Μετάβαση σε περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσίευση
Αρχή ψηφιακής εποχής για την Αρχιεπισκοπή Αθηνών και «επανάσταση» στα έως τώρα κρατούντα σηματοδοτεί στους κόλπους της το «βάπτισμα» των ιερέων της στον κόσμο των τεχνολογικών επιτευγμάτων.

Εντατικά σεμινάρια που λαμβάνουν χώρα στο Πολιτιστικό Κέντρο της Αρχιεπισκοπής, στο Ρουφ, παρέχουν επιμόρφωση στον κλήρο και τον εισάγουν στις νέες ψηφιακές υπηρεσίες προς τους πολίτες, οι οποίες σύντομα θα τεθούν στη διάθεση του χριστεπώνυμου πληρώματος.

Ένα «κλικ» στον υπολογιστή ή το κινητό τηλέφωνο θα είναι αρκετό για την έκδοση πιστοποιητικών αγαμίας, αδειών γάμου, τελέσεως βαπτίσεων, υπεύθυνων δηλώσεων και άλλων εγγράφων μέσα από ειδικές εφαρμογές, οι οποίες πολύ σύντομα θα παρέχουν τη δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετούνται διαδικτυακά μέσω της Πύλης της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών www.iaath.gr.

«Επειδή η Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών παρέχει πλήθος υπηρεσιών στο κοινωνικό σύνολο, προέβη στη σχεδίαση ηλεκτρονικού πληροφοριακού συστήματος προκειμένου να βελτιώσει τόσο τη δική της διοικητική και διαχειριστική λειτουργία όσο και τις υπηρεσίες της προς τους πολίτες, αλλά και τις υπηρεσίες του ευρύτερου δημόσιου τομέα με συναφές περιεχόμενο», τονίζει στο Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρωτοσύγκελος της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, αρχιμανδρίτης π. Συμεών Βολιώτης - γενικός διευθυντής όλων των Υπηρεσιών της Αρχιεπισκοπής.

Ο επικεφαλής του σχεδιασμού της διαδικτυακής πλατφόρμας αναφέρει ότι «το σχέδιο εντάχθηκε στα υπηρεσιακά προγράμματα "Ψηφιακή Σύγκλιση" και "Μεταρρύθμιση Δημόσιου Τομέα" και για χρηματοδότηση στο ΕΣΠΑ» και ότι «ένα μεγάλο μέρος του προγράμματος ολοκληρώθηκε στην προηγούμενη προγραμματική περίοδο του ΕΣΠΑ και ένα υλοποιείται τώρα στη νέα προγραμματική περίοδο 2014-2020».

Ο π. Συμεών Βολιώτης επισημαίνει ότι «ήδη, έχουν εκσυγχρονιστεί οι υπηρεσίες του κεντρικού Νομικού Προσώπου της Αρχιεπισκοπής -ηλεκτρονικό πρωτόκολλο, αποφάσεις Μητροπολιτικού Συμβουλίου, ψηφιοποίηση αρχείου, Γραφείο προσωπικού, σύστημα οικονομικής διαχείρισης, αναβάθμιση λογιστηρίου κ.ά.- και το προσεχές διάστημα θα δοθούν και ψηφιακές υπηρεσίες για τους πολίτες τόσο σε επίπεδο πληροφόρησης και ενημέρωσης όσο και σε επίπεδο διευκόλυνσης στην έκδοση πιστοποιητικών (αγαμίας, γάμου, βαπτίσεων κ.λπ.) και άλλων διοικητικών εγγράφων».

Επιπρόσθετα, σημειώνει πως «για τον σκοπό αυτό πραγματοποιούνται εντατικά σεμινάρια για τους ιερείς της Αρχιεπισκοπής προκειμένου να είναι άρτια εκπαιδευμένοι στη χρήση αυτών των εφαρμογών».


