Μετάβαση σε περιεχόμενο

ΤΟ PAAP-A ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΧΕΝΙΚΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ;;


Recommended Posts

Κορίτσια έχω πάλι απορία!! Σήμερα πήγα στο ΙΚΑ για να μου γράψει κάποιος γυναικολόγος σε παραπεμπτικό την αυχενική διαφάνεια κ το PAA-A ετσι ώστε όταν τα κάνω να πάρω κάποια χρήματα πίσω.Το προβλημά μου είναι ότι ο γιατρός του ΙΚΑ όταν του είπα οτι αύριο θα κάνω το PAA-A κ την αυχενική διαφάνεια σε 20 μέρες μου είπε οτι δεν γίνεται έτσι!Πρέπει λέει κανονικά να γίνουν την ίδια μέρα για να κάνουν καλύτερη σύγκριση! Τι να κάνω τώρα που έχω κλείσει ράντεβου για αύριο για την αιματολογική μόνο; Δεν θα είναι σωστό το αποτέλεσμα εφόσον δεν θα γίνουν την ίδια μέρα;; Εσείς πώς τα κάνατε;; Sorry βρε κορίτσια αν σας ζαλίζω συνέχεια αλλα είμαι άσχετη με αυτά τα θέματα!

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

εμένα η κοπέλα-γιατρός που κλείνει τις αυχενικές κ το PAA-A ΜΟΥ είπε οτι πρέπει να γίνει νωρίτερα..ο γιατρός μου μου έδωσε μόνο τις ημερομηνίες κ μου είπε να κλείσω ραντεβου!Δε μου εξήγησε παραπάνω..

Πείτε βρε κορίτσια εσείς που τα κάνατε!!

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Κι εγώ μαζί τα έκανα αλλά σε ιδιωτικό. Μήπως πρέπει να γίνουν ίδια εβδομάδα γι' αυτό στο είπε; τί να σου πω. Κι εγώ ένα παιδί έχω, δεν ξέρω περισσότερα!

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Ελενάκος εγώ και στην κόρη μου και τώρα που είμαι πάλι έγκυος, την αυχενική και το PAAP-A τα έκανα την ίδια μέρα...Πρώτα την αυχενική και μετά μου πήραν αίμα....

Και από φίλες μου που ξέρω έτσι γίνεται.....

Αυτό που λες εσύ πρώτη φορά το ακούω.... :shock::shock::shock::shock: Γιατί δεν παίρνεις το γιατρό σου να σου πει;;;Αυτός θα σε συμβουλέψει καλύτερα...

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

μάλλον τότε θα τον πάρω τηλ..έλεγα μήπως επειδή είναι δημόσιο το νοσοκομείο που θα τα κάνω,εκεί να έχουν αυτή τη τακτική!Δε ξέρω..θα μάθω κ θα σας πω.

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites