Μετάβαση σε περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσίευση

Καλησπέρα φίλες μου. :)

Ελπίζω να είστε όλες καλά.Σε λίγες μέρες ο καλός μου έχει γενέθλια και αποφάσισα να κάνω τραπέζι για τα αγαπημένα μας πρόσωπα.

Είμαι σχεδόν άσχετη με την κουζίνα αλλά θέλω να κάνω το τραπέζι για να μαζευτούν και οι δυο οικογένειες μας ;) Θα καλέσω τους παππούδες,τους γονείς και τα αδέρφια μας,δηλαδη τους πολύ πολύ κοντινούς μας :)

Θα ήθελα λίγη βοήθεια :blush:

Τι να μαγειρέψω;

Πόσων ειδών σαλάτες να ετοιμάσω;

Ποτό;

Γλυκό;; :P

Όσες απο εσάς έχουν ανάλογη εμπειρία,ας μου δώσουν μερικές ιδέες :laugh:

Σας ευχαριστώ εκ των πρωτέρων! :kiss:

Δημοσίευση

Λοιπόν και εγώ δεν μπορώ να πώ οτι έχω μεγάλη εμπειρία αλλα θα σου πώ τη γνώμη μου...

Για κυρίως μπορείς να φτιάξεις κάτι σε κρεατικό. Αρνάκι ή κατσικάκι στο φούρνο με πατατούλες που είναι παραδοσιακό και... γιαμι γιαμι

Για ποικιλία μπορείς να φτιάξεις και λίγο κοκκινιστό μοσχάρι ή χοιρινό με πιπεριές.

Απο ορεκτικά καμια πιτούλα ή πολύ ωραίο θα ήταν ένα σουφλεδάκι με χρωματιστά μακαρόνια.

Απο σαλάτες αν θέλεις κάτι κλασικό ή καμια πολύχρωμη.

Επίσης ωραία είναι η μακαρονοσαλάτα...μμμμμ

Απο βλυκό???

Φτιάξε μια καρυδόπιτα και αγόρασε και παγωτό να το συνοδεύσεις.

Αν και θα σου φέρουν γλυκά τα οποία μπορείς να βγάλεις!

Αχ μου άνοιξε η όρεξη και πεινάω.....

Καλή επιτυχία!

Δημοσίευση

οποσδηποτε παστιστιο δεν λειπει απο καθε τραπεζι και με ετοιμη μπεσαμελ δεν ειναι καθολου δυσκολο, μετα μπορεις να φτιαξεις και καποιο κρεας και καποια πιτα εστω ετοιμη αφου δεν εχεις πολυ επαφη με κουζινα, σαλατα αναμικτη για ολα τα γουστα

Δημοσίευση

μπες στο greekmasa.gr.

εχει τα παντα!!!

εγω θα εφτιαχνα ενα μπουτι μοσχαρι ή χοιρινο στην γαστρα(το βαζεις και ξενοιαζεις)με πατατουλες μεσα. επισης ενα αναμεικτο ρυζακι...

επισης ενα κοκινιστο ειναι πολυ ωραιο με πουρε ισως ή ρυζακι...

ενα σουφλε που ειναι πολυ ευκολο και νοστιμο..α!! και κεφτεδακια που τρωνε ολοι και ειναι πολυ νοστιμα και επισης ευκολα...

2-3 σαλατες..μια κλασσικη χωριατικη μια μαρουλι και καμια αλοιφη...

γλυκ οενα σουφλε σοκολατας ισως ή κανενα ροξακι(ευκολα ειναι στο σιτε που σου λεω εχει ευκολες συνταγες)

επισης ενα cheese cake που ειναι καλο να φτιχτει απο την προηγουμενη για να ειναι πιο νοστιμο οποτε δεν θα εχεις γλυκο την ιδια μερα με τα φαγητα..

Δημοσίευση

Θα πάρεις μακαρόνια χρωματιστά καλύτερα. Ριγκατόνι ή βίδες. Θα τα βράσεις θα τα βάλεις σε ένα μπόλ. Μπορείς να προσθέσεις μαρούλι, καρότο ,αρακά ,αραποσίτι ,τυρί, ζαμπόν ,κρουτόν,φασολια, (αυτά τα βρασμένα ή σε κορσέρβα που πουλάνε). Φαντασία χρειάζεται...

Απο πάνω μαγιονέζα. Μπορείς να τη στολίσεις και με κανένα μαρουλάκι...

Μην την ανακατέψεις. Θα την προσφέρεις έτσι και μετά οι καλεσμένοι μπορούν να την ανακατέψουν. Είναι πολύ νόστιμη... μου τρέχουν τα σάλια...

Δημοσίευση

amanda έγραψε:

Θα πάρεις μακαρόνια χρωματιστά καλύτερα. Ριγκατόνι ή βίδες. Θα τα βράσεις θα τα βάλεις σε ένα μπόλ. Μπορείς να προσθέσεις μαρούλι, καρότο ,αρακά ,αραποσίτι ,τυρί, ζαμπόν ,κρουτόν,φασολια, (αυτά τα βρασμένα ή σε κορσέρβα που πουλάνε). Φαντασία χρειάζεται...

Απο πάνω μαγιονέζα. Μπορείς να τη στολίσεις και με κανένα μαρουλάκι...

Μην την ανακατέψεις. Θα την προσφέρεις έτσι και μετά οι καλεσμένοι μπορούν να την ανακατέψουν. Είναι πολύ νόστιμη... μου τρέχουν τα σάλια...

Αμάντα ακούγεται πολύ νόστιμη.Λέω να την φτιάξω αύριο,είναι και εύκολη η συνταγή.

Σκέφτηκα και την πατατοσαλάτα.Λέτε να αρέσει ή είναι πολύ ''φτωχική''; :blush:

Δημοσίευση

VENI έγραψε:

μπες στο greekmasa.gr.

εχει τα παντα!!!

εγω θα εφτιαχνα ενα μπουτι μοσχαρι ή χοιρινο στην γαστρα(το βαζεις και ξενοιαζεις)με πατατουλες μεσα. επισης ενα αναμεικτο ρυζακι...

επισης ενα κοκινιστο ειναι πολυ ωραιο με πουρε ισως ή ρυζακι...

ενα σουφλε που ειναι πολυ ευκολο και νοστιμο..α!! και κεφτεδακια που τρωνε ολοι και ειναι πολυ νοστιμα και επισης ευκολα...

2-3 σαλατες..μια κλασσικη χωριατικη μια μαρουλι και καμια αλοιφη...

γλυκ οενα σουφλε σοκολατας ισως ή κανενα ροξακι(ευκολα ειναι στο σιτε που σου λεω εχει ευκολες συνταγες)

επισης ενα cheese cake που ειναι καλο να φτιχτει απο την προηγουμενη για να ειναι πιο νοστιμο οποτε δεν θα εχεις γλυκο την ιδια μερα με τα φαγητα..

Συμφωνω απολυτα!

Το χοιρινο μπουτι με πορτοκαλι λεμονι σκορδο γινεται σουπερ στη γαστρα!!!!Πεντανοστιμο.Ασε που δε θελει επιβλεψη...Το βαζεις και το ανοιγεις οταν ψηθει!

Να υπολογιζεις γενικα 200γρ κρεας ανα ατομο...Για να μην ξεφυγεις στις ποσοτητες και τα πετας!!

Καλη επιτυχια!

Δημοσίευση

καλησπερα.

ωραια και η πατατοσαλατα και η μακαρονοσαλατα!μπορεις να παρεις και ετοιμη ρωσικη!σου γραφω μια συνταγη που μπορεις να την κανει για τη μεση.

3 στήθη κοτόπουλο (φιλέτο)

3 πιπεριές Φλωρίνης

1 κίτρινη πιπεριά

500 γρ. Μανιτάρια (ασπρομανίταρα)

¼ φλ. Ελαιόλαδο

1 μεγάλο κρεμμύδι ψιλοκομμένο

2 σκελίδες σκόρδο σε φέτες

1 κύβο κότας

½ φλ. Μαυροδάφνη

Αλάτι-πιπέρι

Λίγο φασκόμηλο

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

ΚΟΒΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΣΕ ΜΙΚΡΑ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙΑ (ΛΩΡΙΔΕΣ). ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΠΟΡΟΥΣ ΑΠ’ΤΙΣ

ΠΙΠΕΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΒΟΥΜΕ ΣΕ ΛΩΡΙΔΕΣ.

