Μετάβαση σε περιεχόμενο
View in the app

A better way to browse. Learn more.

mammyland

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Μωράκια Δεκεμβρίου 2026

Featured Replies

Δημοσίευση

Ξεκινάω αυτή τη συζήτηση ψάχνοντας να βρω άλλες γυναίκες που έχουν ΠΗΤ τον Δεκέμβριο. Εμένα η ΠΗΤ μου είναι 24/12 και στις 16/06 είναι το ραντεβού της αυχενικής διαφάνειας. Έχω αρκετό άγχος και οι μέρες δεν φαίνεται να περνάνε με τίποτα.

Δημοσίευση

Καλημέρα @Luna Dust .. έχω πητ 20/1 αλλά επειδή είμαστε σχετικά κοντά είπα να γράψω κ εγώ στο θεματακι σου..

έφτασαν οι μέρες για την αυχενική σου !

Είναι το πρώτο σου παιδάκι? Εγώ περιμένω το δεύτερο.. πριν μια εβδομάδα ακούσαμε καρδούλα! Ελπίζω όλα να πάνε καλά και για τις δύο μας !

Δημοσίευση
  • Συντάκτης

Καλημέρα @XanaT ! Πόσο χαίρομαι που μου έγραψες και που έχουμε κοντά ΠΗΤ ☺️

Ναι, είναι το πρώτο μου παιδάκι. Είχα μια παλινδρομη πριν και τώρα προχωράμε με χαρά και αγωνία μαζί. Φαντάζομαι για όλες μας έτσι είναι βέβαια.

Πόσο υπέροχο που ακούσατε καρδούλα, είναι τόσο συγκινητικό. Έχεις καθόλου συμπτώματα; Εγώ κυρίως απίστευτη κούραση αλλά και κάτι ελαφριές καούρες και ναυτίες. Μόνο μία ημέρα ήμουν χάλια από ζαλάδα και έφυγα από το γραφείο.

Να πάνε όλα καλά και για τις δυο μας και να έχουμε υγιείς, ασφαλείς και τελειόμηνες εγκυμοσύνες.

στις On 13/6/2026 at 8:27 ΠΜ, ο/η XanaT είπε:

Καλημέρα @Luna Dust .. έχω πητ 20/1 αλλά επειδή είμαστε σχετικά κοντά είπα να γράψω κ εγώ στο θεματακι σου..

έφτασαν οι μέρες για την αυχενική σου !

Είναι το πρώτο σου παιδάκι? Εγώ περιμένω το δεύτερο.. πριν μια εβδομάδα ακούσαμε καρδούλα! Ελπίζω όλα να πάνε καλά και για τις δύο μας !

Δημοσίευση
στις On 9/6/2026 at 8:47 ΜΜ, ο/η Luna Dust είπε:

Ξεκινάω αυτή τη συζήτηση ψάχνοντας να βρω άλλες γυναίκες που έχουν ΠΗΤ τον Δεκέμβριο. Εμένα η ΠΗΤ μου είναι 24/12 και στις 16/06 είναι το ραντεβού της αυχενικής διαφάνειας. Έχω αρκετό άγχος και οι μέρες δεν φαίνεται να περνάνε με τίποτα.

στις On 9/6/2026 at 8:47 ΜΜ, ο/η Luna Dust είπε:

Ξεκινάω αυτή τη συζήτηση ψάχνοντας να βρω άλλες γυναίκες που έχουν ΠΗΤ τον Δεκέμβριο. Εμένα η ΠΗΤ μου είναι 24/12 και στις 16/06 είναι το ραντεβού της αυχενικής διαφάνειας. Έχω αρκετό άγχος και οι μέρες δεν φαίνεται να περνάνε με τίποτα.

Καλημέρα κορίτσι μου .. έχω πητ 20/1 αλλά επειδή είμαστε σχετικά κοντά είπα να γράψω κ εγώ στο θεματακι σου..

έφτασαν οι μέρες για την αυχενική σου !

