Μετάβαση σε περιεχόμενο

ΠΟΣΕΣ ΚΑΙΣΑΡΙΚΕΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ


Recommended Posts

Κορίτσια γειά!!!

Έχω ένα παιδάκι με καισαρική, έκανα και μια διακοπή κύησης στο 5ο μήνα πάλι με καισαρική. Έκανα υπέρηχο αφού πέρασαν 40 ημέρες όλα καλά και αδιαθέτησα κανονικά.

Πως ξέρω αν η μήτρα μου είναι οκ τώρα?Και ποσεσ καισαρικες μπορούμε να κάνουμε? Από το πάχος που γράφει στον υπέρηχο? Η απο το πάχος ενδομητρίου?Γιατί ακούω κάτι τρελά για μήτρα τσιγαρόχαρτο από κάποιες κοπέλες που συζητάμε γενικά και εγώ είμαι άσχετη.

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Απ'οτι γνωριζω μπορουν να γινουν μεχρι 4.

Απλα σε καθε επομενη αυξανεται ο κινδυνος για ρηξη της μητρας.

Νομιζω ομως οτι ειναι κατι που πρεπει να συζητησεις με το γιατρο σου!

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

μετά την διακοπή άλλαξα γιατρό.Και αγχώνομαι μήπως έγινε τίποτα περίεργο.Ρήξη μήτρας το έψαξα περισσότερες πιθανότητες υπάρχει να γίνει με το φυσιολογικό τοκετό αφού έχει προηγηθεί καισαρική όταν δίνουν μια συγκεκριμένη ουσία προσταγλανδίνη ή οξυτοκίνι για πρόκληση τοκετού.π.χ σε αυτή την διέυθυνση λέει για τη ρήξη μήτρας.http://www.pazarakioti.gr/natural_labor_gr.asp

ακούω απο διάφορες κοπέλες ότι λόγω απόξεσης έχουν συμφύσεις και αγχώνομαι.

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

συνηθως κανουν μεχρι τρεις αλλα σε καποιες περιπτωσεις κανουν και τσσερεις μια φιλη μου εχει κανε τεσσερα. Τωρα οσο αφορα τη διακοπη κυησης νομιζω οτι δεν θα εχεις προβλημα γιατι ηταν πολυ μικρο οποτε μην τρελαινεσε και ακου το γυναικολογο σου

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Συμμετοχή στη συζήτηση

Μπορείτε να γράψετε τώρα το μήνυμά σας και να εγγραφείτε μετά. Αν έχετε ήδη λογαριασμό, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε το μήνυμα με το ψευδώνυμό σας.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Απαντήστε σε αυτή τη συζήτηση...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.