ΚΟΒΟΥΜΕ ΣΕ ΦΕΤΕΣ ΤΑ ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ.

ΖΕΣΤΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΣΕ ΚΑΤΣΑΡΟΛΑ ΦΑΡΔΙΑ(ΠΛΑΣΩΤΕ) ΚΑΙ ΡΟΔΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΚΡΕΜΜΥΔΙ

ΓΙΑ 5 ΛΕΠΤΑ ΩΣΠΟΥ ΝΑ ΧΡΗΣΙΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΑΦΑΝΟ.

ΤΟΤΕ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ ΤΟ ΣΚΟΡΔΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΙΠΕΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΩΤΑΡΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΛΕΠΤΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ

ΜΑΡΑΘΟΥΝ . ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΓΙΑ ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑΞΕΙ ΧΡΩΜΑ

(ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΡΟΖ) ΠΕΡΙΠΟΥ 2ΛΕΠΤΑ , ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ ΤΟ ΚΡΑΣΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΥΒΟ.

ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ. ΧΑΜΗΛΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΦΩΤΙΑ,

ΑΛΑΤΟΠΙΠΕΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΙΓΟΒΡΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΥΓΡΑ ΤΟΥ (ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΝΕΡΟ) ΓΙΑ 20

ΛΕΠΤΑ.

ΤΕΛΟΣ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ ΤΟ ΦΑΣΚΟΜΗΛΟ (ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 5 ΛΕΠΤΑ) ΚΑΙ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ ΜΕ ΠΟΥΡΕ ΄Ή

ΡΥΖΙ.

ΤΙΡS

ΟΤΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΠΛΕΝΟΥΜΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΡΟ ΓΙΑΤΙ ΡΟΥΦΟΥΝ

ΣΑΝ ΣΦΟΥΓΓΑΡΙΑ.

ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΥΓΡΗ ΠΕΤΣΕΤΑ,

ειναι φανταστικη συνταγη,εγω βεβαια δεν βαζω το φασκομηλο και τα μανιταρια.

Δημοσίευση

αα ακομα για ορεκτικο μπορεις να παρεις φυλο σφολιατας και κουπακια αυτα τα μιας χρησης τα στρογγυλα,κιμα,ντοματα τριμμενη,κρασι και λιγο μπεσαμελ ετοιμη.φτιαχνεις τον κιμα και οταν εχει πιει τα ζουμια του βαζεις το φυλο στα κουπακια και τα γεμιζεις με κιμα και απο πανω βαζεις την μπεσαμελ και τα ψηνεις στο φουρνο.και αυτη η συνταγη ειναι τελεια.

καλη επιτυχια.

Δημοσίευση

Πρασοκιμαδόπιτα

Από τις αγαπημένες μου πίτες!

Υλικά

• Ένα πακέτο σφολιάτα (φαντάζομαι πως θα γίνεται και με φύλλο για πίτες, αλλά δεν την έχω φτιάξει έτσι, οπότε δεν ξέρω να σας πω λεπτομέρειες)

Για τη γέμιση:

• 1 κιλό πράσα (τα άσπρα κομμένα ροδέλες)

• ¾ κιμά χοιρινό

• 100 γραμμάρια μπέικον κομμένο σε μικρά κομμάτια (προαιρετικό)

• 2-3 κουταλιές μαϊντανό ψιλοκομμένο

• 2-3 κρεμμύδια φρέσκα σε ροδέλες

• 1 μεγάλο ξερό κρεμμύδι ψιλοκομμένο

• 1 ποτήρι κρασιού τριμμένη φρυγανιά ή τραχανά

• 2 αυγά χτυπημένα ελαφρά

• 1 ποτήρι του κρασιού λευκό ξηρό κρασί

• 500 gr. φέτα (ή 250 gr. φέτα και 250 gr. ανθότυρο)

(H συνταγή έλεγε αυτά αλλά επειδή με τη φέτα έχω κόψει διπλωματικές σχέσεις από τότε που γεννήθηκα, εγώ έβαλα τριμμένη κεφαλογραβιέρα, μια χαρά βγήκε! Περί ορέξεως…)

• Αλάτι, πιπέρι

• Λάδι

• Σουσάμι προαιρετικά για την επιφάνεια

Και πως γίνεται;;

1. Τσιγαρίζουμε τα πράσα μόνα τους, μέχρι να γίνουν διάφανα.

