Μετάβαση σε περιεχόμενο
View in the app

A better way to browse. Learn more.

mammyland

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

XanaT

Μέλη
  • Έγινε μέλος

  • Τελευταία επίσκεψη

Όλες οι δημοσιεύσεις του/της XanaT

  1. Με το καλό @pennaki ! Κοντά είμαστε εμείς .. εγώ 20/1.
  2. Καλημέρα κορίτσια ! Τι κάνετε ? Εμείς είμαστε καλα κ σε λίγες μέρες θα κάνουμε κ εμείς την αυχενική ..
  3. Τι ωραία κορίτσια μου ! Άντε να έρθει κ η σειρά μου με το καλό ! Μέσα στον Ιούλιο θα γίνει λογικά .. Απο ότι κατάλαβα @pixovi περιμένεις αγοράκι ? Εμείς έχουμε ένα κοριτσάκι κ ανυπομονώ να μάθω τι φύλο έχει το δεύτερο μωράκι μας ! Κ εγώ θα κάνω nipt ! Είχα κάνει κ στο πρώτο μου παιδακι.
  4. Τι ωραία @pixovi .. άντε να μαζευόμαστε σιγά σιγά αρκετές ! Εσύ έχεις κάνει ήδη αυχενική, σωστά ?
  5. Καλημέρα κορίτσι μου .. έχω πητ 20/1 αλλά επειδή είμαστε σχετικά κοντά είπα να γράψω κ εγώ στο θεματακι σου.. έφτασαν οι μέρες για την αυχενική σου ! Είναι το πρώτο σου παιδάκι? Εγώ περιμένω το δεύτερο.. πριν μια εβδομάδα ακούσαμε καρδούλα! Ελπίζω όλα να πάνε καλά και για τις δύο μας ! Περιμένω αύριο τα νέα της αυχενικής σου που θα είναι σίγουρα πολύ καλά ! Ίσως φανεί κ το φύλο αν θέλετε να το μάθετε .. Στα δικά μου νέα δυστυχώς έπαθα ουρολοίμωξη.. αλλά επειδή το είχα πάθει και στην πρώτη εγκυμοσύνη μου ( γενικά έχω μια ευαισθησία στις ουρολοιμώξεις κ στην εγκυμοσύνη είναι ακομα πιο πιθανό) τουλάχιστον ξέρω ότι αντιμετωπίζεται εύκολα. . αλλά δεν σου κρύβω ότι στεναχωρήθηκα.. συμπτώματα δεν έχω ούτε εγώ ιδιαίτερα..
  6. Καλημέρα @Luna Dust .. έχω πητ 20/1 αλλά επειδή είμαστε σχετικά κοντά είπα να γράψω κ εγώ στο θεματακι σου.. έφτασαν οι μέρες για την αυχενική σου ! Είναι το πρώτο σου παιδάκι? Εγώ περιμένω το δεύτερο.. πριν μια εβδομάδα ακούσαμε καρδούλα! Ελπίζω όλα να πάνε καλά και για τις δύο μας !
  7. XanaT απάντησε στο θέμα του/της Kwnnagki topic στο Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης
    Κορίτσι μου ελπίζω να πήγαν όλα καλά !
  8. Κάναμε VAXELIS-ROTARIX στον δεύτερο μήνα και τώρα VAXNEUVANCE.
  9. Εμείς κάναμε κ το δεύτερο εμβόλιο σήμερα.. ελπίζω να μην έχει παρενέργειες κ ταλαιπωρηθεί το παιδάκι μου.. το bexsero θα το κάνουμε τον 6ο μήνα ..
  10. Εμείς είμαστε καλά !! Σε λίγες μέρες γίνεται 3 μηνών το κοριτσάκι μου .. όσο περνάει ο καιρός είμαστε κ καλύτερα.. Εσείς τι κάνετε ?? Τι κάνει ο μπεμπούλης?
  11. Τι νούμερο ψευδοθηλες πήρες ? Μήπως είναι μεγάλες για το στοματακι της? Πάρε το small.. Ή δοκίμασε κάποια άλλη μάρκα .. σίγουρα μεγαλώνοντας θα πιάσει καλύτερα..