Είναι το πρώτο σου παιδάκι? Εγώ περιμένω το δεύτερο.. πριν μια εβδομάδα ακούσαμε καρδούλα! Ελπίζω όλα να πάνε καλά και για τις δύο μας !

στις πριν 23 ώρες, ο/η Luna Dust είπε:

Καλημέρα @XanaT ! Πόσο χαίρομαι που μου έγραψες και που έχουμε κοντά ΠΗΤ ☺️

Ναι, είναι το πρώτο μου παιδάκι. Είχα μια παλινδρομη πριν και τώρα προχωράμε με χαρά και αγωνία μαζί. Φαντάζομαι για όλες μας έτσι είναι βέβαια.

Πόσο υπέροχο που ακούσατε καρδούλα, είναι τόσο συγκινητικό. Έχεις καθόλου συμπτώματα; Εγώ κυρίως απίστευτη κούραση αλλά και κάτι ελαφριές καούρες και ναυτίες. Μόνο μία ημέρα ήμουν χάλια από ζαλάδα και έφυγα από το γραφείο.

Να πάνε όλα καλά και για τις δυο μας και να έχουμε υγιείς, ασφαλείς και τελειόμηνες εγκυμοσύνες.

Περιμένω αύριο τα νέα της αυχενικής σου που θα είναι σίγουρα πολύ καλά ! Ίσως φανεί κ το φύλο αν θέλετε να το μάθετε ..

Στα δικά μου νέα δυστυχώς έπαθα ουρολοίμωξη.. αλλά επειδή το είχα πάθει και στην πρώτη εγκυμοσύνη μου ( γενικά έχω μια ευαισθησία στις ουρολοιμώξεις κ στην εγκυμοσύνη είναι ακομα πιο πιθανό) τουλάχιστον ξέρω ότι αντιμετωπίζεται εύκολα. . αλλά δεν σου κρύβω ότι στεναχωρήθηκα.. συμπτώματα δεν έχω ούτε εγώ ιδιαίτερα..

Δημοσίευση

Καλησπέρα κορίτσια!

Εγώ έχω ΠΗΤ 21/11, αλλά δεν υπήρχε αντίστοιχο thread για Νοέμβριο 2026!

Εύχομαι τα καλύτερα!!!

Δημοσίευση

Τι ωραία @pixovi .. άντε να μαζευόμαστε σιγά σιγά αρκετές !

Εσύ έχεις κάνει ήδη αυχενική, σωστά ?

Δημοσίευση
στις πριν 3 ώρες, ο/η XanaT είπε:

Τι ωραία @pixovi .. άντε να μαζευόμαστε σιγά σιγά αρκετές !

Εσύ έχεις κάνει ήδη αυχενική, σωστά ?

Ναι, έκανα πριν ένα μήνα ακριβώς - ευτυχώς όλα καλά! Ευτυχώς είχε μειωθεί το άγχος μου απο πριν, γιατί είχα κάνει NIPT και ήταν καθαρό!

Όλα καλά να είναι και με τα δικά σας αποτελέσματα! Περνάμε αρκετό άγχος είναι η αλήθεια σε αυτή την φάση!

Δημοσίευση
  • Συντάκτης
στις πριν 11 ώρες, ο/η XanaT είπε:

Καλημέρα κορίτσι μου .. έχω πητ 20/1 αλλά επειδή είμαστε σχετικά κοντά είπα να γράψω κ εγώ στο θεματακι σου..

έφτασαν οι μέρες για την αυχενική σου !

Είναι το πρώτο σου παιδάκι? Εγώ περιμένω το δεύτερο.. πριν μια εβδομάδα ακούσαμε καρδούλα! Ελπίζω όλα να πάνε καλά και για τις δύο μας !

Περιμένω αύριο τα νέα της αυχενικής σου που θα είναι σίγουρα πολύ καλά ! Ίσως φανεί κ το φύλο αν θέλετε να το μάθετε ..

