Μετάβαση σε περιεχόμενο

Μωράκια Φεβρουαρίου 2020!!


Recommended Posts

Γεια σας μανούλες και μελλοντικές μανούλες!! Δημιούργησα και γω μια νέα συζήτηση για τα μωράκια του Φεβρουαρίου 2020!! Στις 5/06 έμαθα ότι είμαι έγκυος  και ο γιατρός μου λείπει!! Περιμένω με ανυπομονησία τη Δευτέρα να πάω!! Μέχρι τότε δε θα ησυχάσω αγχώνομαι είναι η πρώτη μου φορά και έχω έναν πόνο κάτω αριστερά από τη μέρα της εμφύτευσης! Ελπίζω να είναι φυσιολογικός και να πάνε όλα καλά!! ?

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Καλησπέρα κι από εμένα κι εγώ στις 7/6 έμαθα ότι είμαι έγκυος με χοριακη!!! Αύριο θα κάνω 2η κ ελπίζω την άλλη εβδομάδα να κάνουμε κ τον πρώτο υπέρηχο να δούμε εμβριικα στοιχεία!!! Όλα καλά θα πάνε!!! Μαζί είμαι είναι κ η @Kit1982μαζί μας!!! 

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Κορίτσια καλησπέρα! Εγώ ήμουν στη θέση σας περυσι... Γέννησα στις 7/2/19 την μπεμπουλα μου!! Καλη και όμορφη εγκυμοσύνη να έχετε!! :) Την καλύτερη εποχή γεννάται. Του χρόνου τα μωράκια σας θα ειναι 5-6 μηνών έτοιμα για παραλία!!! 

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

στις πριν 3 ώρες, ο/η Niki co είπε:

Κορίτσια καλησπέρα! Εγώ ήμουν στη θέση σας περυσι... Γέννησα στις 7/2/19 την μπεμπουλα μου!! Καλη και όμορφη εγκυμοσύνη να έχετε!! :) Την καλύτερη εποχή γεννάται. Του χρόνου τα μωράκια σας θα ειναι 5-6 μηνών έτοιμα για παραλία!!! 

Ευχαριστούμε για τις ευχές!!! Μακάρι όλα να πάνε καλά!!! 

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

στις πριν 5 λεπτά, ο/η Kit1982 είπε:

Με το καλό όλες μας! @Nicico να χαίρεσαι την κοπελάρα σου! @sofiefin1982 πότε βλέπεις σακο; 

Την 6η εβδομάδα νομίζω!!! 

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

στις Just now, ο/η sofiefin1982 είπε:

Την 6η εβδομάδα νομίζω!!! 

Με βλαστοκύστες ή τριών ημερών; Εμείς λογικά διανύουμε την 5η εβδομάδα. Επομένως αυτή την εβδομάδα προς το τέλος, θα δούμε σακο. Σωστα; Δεν τα έχω ρωτήσει αυτα ακόμη στον γιατρό. 

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο