Μετάβαση σε περιεχόμενο

ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ


Recommended Posts

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ.

ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΝ 4ο ΜΗΝΑ ΤΗΣ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΜΩΡΑΚΙ ΜΟΥ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΘΑ ΜΑΣ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΗΡΕΜΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΗΡΕΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΖΟΥΖΟΥΝΑΚΙ ΜΟΥ.

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ CD ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΟΝΤΩΣ ΚΑΛΑ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ???

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Γεια σου κοπέλα μου και με το καλό να υποδεχθείς το μπεμπίνι σου! Για κλασική μουσική δε γνωρίζω να σου πω, είμαι παντελώς άσχετη! Αυτό που ξέρω όμως είναι πως όσο η συννυφάδα μου ήταν έγκυος άκουγε συνέχεια Χατζηγιάννη (του έχει φοβερή αδυναμία!) και η μικρή της τώρα (κοντεύει τα 3) ακούει μανιωδώς Μιχάλη........ όχι απλά ακούει.... χορεύει.... πορώνεται!!!!! Και μία φίλη μου όμως, στη διάρκεια της εγκυμοσύνης της, άκουγε ξένη μουσική χορευτική κι αν ακούσει η μικρούλα της (5 μηνών) χορεύει και κουνιέται κι εκείνο!!!!! Πλάκα που έχει!!!! Βγάζεις λοιπόν τα συμπεράσματά σου! Πάντως, όντως, το έχω ακούσει για την κλασική μουσική πως ηρεμεί το εμβρυάκι! Φιλάκια!!!!

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Και πολυ καλα θα κανεις!!!

Εγω ειχα μια συλλογη με 50 cd κλασικης μουσικης τα οποια εβαζα μεχρι και πριν λιγο καιρο στη μπεμπα!

Ιδιως νεογεννητο την ειχαμε ταραξει στον Straus και Vivaldi!

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Αυτό,το οτι θα είναι ηρεμο, είναι μύθος. Εγω είχα κατεβάσει όλα τα καλά κλασηκα κομμάτια απο το Ιντερνετ, Μπαχ Μπεροβεν, Βιβαλντι, Μοτσαρτ, Τσαικοφσκι, Ραχμανινιφ κλπ κλπ. Ηταν και είναι απιστευτα ζωηρός. Αλλά η αληθεια είναι οτι τωρα που είναι 2,5 μηνων όταν του βάζω να ακούσει αφουγκραζετε, δείχνει δε ιδιετερη προτίμηση στον Χωρό της νεράηδα απο τον Καρυοθραυστη και σε μερικά κομμάτια του Μότσαρτ.