Στα δικά μου νέα δυστυχώς έπαθα ουρολοίμωξη.. αλλά επειδή το είχα πάθει και στην πρώτη εγκυμοσύνη μου ( γενικά έχω μια ευαισθησία στις ουρολοιμώξεις κ στην εγκυμοσύνη είναι ακομα πιο πιθανό) τουλάχιστον ξέρω ότι αντιμετωπίζεται εύκολα. . αλλά δεν σου κρύβω ότι στεναχωρήθηκα.. συμπτώματα δεν έχω ούτε εγώ ιδιαίτερα..

@XanaT Ωχ περαστικά σου! Δεν μας φτάνουν οι αγωνίες μας, έχουμε και τα γύρω γύρω. Ελπίζω να περάσει σύντομα, τουλάχιστον ξέρεις ότι έχεις ευαισθησία, αυτό εμένα θα με ηρεμούσε κάπως ότι δλδ το έχω ξαναπερασει. Τι σου δίνει ο γιατρός; Παίρνεις αντιβίωση;

Ναι, αύριο είναι η αυχενική μου θα σας στείλω οπωσδήποτε!! Θέλουμε πολύ να μάθουμε το φύλλο, εγώ τουλάχιστον ανυπομονώ αλλά δεν ξέρω αν θα φανεί αύριο.

@pixovi καλωσήρθες!! πολύ χαίρομαι που βρεθήκαμε γιατί θέλει παρέα αυτή η φάση πώς να το κάνουμε. Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να έχεις μια υπέροχη, τελειόμηνη εγκυμοσύνη και γεννα. Χαίρομαι πολύ που είχες καλά νέα, είναι τόσο ωραίο αυτό!!! Εσείς δλδ μάθατε φύλλο; Είναι το πρώτο σου παιδάκι;

Δημοσίευση
στις πριν 12 ώρες, ο/η Luna Dust είπε:

@XanaT Ωχ περαστικά σου! Δεν μας φτάνουν οι αγωνίες μας, έχουμε και τα γύρω γύρω. Ελπίζω να περάσει σύντομα, τουλάχιστον ξέρεις ότι έχεις ευαισθησία, αυτό εμένα θα με ηρεμούσε κάπως ότι δλδ το έχω ξαναπερασει. Τι σου δίνει ο γιατρός; Παίρνεις αντιβίωση;

Ναι, αύριο είναι η αυχενική μου θα σας στείλω οπωσδήποτε!! Θέλουμε πολύ να μάθουμε το φύλλο, εγώ τουλάχιστον ανυπομονώ αλλά δεν ξέρω αν θα φανεί αύριο.

@pixovi καλωσήρθες!! πολύ χαίρομαι που βρεθήκαμε γιατί θέλει παρέα αυτή η φάση πώς να το κάνουμε. Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να έχεις μια υπέροχη, τελειόμηνη εγκυμοσύνη και γεννα. Χαίρομαι πολύ που είχες καλά νέα, είναι τόσο ωραίο αυτό!!! Εσείς δλδ μάθατε φύλλο; Είναι το πρώτο σου παιδάκι;

Καλημέρα καλημέρα! Συγγνώμη δεν ξέρω και πώς κάνω αναφορά σε κάποια απο σας, δεν τα έχω μάθει ακόμα χαχα

Ναι, είναι το πρώτο μου παιδάκι!! Μάθαμε το φύλλο πριν κάνα μήνα με τα αποτελέσματα του NIPT!

Καλά αποτελέσματα σήμερα και μακάρι να δείτε φύλλο, εφόσον το θέλετε! :)

Δημοσίευση
  • Συντάκτης

Σήμερα είχαμε την αυχενική, ήταν πολύ αναλυτική και τα είδαμε όλα κομμάτι κομμάτι. Όλα καλά και είμαστε πολύ χαρούμενοι!!!! Περιμένουμε και τα αποτελέσματα των αιματολογικων βέβαια για να δούμε τις τελικές προβλέψεις καθώς και τον Nipt την επόμενη εβδομάδα.

