Μετάβαση σε περιεχόμενο

Οι μαθητές της Αθήνας υιοθετούν τα αγάλματα της πόλης τους


admin

Recommended Posts

Να αγαπήσουν την πόλη και την ιστορία της καλλιεργώντας το σεβασμό προς αυτήν είναι ο στόχος του καινοτόμου προγράμματος υιοθεσίας αγαλμάτων από σχολεία, που ήδη είναι σε εξέλιξη από τον δήμο της Αθήνας.

Αφορμή για την υλοποίηση του προγράμματος «Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία», είναι οι συνεχείς βανδαλισμοί και κλοπές μνημείων στους δημόσιους χώρους της πρωτεύουσας.

Όπως επισήμανε ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, παρουσιάζοντας το μεσημέρι της Δευτέρας 30 Ιανουαρίου 2017, σε συνέντευξη Τύπου, την πρωτοβουλία «από τα σχολεία, από τα πρώτα παιδικά χρόνια, πρέπει να ξεκινήσει η επαγρύπνηση, όχι μέσα από παραινέσεις και υποδείξεις, αλλά μέσω της βιωματικής μάθησης, της γνώσης, της καλλιέργειας, της αγάπης για την πόλη και την ιστορία της». Το πρωτοποριακό αυτό πρόγραμμα εφαρμόζεται ήδη σε 20 σχολεία (14 δημοτικά και 6 νηπιαγωγεία) της Αθήνας.

Οι μαθητές υιοθετούν ένα άγαλμα στη γειτονιά τους και ένα σε άλλη περιοχή της. Ειδικοί επιστήμονες αλλά και εκπαιδευτικοί, που συμμετείχαν σε ειδικά επιμορφωτικά σεμινάρια, μαθαίνουν στους μαθητές για τα αγάλματα που έχουν υιοθετήσει, την ιστορία τους, τη σημασία που έχουν για τον τόπο, στοιχεία τεχνικά για το πώς κατασκευάστηκαν, για την πρώτη ύλη του υλικού που κατασκευάστηκαν, καθώς και τον κόπο και το κόστος που απαιτείται για τις εργασίες αποκατάστασης, αν αυτά βανδαλιστούν.

Επίσης, οι μαθητές θα γράψουν σε τάμπλετ ιστορίες για τα αγάλματα που έχουν υιοθετήσει οι οποίες θα παρουσιαστούν στις 30 Μαΐου 2017, σε μια μεγάλη γιορτή που θα στηθεί στην Τεχνόπολη.

Για την υλοποίηση του προγράμματος συνεργάστηκαν πολλοί τομείς του δήμου, το υπουργείο Παιδείας και το Πολιτιστικό ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς. Κατά την 9η Απριλίου, ημέρα που έχει οριστεί ως «Ημέρα των Αγαλμάτων», στην Τεχνόπολη του δήμου Αθηναίων θα διεξαχθεί μια ανοιχτή στο κοινό εκδήλωση, αφιερωμένη στα γλυπτά και στην κατεργασία του μαρμάρου, με προβολές ντοκιμαντέρ και ταινιών μικρού μήκους.

Ακόμη, θα εκδοθεί εκπαιδευτικός οδηγός με τις προτάσεις για την προσέγγιση του θέματος και τις καλές πρακτικές, που θα αξιοποιηθούν, με σκοπό τη διεύρυνση του προγράμματος την επόμενη σχολική χρονιά, σε περισσότερα σχολεία.


Δείτε ολόκληρο το άρθρο

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

  • Απαντήσεις

    • δεν πειράζει...ας το παιρνεις μαζι σου ..δεν ειναι κακό... είναι λιγο πιο κουραστικό βέβαια...αλλα και τι να κάνεις 🤷 και εγω που έχω τις γιαγιάδες στα 20λεπτα δεν έχω βοήθεια μην νομίζεις...η μόνη βοήθεια που έχω ειναι ότι μου μαγειρεύει η πεθερά και πάω και παίρνω φαγητό κάθε μέρα 🤷 απο την αρχή δεν με βοήθησαν.. μόνο την πρώτη εβδομάδα ερχόταν συνέχεια.. και η αλήθεια ειναι οτι το εχω παράπονο 🫣 @Elkναι ναι μικρή είμαι! η αλήθεια είναι ήθελα πολύ να γίνω μανούλα! και τα κατάφερα δόξα το Θεό! βεβαια ηθελα πέντε παιδιά...(οσα ειμαστε και εμεις) αλλά μετά απο αυτα που βλέπω με τον μπέμπη..δυσκολα να κάνω 5😂
    • Δυστυχώς οι γονείς μου είναι μακριά από εδώ που μένω...Ο μόνος που μπορεί να μας βοηθήσει είναι ο πεθερός μου ή να παίρνω το μωρό μαζί μου 🫤
    • Μμμ δύσκολο. Κ εγώ στο πρώτο παιδί που ήμουν αναπληρώτρια επέστρεψα στις 63 μέρες, αλλά μου την κρατούσαν οι γιαγιάδες. Επίσης μέχρι τις 1,30 το πολύ ακούν σπίτι. Τώρα που έγινα μόνιμη θα γυρίσω τον Σεπτέμβριο στη δουλειά. Είμαι δασκαλα όπως κατάλαβες. Εσύ δεν έχεις κάποιον να σε βοηθήσει?
    • Όχι,όχι. Από τις 20 μέρες πίνει ξένο. Κ μένα καλά μου είπε ο γιατρός ότι είναι οπότε δεν αγχώνομαι. 
    • Γίνεται αυτό; Το να το κάνεις σπίτι δεν προυποθέτει ότι ξέρεις και πότε θα πας μαιευτήριο; Ή είναι κάτι τόσο γρήγορο που με το που αρχίσουν οι συσπάσεις, κάνεις κατευθείαν τη διαδικασία; 
  • Νέες συζητήσεις

×
×
  • Προσθήκη...