2. Όταν είναι έτοιμα τα αφαιρούμε και στο ίδιο μαγειρικό σκεύος τσιγαρίζουμε τα κρεμμύδια (φρέσκα και ξερά).

3. Προσθέτουμε τον κιμά και το μπέικον και αν χρειάζεται, λίγο ακόμα λάδι. Τα τσιγαρίζουμε καλά και σβήνουμε με το κρασί. Διαλύουμε τον κιμά με την ξύλινη κουτάλα έτσι ώστε να μην έχει χοντρά κομμάτια. Μόλις είναι έτοιμα, αφαιρούμε το σκεύος από την φωτιά και προσθέτουμε όλα τα άλλα υλικά (τα πράσα τελευταία). Αν έχει πολύ ζουμί, το στραγγίζουμε.

4. Σε λαδωμένο ταψί τοποθετούμε τη μισή σφολιάτα. Από πάνω στρώνουμε τη γέμιση και σκεπάζουμε με την άλλη μισή σφολιάτα.

5. Κόβουμε το πάνω φύλλο της σφολιάτας σε κομμάτια, έτσι ώστε να ψηθεί καλά και στο εσωτερικό και για να μπορούμε να την κόψουμε πιο εύκολα μετά.

6. Αλείφουμε το πάνω φύλλο με λίγο λάδι ή λίγο βούτυρο και προαιρετικά ρίχνουμε σουσαμάκι.

Ψήνουμε για μία ώρα περίπου στους 175 βαθμούς (πάντα ανάλογα και το φούρνο) σε αντίσταση πάνω-κάτω.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Παντζαροσαλάτα

Είναι μια πανεύκολη συνταγή, υγιεινή (δεν έχει μαγιονέζες, κρέμες κλπ), πολύ δροσερή και λόγω χρώματος, όμορφη και στο μάτι! Είπαμε πρέπει να τρώμε με όλες τις αισθήσεις!!

• 500 γρ. παντζάρια βρασμένα και κομμένα κομματάκια

(αν δεν προλαβαίνετε να βράσετε παντζάρια, έχει στο σουπερμάρκετ έτοιμα βρασμένα και μάλιστα βιολογικά, τα δοκίμασα πρόσφατα κι ήταν πολύ ωραία)

• γύρω στο μισό κιλό γιαούρτι στραγγιστό

• 1-2 σκελίδες σκόρδο (εντάξει, γούστα είναι αυτά, αν θέλετε να την κάνετε παντζαροσκορδαλιά, δικό σας θέμα! )

• 4-5 κουταλιές λάδι

• 4-5 κουταλιές ξύδι (εγώ βάζω βαλσάμικο γιατί μου αρέσει!!)

• αλάτι

• τριμμένο καρύδι (κρατάς λίγο στην άκρη για το ντεκόρ)

Να πως γίνεται… πολύ δύσκολη συνταγή!

Λοιπόν… βάζουμε στο μούλτι (το γνωστό σωτήριο…) το σκόρδο κομμένο κομμάτια, το λάδι, το ξύδι και αλάτι και τα χτυπάμε μέχρι να διαλυθεί το σκόρδο. Μετά τα ρίχνουμε στο γιαούρτι και ανακατεύουμε καλά να πάει παντού. Από το μείγμα αυτό κρατάμε 2-3 κουταλιές στην άκρη.

Παίρνουμε το ωραίο μας μπωλ που θα σερβίρουμε τη σαλάτα και ανακατεύουμε μέσα εκεί τα παντζάρια, το μείγμα του γιαουρτιού και το καρύδι το τριμμένο. Αφού ανακατευτούν καλά, ρίχνουμε από πάνω το γιαούρτι που κρατήσαμε στην άκρη (κρατήσαμε εεε;;; :) ) και το στρώνουμε για να καλύψει την επιφάνεια ομοιόμορφα. Τέλος, ρίχνουμε από πάνω το τριμμένο καρύδι που έχουμε κρατήσει. Σκεπάζουμε το μπωλ με μεμβράνη και το βάζουμε στο ψυγείο.