Αλλά εντάξει, δεν σας κρύβω ότι χαμογελάμε και οι δύο από την ώρα που ήμασταν στο ιατρείο και εγώ έκλαψα και λίγο από τη συγκίνηση όταν το βλέπαμε. Κουνάτε χέρια ρε κορίτσια, έκρυβε τα μάτια του. Δλδ θα τρελαθώ, είναι δυνατόν;

Ευχόμαστε να έχουμε όλες πολύ καλά αποτελέσματα, η χαρά είναι απερίγραπτη 🤞🏻 🤞🏻 🤞🏻 🤞🏻

Δημοσίευση

Τέλεια @Luna Dust, με το καλό και οι αιματολογικές και το νιπτ!

Στην αυχενική ο δικός μου έπαιρνε φορά με τα δυο πόδια και κλοτσαγε σαν άλογο! Πάθαμε πλάκα! 😂😂

Δημοσίευση
  • Συντάκτης
στις πριν 58 λεπτά, ο/η pixovi είπε:

Τέλεια @Luna Dust, με το καλό και οι αιματολογικές και το νιπτ!

Στην αυχενική ο δικός μου έπαιρνε φορά με τα δυο πόδια και κλοτσαγε σαν άλογο! Πάθαμε πλάκα! 😂😂

Θα τρελαθώ😂Καρδουλακια ειναι 🫠

Δημοσίευση

Τι ωραία κορίτσια μου ! Άντε να έρθει κ η σειρά μου με το καλό ! Μέσα στον Ιούλιο θα γίνει λογικά ..

Απο ότι κατάλαβα @pixovi περιμένεις αγοράκι ?

Εμείς έχουμε ένα κοριτσάκι κ ανυπομονώ να μάθω τι φύλο έχει το δεύτερο μωράκι μας ! Κ εγώ θα κάνω nipt ! Είχα κάνει κ στο πρώτο μου παιδακι.

Δημοσίευση

Ναι @XanaT , είναι αγοράκι! Δεν το έχω πιστέψει ακόμα γενικά...

Πάρα πολλά συναισθήματα!

  • 2 weeks later...
Δημοσίευση

Καλημέρα κορίτσια ! Τι κάνετε ? Εμείς είμαστε καλα κ σε λίγες μέρες θα κάνουμε κ εμείς την αυχενική ..

Δημοσίευση

Καλημερα κοριτσια! Ερχομαι κι εγω στην παρεα σας, αν κι εχω ΠΗΤ αρχες Ιανουαριου 27. Για μενα ειναι το πρωτο παιδακι!

Δημοσίευση
στις πριν 21 λεπτά, ο/η XanaT είπε:

Με το καλό @pennaki ! Κοντά είμαστε εμείς .. εγώ 20/1.

Με το καλο η αυχενικη σου!! Εγω ειχα αυτη την εβδομαδα, ολα πηγαν καλα! Μου εβγαλε ΠΗΤ 2/1 γιατι ειχαμε καποια αποκλιση απο την περιοδο. Πηραμε μια ανασα! 🙏

Δημοσίευση
  • Συντάκτης

Καλημέρα σε όλες! Καλωσήρθες @pennaki 🩷

@XanaT καλή επιτυχία με την αυχενική, να πάνε όλα σούπερ!!

Εγώ καλά, την Τρίτη έχω την αιματολογική για τον Nipt και περιμένω πώς και πώς να φύγει κι αυτό από τη μέση - ελπίζω με καλά αποτελέσματα 😜 Τώρα θα δω τον γιατρό μου ξανά σε 1 μήνα και κάπως μου φαίνεται γιατί είχα καλομαθει να τον βλέπω κάθε 2 εβδομάδες και ο 1 μήνας μου φαίνεται βουνό.

Και φυσικά, επειδή έπρεπε να το ζήσω κ αυτό, μάλλον θα πρέπει να κάνω απονεύρωση έχω ραντεβού με την οδοντίατρο την Τετάρτη...

Δημοσίευση

Γεια σας, κορίτσια!

@pennaki καλωσηρθες! )

@XanaT καλή επιτυχία εύχομαι!

