Μετάβαση σε περιεχόμενο
View in the app

A better way to browse. Learn more.

mammyland

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nerina

Μέλη
  • Έγινε μέλος

  • Τελευταία επίσκεψη

  1. Γεια σας κορίτσια. Ήθελα απλά να τα γράψω εδώ. Μπαίνω που και που και κρυφοκοιτω τα νέα σας. Στεναχωριέμαι για όσες ακόμη προσπαθείτε, ειδικά για όσες έχουμε μιλήσει στο παρελθόν.. Σχεδόν πέρασε ένας χρόνος από την αποβολή μου και τον χωρισμό.. Κάνω ψυχοθεραπεία, προσπαθώ να βρω τον εαυτό μου. Αλλά δεν υπάρχει ούτε μια μέρα που να περνά χωρίς να σκέφτομαι πόσο πολύ κοντά ήμουν στο όνειρο. Περασα μια ήπια κατάθλιψη τον χειμώνα, προσπαθώ πολύ να κοινωνικοποιηθω, να προχωρήσω παρακάτω, να βρω έναν νέο σύντροφο. Δε μου λείπει τίποτα, το ξέρω, αλλά δεν έχω καθόλου αυτοπεποίθηση… το μυαλό μου είναι 24/7 στο ότι θέλω πολύ να κάνω οικογένεια. Και η ΑΜΗ μου είναι στο 1.0 πια… Έχω πάθει εμμονή. Προσπάθησα να κάνω κρυοσυντήρηση αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερα, πήγαινα στον γυναικολόγο κι έκλαιγα πάρα πολύ, δεν ήμουν έτοιμη. Τώρα το έχω πάρει απόφαση πως πρέπει να το κάνω αλλά σκέφτομαι τα χειρότερα.. Δε τα γράφω για να σας στείλω αρνητική ενέργεια… Μη με παρεξηγήσετε. Απλά ήθελα κάπου να τα πω. Μη τα παρατάτε κορίτσια μου! Να έρθουν με το καλό τα θαυματακια σας… Να είναι το καλοκαίρι όλων μας υπέροχο! Σας στέλνω μεγάλη αγκαλιά. Με αγάπη, Νερινα
  2. Nerina απάντησε στο θέμα του/της nikol92 topic στο Θέλω να γίνω μαμά
    Για την προλακτινη καλό είναι να μην έχεις ξυπνήσει μόλις… είναι πολύ αυξημένη το πρωί.. Σε μένα έλεγαν ότι πρέπει να είμαι πολύ ήρεμη και να μην έχω πιει καφέ.
  3. Με το καλό να έρθει στον κόσμο το κοριτσάκι σου @melitiniღ μου. Το θαυματακι σου! Με το καλό! Σας διαβάζω κοριτσάκια μου καμία φορά και σας σκέφτομαι… @Ngsofia μου, @pennaki μου… το ‘26 να έχετε μόνο χαρές, όλα θα βρούνε τον δρόμο τους… Στέλνω σε όλες μεγάλη αγκαλιά!
  4. Γλυκό μου κορίτσι με το καλό σου εύχομαι να έρθει το θαυματακι σου! Χάρηκα πολύ που είδα πως περιμένεις μωράκι! Καλη χρονιά!
  5. Γεια σας κορίτσια μου… @pennaki @Ngsofia Λυπάμαι πάρα πάρα πολύ για όσα διαβάζω από αυτά που περνάτε… Εύχομαι ειλικρινά το 2026 να γίνει ένα θαυματάκι… Σας στέλνω μεγάλη αγκαλιά..❤️ @melitiniღ μου με το καλό το μωράκι σου αγάπη μου, προσεύχομαι για σας.. το θαυματακι θα το κρατάς σε λίγο καιρό στα χέρια σου… με το καλό! Σου στέλνω μεγάλη αγκαλιά.
  6. Καλησπέρα κορίτσια μου… Μπήκα μετά από καιρό και διαβάζω τις ιστορίες σας… Σε όλα τα κορίτσια που προσπαθούν για ένα μωράκι και περιμένουν το 2026 να τους χαμογελάσει… ήθελα να γράψω να μην το βάζετε κάτω. Ακόμα κι όταν κουράζεστε, ακόμα κι όταν πονάτε, ακόμα κι όταν νιώθετε ότι όλοι γύρω προχωρούν κι εσείς μένετε πίσω. Η ελπίδα δεν χάνεται. Αλλάζει μορφή, δυναμώνει και βρίσκει τον δρόμο της την κατάλληλη στιγμή. Κι εγώ δεν είμαι καλά μετά από όσα πέρασα το 2025. Ήταν μια χρονιά δύσκολη, με απώλειες και συνειδητοποιήσεις. Με τη βοήθεια ψυχολόγου προσπαθώ, μέρα με τη μέρα, να σταθώ ξανά στα πόδια μου και να κοιτάξω την αλήθεια μου με αγάπη.. Σιγά σιγά, μέχρι το καλοκαίρι του 2026, θέλω να κάνω κατάψυξη ωαρίων. Δε θα πω ψέματα, κυρίως από φόβο, αλλά και από φροντίδα για εμένα και το μέλλον μου. Ας είμαστε λίγο πιο τρυφερές με τον εαυτό μας. Δεν αργούμε, δεν αποτυγχάνουμε, δεν είμαστε λιγότερες. Κάθε μία έχει τον δικό της χρόνο και τον δικό της δρόμο. Σας στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά και την πίστη ότι το 2026 μπορεί να φέρει θαύματα… Αγκαλια σε όλες! Νερίνα
  7. Γεια σας κορίτσια. Ελπίζω να είστε καλά. Εχω αρκετά τεστ ωορρηξίας και τεστ εγκυμοσύνης, σήμερα πήγα να τα πετάξω και με έπιασαν τα κλάματα. Εαν κάποια θα τα ήθελε με πολλή αγάπη μπορώ να της τα χαρίσω, να τα στείλω με boxnow. Στειλτε μου προσωπικό μήνυμα. Καλο 15Αυγουστο σε ολες, η Παναγια μας να μας προστατεύει…
  8. Nerina απάντησε στο θέμα του/της Nerina topic στο Απώλεια και Υποστήριξη
    Κορίτσια μπήκα σήμερα… ήθελα να πω απλά πώς έναν μήνα μετά και νιώθω τόσο μόνη. Να πω πως διαβάζω για άλλα κορίτσια εδώ μέσα που δεν είναι καλά, που έχουν αποβολές, που η καθεμία έχει το δικό της σταυρό που κουβαλάει…. Νιώθω πως ό,τι κι αν κάνω, πάντα υπάρχει αυτό το κενό δίπλα μου, ένα βάρος που κάθε μέρα το κουβαλάω όταν σηκώνομαι από το κρεβάτι. Ίσως γιατί ήμουν εξαρτημένη απο αυτόν συναισθηματικά δε ξέρω, από την ιδέα ότι κάποιος είναι εκεί, κι ας μην ήταν όπως έπρεπε. Προσπαθώ κάθε μέρα να αναπνέω, και κάποιες φορές η αναπνοή μοιάζει βουνό, σαν να μην χωράει αέρας μέσα μου, σαν να θέλω να ξαπλώσω και να αφήσω τον χρόνο να περάσει χωρίς να κάνω τίποτα. Η ψυχολόγος μου δίνει συμβουλές, και προσπαθώ πραγματικά, αλλά υπάρχουν μέρες που νιώθω πως δε μπορώ να το διαχειριστώ. Είναι το στάδιο του πένθους μου είπε. Πρέπει να κλαίω για να μην το σωματοποίησω, για να «φύγει».. για να μπορώ να φύγω από αυτή την ιδέα μια μέρα. Δε ξέρω γιατί τα γράφω εδώ, θέλω απλά να πω ότι αν χρειάζεται κάποια ποτέ ένα βιβλίο ψυχοεκπαιδευτικο , θέλω να της προτείνω αυτό που διαβάζω εγώ… με τόσες πολλές «ασκήσεις» που πραγματικά σε βοηθάει να καταλάβεις και να εξασκήσεις τον νου σου να κυνηγάει το καλό, τα όνειρα, να ζει με την ελπίδα και την αισιοδοξία.