Καλό είναι να την φτιάξετε την προηγούμενη μέρα για να δέσουν τα υλικά πιο καλά, αλλά αν δεν προλαβαίνετε και την κάνετε την ίδια μέρα, πάλι νόστιμη θα'ναι!

Καλή επιτυχία και καλή όρεξη!

Δημοσίευση

Πρασοκιμαδόπιτα

Από τις αγαπημένες μου πίτες!

Υλικά

• Ένα πακέτο σφολιάτα (φαντάζομαι πως θα γίνεται και με φύλλο για πίτες, αλλά δεν την έχω φτιάξει έτσι, οπότε δεν ξέρω να σας πω λεπτομέρειες)

Για τη γέμιση:

• 1 κιλό πράσα (τα άσπρα κομμένα ροδέλες)

• ¾ κιμά χοιρινό

• 100 γραμμάρια μπέικον κομμένο σε μικρά κομμάτια (προαιρετικό)

• 2-3 κουταλιές μαϊντανό ψιλοκομμένο

• 2-3 κρεμμύδια φρέσκα σε ροδέλες

• 1 μεγάλο ξερό κρεμμύδι ψιλοκομμένο

• 1 ποτήρι κρασιού τριμμένη φρυγανιά ή τραχανά

• 2 αυγά χτυπημένα ελαφρά

• 1 ποτήρι του κρασιού λευκό ξηρό κρασί

• 500 gr. φέτα (ή 250 gr. φέτα και 250 gr. ανθότυρο)

(H συνταγή έλεγε αυτά αλλά επειδή με τη φέτα έχω κόψει διπλωματικές σχέσεις από τότε που γεννήθηκα, εγώ έβαλα τριμμένη κεφαλογραβιέρα, μια χαρά βγήκε! Περί ορέξεως…)

• Αλάτι, πιπέρι

• Λάδι

• Σουσάμι προαιρετικά για την επιφάνεια

Και πως γίνεται;;

1. Τσιγαρίζουμε τα πράσα μόνα τους, μέχρι να γίνουν διάφανα.

2. Όταν είναι έτοιμα τα αφαιρούμε και στο ίδιο μαγειρικό σκεύος τσιγαρίζουμε τα κρεμμύδια (φρέσκα και ξερά).

3. Προσθέτουμε τον κιμά και το μπέικον και αν χρειάζεται, λίγο ακόμα λάδι. Τα τσιγαρίζουμε καλά και σβήνουμε με το κρασί. Διαλύουμε τον κιμά με την ξύλινη κουτάλα έτσι ώστε να μην έχει χοντρά κομμάτια. Μόλις είναι έτοιμα, αφαιρούμε το σκεύος από την φωτιά και προσθέτουμε όλα τα άλλα υλικά (τα πράσα τελευταία). Αν έχει πολύ ζουμί, το στραγγίζουμε.

4. Σε λαδωμένο ταψί τοποθετούμε τη μισή σφολιάτα. Από πάνω στρώνουμε τη γέμιση και σκεπάζουμε με την άλλη μισή σφολιάτα.

5. Κόβουμε το πάνω φύλλο της σφολιάτας σε κομμάτια, έτσι ώστε να ψηθεί καλά και στο εσωτερικό και για να μπορούμε να την κόψουμε πιο εύκολα μετά.

6. Αλείφουμε το πάνω φύλλο με λίγο λάδι ή λίγο βούτυρο και προαιρετικά ρίχνουμε σουσαμάκι.

Ψήνουμε για μία ώρα περίπου στους 175 βαθμούς (πάντα ανάλογα και το φούρνο) σε αντίσταση πάνω-κάτω.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Παντζαροσαλάτα

Είναι μια πανεύκολη συνταγή, υγιεινή (δεν έχει μαγιονέζες, κρέμες κλπ), πολύ δροσερή και λόγω χρώματος, όμορφη και στο μάτι! Είπαμε πρέπει να τρώμε με όλες τις αισθήσεις!!

• 500 γρ. παντζάρια βρασμένα και κομμένα κομματάκια

(αν δεν προλαβαίνετε να βράσετε παντζάρια, έχει στο σουπερμάρκετ έτοιμα βρασμένα και μάλιστα βιολογικά, τα δοκίμασα πρόσφατα κι ήταν πολύ ωραία)

• γύρω στο μισό κιλό γιαούρτι στραγγιστό

• 1-2 σκελίδες σκόρδο (εντάξει, γούστα είναι αυτά, αν θέλετε να την κάνετε παντζαροσκορδαλιά, δικό σας θέμα! )

• 4-5 κουταλιές λάδι

• 4-5 κουταλιές ξύδι (εγώ βάζω βαλσάμικο γιατί μου αρέσει!!)

• αλάτι

• τριμμένο καρύδι (κρατάς λίγο στην άκρη για το ντεκόρ)

Να πως γίνεται… πολύ δύσκολη συνταγή!

Λοιπόν… βάζουμε στο μούλτι (το γνωστό σωτήριο…) το σκόρδο κομμένο κομμάτια, το λάδι, το ξύδι και αλάτι και τα χτυπάμε μέχρι να διαλυθεί το σκόρδο. Μετά τα ρίχνουμε στο γιαούρτι και ανακατεύουμε καλά να πάει παντού. Από το μείγμα αυτό κρατάμε 2-3 κουταλιές στην άκρη.

Παίρνουμε το ωραίο μας μπωλ που θα σερβίρουμε τη σαλάτα και ανακατεύουμε μέσα εκεί τα παντζάρια, το μείγμα του γιαουρτιού και το καρύδι το τριμμένο. Αφού ανακατευτούν καλά, ρίχνουμε από πάνω το γιαούρτι που κρατήσαμε στην άκρη (κρατήσαμε εεε;;; :) ) και το στρώνουμε για να καλύψει την επιφάνεια ομοιόμορφα. Τέλος, ρίχνουμε από πάνω το τριμμένο καρύδι που έχουμε κρατήσει. Σκεπάζουμε το μπωλ με μεμβράνη και το βάζουμε στο ψυγείο.

Καλό είναι να την φτιάξετε την προηγούμενη μέρα για να δέσουν τα υλικά πιο καλά, αλλά αν δεν προλαβαίνετε και την κάνετε την ίδια μέρα, πάλι νόστιμη θα'ναι!

Καλή επιτυχία και καλή όρεξη!

Δημοσίευση

Φίλες μου σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ιδέες!Με βοηθήσατε αφάνταστα.

Χτες το βράδυ σκέφτηκα πως θα ήταν ωραία ιδέα να κάνουμε τα κρεατικά ψητά στα κάρβουνα.Τι λέτε;Ταιριάζει σε τραπέζι του Νοεμβρίου ή είναι πιο καλοκαιρινό; :silly:

(Όπως καταλάβατε θα σας ζαλίσω μέχρι να γίνει το τραπέζι ... :silly: )

Δημοσίευση

Μα ο καιρός είναι καλοκαιρινός!! :P :laugh: :laugh:

Σε λίγο θα πάμε και για μπάνιο όπως το πάει!!! :silly: :P

Αν υπάρχει δυνατότητα για κάρβουνο, δεν το συζητώ!!! Είναι σούπερ!! ;)

Δε μας ζαλίζεις!! Πότε θα γίνει το τραπέζι;; Να δω τι περιθώρια έχουμε για περισσότερες ιδέες!! :P :laugh:

Συμμετοχή στη συζήτηση

Μπορείτε να γράψετε τώρα το μήνυμά σας και να εγγραφείτε μετά. Αν έχετε ήδη λογαριασμό, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε το μήνυμα με το ψευδώνυμό σας.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Απαντήστε σε αυτή τη συζήτηση...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Απαντήσεις