@Luna Dust καλή επιτυχία με το νιπτ! Κι εγώ έτσι ένιωθα όταν μου είπε ο γιατρός "τα λέμε σε ένα μήνα!"... Μου είχε φανεί αιώνας!

Εγώ κορίτσια είχα μια περιπέτεια. Στο τελευταίο μου ραντεβού την περασμένη Πέμπτη είδαμε ότι είχε ανοίξει ο τράχηλος, είχε κατέβει η μήτρα πολύ χαμηλά, είχα και λίγες συσπάσεις και το μωρό ήταν με το κεφάλι... Αμέσως την Παρασκευή μπήκα χειρουργείο για περίδεση τραχήλου και τώρα είμαι ακόμα σε ανάρρωση. Μεγάλη τρομάρα :(

Δημοσίευση
  • Συντάκτης

Ωχ ρε συ, όντως πήρατε μεγάλη τρομάρα!! Περαστικό ήταν, όλα καλά τώρα και να περάσουν οι επόμενοι μήνες με ηρεμία και ησυχία 🙏🏻🩷

Σου είπε τίποτα ο γιατρός; Φαντάζομαι ξάπλα για λίγες ημέρες και ξεκούραση.

Δημοσίευση
στις πριν 52 λεπτά, ο/η pixovi είπε:

Γεια σας, κορίτσια!

@pennaki καλωσηρθες! )

@XanaT καλή επιτυχία εύχομαι!

@Luna Dust καλή επιτυχία με το νιπτ! Κι εγώ έτσι ένιωθα όταν μου είπε ο γιατρός "τα λέμε σε ένα μήνα!"... Μου είχε φανεί αιώνας!

Εγώ κορίτσια είχα μια περιπέτεια. Στο τελευταίο μου ραντεβού την περασμένη Πέμπτη είδαμε ότι είχε ανοίξει ο τράχηλος, είχε κατέβει η μήτρα πολύ χαμηλά, είχα και λίγες συσπάσεις και το μωρό ήταν με το κεφάλι... Αμέσως την Παρασκευή μπήκα χειρουργείο για περίδεση τραχήλου και τώρα είμαι ακόμα σε ανάρρωση. Μεγάλη τρομάρα :(

@pixovi Περαστικά να είναι κορίτσι μου! Πέρασες λαχτάρα! Ο γιατρός σου τι είπε; Σε ποια εβδομάδα είσαι και το έπαθες αυτό;

@Luna Dust καλά αποτελέσματα με το nipt!!

Κορίτσια μου εμένα μου έκατσε πολύ βαρύ ότι με βάλανε τώρα τέλος Ιουλίου!! Μετράω τις μέρες και δεν περνάνε….

Δημοσίευση
  • Συντάκτης
στις πριν 35 λεπτά, ο/η pennaki είπε:

@pixovi Περαστικά να είναι κορίτσι μου! Πέρασες λαχτάρα! Ο γιατρός σου τι είπε; Σε ποια εβδομάδα είσαι και το έπαθες αυτό;

@Luna Dust καλά αποτελέσματα με το nipt!!

Κορίτσια μου εμένα μου έκατσε πολύ βαρύ ότι με βάλανε τώρα τέλος Ιουλίου!! Μετράω τις μέρες και δεν περνάνε….

@pennaki κάθησα και διαπραγματεύτηκα με τη γραμματεία να πάω στις 3 εβδομάδες 😂 😂 Μου είπαν οκ, σκέφτηκα ότι μετά ξεκινάνε και οι διακοπές του Αυγούστου, κάπου ένα ΩΠΑ 😂

Συμμετοχή στη συζήτηση

Μπορείτε να γράψετε τώρα το μήνυμά σας και να εγγραφείτε μετά. Αν έχετε ήδη λογαριασμό, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε το μήνυμα με το ψευδώνυμό σας.

Guest
Απαντήστε σε αυτή τη συζήτηση...

Πρόσφατες Απαντήσεις

Νέες Συζητήσεις

Account

Navigation

Αναζήτηση

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.