Δείτε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντήσεις

    • Κορίτσια μου ερώτηση όσες κάνατε prolutex τις βάζετε ψυγείο η οχι; Τις πήρε ο άντρας μου και δεν του είπαν κατι στο φαρμακείο.
    • Κορίτσι εγώ την κόρη μου την γέννησα στο γένεσις και έμεινα αρκετά ευχαριστημένη σε όλα!  Τώρα στο δεύτερο επειδή έχω άλλη γιατρό που συνεργάζεται με όλες τις κλινικές την ρώτησα ποια προτιμάει και μου είπε οτι δεν έχει πρόβλημα απλά δίνει ένα συν παραπάνω στο γένεσις επειδή έχει τη μενν, αχρείαστη να μας είναι, αν δεν κάνω λάθος, θα το διευκρινίσω όμως, μου είπε ότι η μονάδα καλύπτεται από τον εοππύ οπότε δεν χρειάζεται πλέον να κάνεις μεταφορά το μωρό σε δημόσιο. Το λέω με επιφύλαξη, θα ρωτήσω και θα σας πω 
    • Αχ βρε κορίτσια ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Γενικά είναι λογικο έτσι όπως είναι το σύστημα αφενός να μην μπορούν να βοηθήσουν τα παιδιά στην τουαλέτα και όντως υπάρχει πλέον ο κανονισμός ότι δεν ακουμπάνε τα παιδιά. Η βασική διαφορά που βλέπω στο νηπιαγωγείο πάντως όσον αφορά στους παιδαγωγούς είναι ότι πλέον δεν είναι κοινή προτεραιότητα το παιδί. Για εμάς είναι τα παιδιά για αυτές είναι ο εαυτός τους και το σχολείο άσχετα με το αν αγαπάμε τα παιδια που δεν πιστεύω ότι μπορεί κάποιος να κάνει αυτή τη δουλειά αν δεν τα αγαπάει. Τι να σας πω? Πιο πολύ νομίζω είναι ο τρόπος των νηπιαγωγών ότι όλα είναι ένα πρόβλημα. Μαθαίνουν κάτι στο παιδί που το βλέπει πρώτη φορά στη ζωή του και αν δεν το πιάσει αμέσως τελείωσε έχει πρόβλημα ή οι γονείς είναι τεμπέληδες και δεν ασχολούνται. Το να μην κάνει κάτι το παιδί μόνο στο σχολείο ενώ το κάνει στο σπίτι και οπουδήποτε αλλού δεν τους περνάει απτό μυαλό και όταν τους το εξηγείς δεν μπαίνουν στη διαδικασία να σκεφτούν μήπως πρέπει να αλλάξω προσέγγιση? Μήπως το συγκεκριμένο παιδί χρειάζεται κάτι άλλο? Αφού χτυπιουνται ότι ο σκοπός του νηπιαγωγείου είναι η αυτονόμηση, ας προσπαθήσουν να τα αυτονομησουν και λίγο μας νοιάζει αν θα μάθουν να ζωγραφίζουν ήλιους. Αφήστε από χθες το είδα αλλιώς και τα έχω πάρει πάρα πολύ. 
    • Ευχαριστώ πολύ διδυμομανούλα για τις όμορφες ευχές σου να είσαι καλά να προσέχεις όσο πλησιάζεις κ όλα θα πάνε καλά κ με τα δικά σου μωράκια.Τα μωράκια μου είναι μικρούλια κ πολύ γλυκουλια κ χρειάζονται ιδιαίτερη φροντίδα για να πάρουν βάρος.Ο πολύ μικρούλης είναι στην μονάδα κ συνεχίζει τον αγώνα που έδινε από την αρχή της κύησης αλλά δεν τον φοβάμαι πάλι νικητής θα είναι.Θελει λίγο υπομονή κι όλα θα είναι σούπερ.Γεννησα 36,2 βάσει υπερήχου με έβγαλε μία βδομάδα περισσότερο βάσει περιόδου 35,2.Τα βάρη τους 2700🩵 κ 1920🩵. Ευχομαι  σ'εσενα κ στα μωράκια σου τα καλύτερα, καλή λευτεριά! Θα μπαίνω να μαθαίνω τα νέα σας!❤️
  • Νέες συζητήσεις

×
×
  • Προσθήκη...