  9. @Sia A Έγραφα έσβηνα και πάλι από την αρχή… Δεν είχα τι να γράψω για σένα. Γλυκιά μου, φαντάζομαι πως αυτές οι μέρες δεν είναι δύσκολες απλά αλλά οδυνηρές… και πως ο πόνος είναι βαρύς, και πως ότι και να σου πει κανείς δεν πρόκειται να απαλύνει την ψυχούλα σου. Να κλάψεις, να θρηνήσεις και να θυμώσεις όσο το χρειάζεσαι και περισσότερο. Μη βάλεις τίποτα κάτω από το χαλί. Αυτό θα σου πω . Το θέμα δεν είναι να αναρρώσεις γρήγορα στο σώμα, αλλά κυρίως να δώσεις χρόνο στον εαυτό σου και στην καρδιά σου. Να δώσεις χρόνο στον εαυτό σου να ξεκουραστεί, να κλάψει, να μαλακώσει μέσα από την αγάπη που έχεις δίπλα σου… Και το θαύμα που περιμένεις μπορεί να έρθει, κι ας είναι λίγο αργότερα, μην αφήσεις αυτή τη δοκιμασία να σου πάρει την ελπίδα από την καρδιά. Κάθε μέρα που περνάει σε φέρνει πιο κοντά σε αυτό που η ψυχή σου επιθυμεί, ακόμα κι αν τώρα δεν μπορείς να το δεις… Να μένετε αγαπημένοι με τον άντρα σου, να κρατιέστε χέρι-χέρι, γιατί η αγάπη σας είναι πιο δυνατή από κάθε δυσκολία, και είναι εξαιρετικά σημαντικό αυτό. Να είσαι καλή με τον εαυτό σου, να σε φροντίζεις και να θυμάσαι ότι είμαστε εδώ όποτε χρειαστείς απλά κάτι να πεις, για μια κουβέντα … Είσαι πιο δυνατή απ’ όσο νομίζεις. Σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά, ειλικρινά. Λυπαμαι πάρα πολύ…
  10. @Savina_5 νομίζω… η κοπέλα που έψαχνε Φεμαρα, μπορεί να απευθυνθεί σε αυτό το φαρμακείο, πήρε σήμερα η κολλητή μου κι έχει απόθεμα.
  11. @pennaki λυπάμαι για το αποτέλεσμα.. μπήκα μόνο για να δω πώς είσαι… Θα σου χορηγήσει προγεστερόνη ή duphaston ή τίποτα; Γενικά, οι υπόλοιπες σε μαγικούς κύκλους για προστασία και του ενδομητρίου τι κάνετε όταν έχετε μεγάλους κύκλους;
  12. Ας είναι θετική και ας βγει και μεθαύριο Πέννυ. Σου εύχομαι τα καλύτερα! Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο αυτό ν είναι το καλοκαίρι σου 🩵🧿
  13. Nerina απάντησε στο θέμα του/της Nerina topic στο Απώλεια και Υποστήριξη
    Νιώθω απογοήτευση… έχω αρχίσει να το συνειδητοποιώ… Το αίμα περιόδου υπάρχει ακόμα, καλύτερα από τις προηγούμενες μέρες αλλά έχει αρχίσει και με κάνει να συνειδητοποιώ κάποια πράγματα σιγά σιγά αν και αρνούμαι να χωνέψω πώς τον προηγούμενο μήνα προσπαθούσα για παιδί και τώρα γκρεμίστηκε το όνειρο μου έτσι… Απογοητευμενη από όλα όσα έχουν συμβεί είμαι. Ειλικρινά εντελώς απογοητευμένη. Περνάει το καλοκαίρι κι εγώ νιώθω εσώκλειστη στις σκέψεις μου και στο σπίτι μου. Σε λίγο έχω Ψ και ανυπομονώ! Δεν ξέρω τι με στεναχωρεί περισσότερο.. μάλλον οι φοβίες μου και οι ανασφάλειες μου, ότι θα μείνω μόνη, οτι θα κοιμάμαι μόνη σε ένα άδειο σπίτι για πάντα.. Οτι η ΑΜΗ θα πέφτει κι εγώ δε θα έχω σύντροφο για να κάνω ένα μωράκι; Ξέρω οτι ακούγονται χαζές οι σκέψεις αυτές αλλά εμένα με κατακλύζουν. Νιωθω εδώ που τα γραφω μια ανακούφιση. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Με συγκινεί πραγματικά..

Account

Navigation

Αναζήτηση

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.