  12. Κ την ντομάτα να έχετε στο μυαλό σας κορίτσια για τα αέρια .. εγώ μόλις έκοψα φαγητά που έχουν σάλτσες, ντομάτα κτλ ηρεμήσαμε ..
  13. Αχχχ .. δεν νομίζω ότι υπάρχει εύκολη γέννα.. κ εγώ ταλαιπωρήθηκα αλλά τελικά ισχύει αυτό που λένε ότι το ξεχνάς .. Εμείς είμαστε σε καλό δρόμο .. ευτυχώς τρώει καλά κ κοιμάται τις περισσότερες μέρες .. έχουμε βέβαια κ κάποιες δύσκολες νύχτες με κολικούς αλλά το παλεύουμε.. Θα βρούμε όλοι τα πατήματα μας σιγά σιγα.. όσο μεγαλώνουν κ τα μωράκια μας θα είναι καλύτερα.. Εγώ όταν είμαι κουρασμένη κ άυπνη σκέφτομαι ότι δεν θα τα έχουμε ξανά τόσο μικρά .. θα μεγαλώσουν κ ούτε θα καταλάβουμε το ποσό γρήγορα .. οπότε ας απολαύσουμε κάθε στιγμή μαζί τους.. πιο πολύ άγχος έχω αν τα κάνουμε όλα σωστά για το μικρό μας κοριτσάκι!! 🩷🩷🩷
  14. Καλημέρα κορίτσια !! Τι κάνετε?? Τι κάνουν τα μπεμπακια σας ?? Εμείς γίναμε 1 μήνα !! 😍😍
  15. Με το καλό !! 😍😍 Είναι μοναδική η στιγμή που γυρίζεις σπίτι σου με το μωράκι σου.. ξεχνάς όλα τα δύσκολα της εγκυμοσύνης , της γέννας.. @marinaPκ εμείς σιγά σιγά βρίσκουμε τους ρυθμούς μας.. Να χαιρόμαστε τα μωράκια μας κ να είναι γερά και τυχερά στη ζωή τους !! 🩷🩵🩷🩵🩷🩵
  16. Καλησπέρα κορίτσια!! Εμείς γεννησαμε.. όλα πήγαν καλά .. με τα εύκολα κ τα δύσκολα .. ευτυχώς είχα κάνει επισκληριδιο γιατί ήταν ζόρι.. κ στα δικά σας κορίτσια μου !! Με έναν πόνο !! 🩷🩵🩷🩵🩷
  17. Τέλεια !! Κ εμείς κάπως έτσι θα κινηθούμε.. μόνο που είναι λίγο πιο μικρό το μωράκι μας .. με το καλό κορίτσια μου !! Να γεννηθούν καλά τα παιδάκια μας κ να έχουμε εύκολους τοκετούς εύχομαι !! 🩷🩵🩷🩵🩷
  18. Κ εγώ την νιώθω αρκετά .. για να δούμε πότε θα έρθει η μεγάλη ώρα 😍😍
  19. Πώς είσαι κορίτσι μου ? Σε έπιασαν ξανά πόνοι?
  20. Κ εγώ κάπως έτσι ένιωθα εχθές το βράδυ.. αλλά σήμερα ολα υπό έλεγχο.. νομίζω έχουμε χρόνο ακόμα .. απλά το σώμα μας σιγά σιγά προετοιμάζεται..
  21. Καλημέρα κορίτσια!! 36+4 κ εγώ .. για να δούμε.. 🩷🩵🩷🩵🩷🩵
  22. Καλησπέρα.. τι έκανες τελικά κορίτσι μου με το Doppler? Το έκανες ?
  23. 23/6 εγώ μπαίνω 36η εβδομάδα..
  24. Λιώνουμε.. δεν αντέχεται η ζέστη!! Στις τελευταίες προετοιμασίες κ εγώ.. πιστεύω τέλος της εβδομάδας θα έχω έτοιμες τις βαλίτσες μας .. Κορίτσια σε λίγες μέρες μπαίνουμε στον μήνα μας !! 🩷🩵🩷🩵🩷🩵🩷
  25. Τι κάνετε κορίτσια ?? Αρχίσατε να ετοιμάζετε βαλίτσα σιγά σιγά ?? Έχετε τελειώσει με τα ψώνια ?? Εγώ είμαι σε καλό δρόμο .. πιστεύω μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα τα έχω τελειώσει τα βασικά.. @marinaPέκανες τα μαθήματα ? Εγώ την επόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσω στο νοσοκομείο.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.