Μετάβαση σε περιεχόμενο

Το 57% των μαθητών στην Ελλάδα δεν σιτίζεται σωστά


admin

Recommended Posts

Την ετήσια μελέτη για τα έτη 2015-2016, η οποία γίνεται στα ελληνικά σχολεία με την οικονομική συνδρομή του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, ανακοίνωσε το Ινστιτούτο Prolepsis.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, περισσότεροι από τους μισούς μαθητές που συμμετείχαν την περσινή χρονιά στο πρόγραμμα «Διατροφή» αντιμετωπίζουν επισιτιστική ανασφάλεια, ενώ ένας στους τέσσερις βιώνει επισιτιστική ανασφάλεια με ύπαρξη πείνας.

Στο πρόγραμμα «Διατροφή» εντάχθηκαν 2.100 σχολεία, που αντιστοιχούν σε περίπου 260.000 μαθητές, δηλαδή στο 19% των μαθητών της Ελλάδας.

Το εφετινό πρόγραμμα υλοποιήθηκε σε 247 σχολεία και 20.528 μαθητές σε περιοχές της Αττικής, Θεσσαλονίκης, Ημαθίας, Θράκης, Μαγνησίας και Στερεάς Ελλάδας και διατέθηκαν συνολικά 1.767.898 υγιεινά γεύματα, που μεταξύ άλλων περιλάμβαναν: 959.737 συσκευασίες γάλακτος, 473.237 συσκευασίες γιαουρτιού και 2.578.000 φρούτα.


Δείτε ολόκληρο το άρθρο

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

  • Απαντήσεις

    • κορίτσια εγώ είμαι σε γόνιμες με βάση την εφαρμογή αλλά ακόμα δεν την έχω καταλάβει... στο εντωμεταξύ έχουμε καταφέρει μία επαφή την 9η μέρα... πφφ αλλά δεν υπάρχει κουρ΄αγιο... είμαστε πτώματα... 
    • Έχεις περάσει αντίστοιχο και εξελίχθηκε ;Δεν είναι τόσο αγωνία αυτό που νιώθω.Βασικα δεν νιώθω τίποτα...
    • Σ ευχαριστώ πολύ που το θυμήθηκες.Ναι είναι 9 μέρες από την ετ.Μακαρι να γίνει έτσι.Το εύχομαι.
    • Καλησπέρα σε όλ@. Δεν θα έκανα ξεχωριστό θέμα αλλά πραγματικά έχω απογοητευτεί από την συμπεριφορά του σταθμού ως προς το θέμα της διακοπής πάνας. Θα προσπαθήσω να τα συμπτύξω όσο μπορώ για να μην κουράσω. Αρχικά να πω ότι η κόρη μου 2 χρονών 8 μηνών και  πηγαίνει στον σταθμό του δήμου από τον προηγούμενο Σεπτέμβριο. Τότε μας είχαν ενημερώσει ότι η αγωγή τουαλέτας θα ξεκινήσει την άνοιξη. Ρωτάω και εγώ λοιπόν πριν το Πάσχα πότε θα ξεκινήσουμε και η δασκάλα της μου απαντάει ότι δεν είναι έτοιμη και ότι εμείς πρέπει να το δουλέψουμε το Πάσχα στο σπίτι και μετά να ξαναμιλήσουμε.  Εδώ να πω ότι η κόρη μου είναι πίσω λεκτικά οπότε ακόμα δεν επικοινωνεί πότε θέλει τσίσα ή κακά. Ωστόσο, στο σπίτι ξέρει πολύ καλά αν την ρωτήσεις ότι η λεκάνη είναι για αυτά τα πράγματα και μετά μάλιστα πατάει καζανάκι κι ας μην έχει κάνει κάτι στη λεκάνη. Οπότε, το Πάσχα ξεκινήσαμε εσώρουχο και κάθε 1,5 ώρα την πηγαίναμε στην λεκάνη κι ας μην έκανε τίποτα. Κάποιες φορές είχαμε επιτυχία. Και το συνεχίζουμε ακόμα στο σπίτι. Εδώ είναι το θέμα μου όμως, διότι ο σταθμός με ενημέρωσε ότι δεν την θεωρεί ακόμα έτοιμη, μάλιστα ούτε για μετάβαση από την πάνα την κανονική σε πάνα βρακάκι!!! Τους ενημέρωσα ότι έτσι σαφώς το παιδί μπερδεύεται γιατί τη μισή μέρα είναι με πάνα κανονική και την άλλη μισή με εσώρουχο στο σπίτι. Η απάντηση που πήρα σήμερα είναι ότι το παιδί δεν έχει ιδέα να ανεβοκατεβάσει το παντελόνι του οπότε δεν μπορεί να μπει πάνα βρακάκι, κάτι το οποίο στο σπίτι το κάνει γιατί την βάζουμε εμείς για να μαθαίνει σιγά σιγά. Και το αποκορύφωμα είναι ότι κατά τα λεγόμενα της δασκάλας μπορεί και μέχρι την επόμενη χρονιά να μην είναι έτοιμη να κόψει την πάνα. Πραγματικά έχω απογοητευτεί. Επίσης όλα αυτά ειπώθηκαν μπροστά στο παιδί. Μπορεί η κόρη μου να είναι πίσω λεκτικά αλλά αντιλαμβάνεται και δεν ξέρω πώς μπορεί να αισθάνεται. Θα ήθελα να ακούσω γνώμες για το πώς να το χειριστούμε εμείς στο σπίτι. Η κατεύθυνση μας είναι να συνεχίσουμε εμείς την εκμάθηση τουαλέτας έστω τη μισή μέρα και τα ΣΚ ολόκληρα γιατί στο άλλο κομμάτι που αφορά τον σταθμό δεν νομίζω ότι μπορώ να κάνω και πολλά.
    • Ωραία τότε! Καταλαβαίνω την αγωνία σου, έχω περάσει κι εγώ παρόμοια, για αυτό πιστεύω ότι θα πάνε όλα καλά!!! Εμένα με βοηθούσε να μιλάω και να βγαίνω με κόσμο που δεν ήξερε ότι είχα κάνει εξωσωματική κι έτσι περνούσαν οι μέρες!! 
  • Νέες συζητήσεις

×
×
  • Προσθήκη...