και πεινάω.....

Καλή επιτυχία!

Δημοσίευση

οποσδηποτε παστιστιο δεν λειπει απο καθε τραπεζι και με ετοιμη μπεσαμελ δεν ειναι καθολου δυσκολο, μετα μπορεις να φτιαξεις και καποιο κρεας και καποια πιτα εστω ετοιμη αφου δεν εχεις πολυ επαφη με κουζινα, σαλατα αναμικτη για ολα τα γουστα

Δημοσίευση

μπες στο greekmasa.gr.

εχει τα παντα!!!

εγω θα εφτιαχνα ενα μπουτι μοσχαρι ή χοιρινο στην γαστρα(το βαζεις και ξενοιαζεις)με πατατουλες μεσα. επισης ενα αναμεικτο ρυζακι...

επισης ενα κοκινιστο ειναι πολυ ωραιο με πουρε ισως ή ρυζακι...

ενα σουφλε που ειναι πολυ ευκολο και νοστιμο..α!! και κεφτεδακια που τρωνε ολοι και ειναι πολυ νοστιμα και επισης ευκολα...