Μετάβαση σε περιεχόμενο

ΛΟΥΤΡΑΔΗΣ & ΕΞΩΣΩΜΑΤΙΚΗ


Recommended Posts

ΛΟΥΤΡΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ;

ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ. ΜΕ ΕΙΧΕ ΣΤΕΙΛΕΙ Η ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΕΞΩΣΩΜΑΤΙΚΗ ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΕΙΝΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΕΞΩΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΛΟΓΩ ΤΟΝ ΠΟΛΥΚΥΣΤΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ. ΤΕΛΙΚΑ Ο ΛΟΥΤΡΑΔΗΣ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΕΞΩΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΝΤΩΣ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΕΜΕΙΝΑ ΕΓΚΥΟΣ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΙΧΩΣ ΑΠΕΒΑΛΑ.

ΘΑ ΠΑΣ ΣΤΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΓΙΑ ΕΞΩΣΩΜΑΤΙΚΗ;

ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΤΡΟΜΑΞΩ ΑΛΛΑ ΕΚΕΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ Η ΚΟΛΛΗΤΗ ΜΟΥ ΩΣ ΜΑΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΕΠΕΙΔΗ ΒΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ. ΣΑΝ ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΣΤΟ ΙΑΤΡΙΟ ΥΠΕΡΗΧΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΧΑΛΑΣΕ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2008.

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πληροφορίες σου!!!! Είμαι στο ψάξιμο για γιατρό και κλινική εξωσωματικής. Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για το συγκεκριμένο γιατρό, αλλά και μένα το δημόσιο νοσοκομείο με χαλάει πολύ.... Δεν έχω ξεκινήσει να βλέπω κανένα γιατρό ακόμα, οπότε αν κάποια από εσάς γνωρίζει κάτι περισσότερο ή κάποιο γιατρό και κέντρο θα χρειαστώ τη βοήθειά σας!!!!!

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Πραγματικά έχεις απόλυτο δίκιο.... δε ξέρω ότι η εξωσωματική είναι η μόνη λύση για να πετύχουμε το στόχο μας.... Απλά ο χρόνος περνάει, είμαστε 4,5 χρόνια παντρεμένοι, τα νεύρα μας έχουν σπάσει και απλά θέλω να τελειώνω... Ξέρω πολύ καλά ότι το βασικό μας πρόβλημα είναι το άγχος μας και ίσως αν αυτό μου το επιβεβαιώσει ένας εξωσωματικός να με κάνει να χαλαρώσω. Ο γιατρός μου δε με ενθαρρύνει, αλλά μου λεχει καρφωθεί στο μυαλό. Από επαρχία είμαι, και εδώ τα πράγματα είναι λίγο περίεργα. Σε ευχαριστώ πολύ!!!!

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

  • 5 weeks later...

Καλησπέρα ,