• Μην νομίζεις! Κι εμένα κατά τις 20.00-20.30 κοιμόταν πριν κανένα μήνα αλλά άρχισε να αντέχει ξυπνιος πιο πολλή ώρα μέσα στη μέρα και πήγε πιο αργά 
    • Ιωάννα χρόνια σου πολλά!!! Να σε χαίρεται η οικογένειά σου!!! Υγεία κι όμορφες οικογενειακές στιγμές!!! Χαρά στο κουράγιο σου που θα μείνεις τόσο καιρό στα πεθερικά...εγώ ούτε με τους γονείς μου δεν αντέχω πλέον... Εμένα ο μικρός είναι πολύ καλός!! Έχει τη ρουτίνα του κ πλέον κοιμάται το βράδυ μόνος του στο κρεβάτι του χωρίς να τον κοιμιζω στα χέρια. Τον αφήνω κάτω με ανοιχτά μάτια, του ανάβω το φωτάκι με τον λευκό ήχο κ σε πέντε λεπτά έχει κοιμηθεί από τις 21:30 το βράδυ μέχρι 8 το πρωί σερί...κ κοιμάται κ το μεσημέρι! Κι έχει πλάκα πλέον που του μιλάω κ λέει τα δικά του🤣.  Εγώ έχω μια πικρία... έκλεισα βάφτιση για δεύτερη μέρα του Πάσχα κ το ζευγάρι που ζήτησαν να βαφτίσουν το μωρό φαίνεται ότι το ζήτησαν μόνο κ μόνο για το φαίνεσθαι. Δεν έχουν έρθει να δουν καν το μωρό κ δεν μπήκαν καν στη διαδικασία να μου πουν κ πότε θα έρθουν κ τους ρώτησα χθες κ η απάντηση ήταν θα έρθουν 3 μέρες πριν τη βάφτιση. Δεν τους νοιάζει καθόλου για το μωρό, δεν έχουν ρωτήσει ποτέ τι κάνει. Κ χθες τους είπα πως αν το κάνουν για τυπικούς λόγους να μας το πουν. Και κορίτσια θύμωσαν, γιατί τους ζήτησα να ρωτάνε τι κάνει το μωρό, δε με νοιάζουν ούτε τα δώρα ούτε τίποτα, μόνο να ενδιαφέρονται. Και να φανταστείτε ότι πριν γεννήσω μου έλεγε η κοπέλα είδες καθόλου βαπτιστικά; Ακόμη ήμουν στον 7ο μήνα κ της είπα κάτσε να γεννηθεί το μωρό με το καλό κι έχουμε χρόνο, απλά να ξέρεις ότι θέλω ό,τι πιο απλό υπάρχει. Η απάντησή της ήταν γαμπρό θα τον ντύσουμε, τι να μας λέει ο κόσμος ότι δεν έχουμε λεφτά; Με αυτή της την απάντηση τότε άρχισα να σκέφτομαι ότι το κάνουν μόνο για την εικόνα. Θεωρώ πως δεν είμαι παράλογη. Κι εμείς βαφτίσαμε ένα παιδάκι κ το έχουμε σαν να είναι δικό μας, κι αυτό που λέω πάντα στους γονείς του είναι για εμάς το πρώτο μας παιδί κ στην καρδιά μας θα έχει την ίδια θέση με τον μπεμπουλη μας! Είμαι να σκάσω. 
    • Ωωω φοβερό αυτό ήταν κορίτσια μου φτάσαμε στην τελική ευθεία  ❤️❤️   είναι όπως τα λες… κ θα γίνει κ πιο έντονο όσο μεγαλώνει το μωρό.    στο δεύτερο εγώ νόμιζα ότι γεννάω κάθε μέρα από τις συσπάσεις κ την πίεση 🤣 (εεε και τα 2 παιδιά βγήκαν μετά τις 40εβδ). Δεν κοιμόμουν γιατί νόμιζα ότι γεννάω κ μου την έφεραν  🥱🤭 τώρα εχω πάρα πολλές συσπάσεις εδώ και πολύ καιρό, πόνους, πίεση κτλ κ είμαι τόσο chill γιατί ξέρω ότι δεν παίζει να έρθει νωρίς… 🤷🏼‍♀️😂  δεν θα πέσω στην παγίδα 🤣🤣🤣🤣🤣
    • Ωωω τι ωραία κοιλιτσα ρε σύ ❤️❤️❤️    αλλά και το μαλλί φοβερό πραγματικά 🔥🔥🔥
    • η αλήθεια ειναι και εγώ θέλω λιγο να το πάω πιο αργά... τύπου 9.30-10.00 γιατί τώρα μεγαλώνει η μέρα...θα ξεκινήσουμε βολτες και δεν θέλω να είμαι σπίτι απο τις 20.00🤷🤷
  • Νέες συζητήσεις

• Προσθήκη...