Μετάβαση σε περιεχόμενο

Μετρητής ηλικίας κύησης!Πώς;

honey mummy

Recommended Posts

Παρατήρησα τα εικονιδιάκια με την ηλικία κύσης/ή την ηλικία παιδιού που έχετε όλες στο τέλος της κάθες σας δημοσίευσης .Μου άρεσαν πολύ και θα ήθελα να βάλω κι εγώ.Μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε γιατι είμαι άσχετη; :blush:

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Καλησπέρα και καλώς μας ήρθες!

Για αυτό που ρωτάς θα επιλέξεις ένα εικονίδιο που σου αρέσει, θα πατήσεις επάνω του και θα σε βγάλει σε ένα site όπου θα μπορέσεις να φτιάξεις το δικό σου όπως το θέλεις. Θα σε καθοδηγεί σε κάθε βήμα, εύκολο είναι. Μόλις το φτιάξεις θα σου βγάλει μία "διευθυνση" που λέει ότι είναι για forum. Αυτή θα την κάνεις copy-paste στο profil σου και έτσι θα σου το βγάζει κάθε φορά που θα γράφεις στο forum.

Καλή επιτυχία!

Λοιπόοον...αν για παράδειγμα θες να κάνεις ένα σαν το δικό μου πατάς πάνω στο δικό μου και σε βγάζει σε μια σελίδα. Εκεί επιλέγεις το είδος τικερ που θες..προσθέτεις τις απαραίτητες πληροφορίες και αφου τελειώσεις σου δίνει μια διεύθυνση που ξεκινάει με url κτλ...θα σου δώσει και άλλες διευθύνσεις αλλά εσύ θα επιλέξεις αυτή που αρχίζει με url.Θα την κάνεις αντιγραφή, μετά θα πας στο προφίλ σου και επεξεργασία προφίλ θα κάνεις επικόλληση στην υπογραφή σου και μετά έτοιμο. Αν χρειαστείς βοήθεια πες μου!

Wow δεν ήταν όσο δύσκολο νόμιζα.Τα κατάφερα με την πρώτη προσπάθεια.Πάτησα forum signature(στην τύχη το δεύτερο χιχι)και απ'ό,τι βλέπω εμφανίστηκε! :)

Ευχαριστω

Συμμετοχή στη συζήτηση

Μπορείτε να γράψετε τώρα το μήνυμά σας και να εγγραφείτε μετά. Αν έχετε ήδη λογαριασμό, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε το μήνυμα με το ψευδώνυμό σας.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Απαντήστε σε αυτή τη συζήτηση...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor