Μετάβαση σε περιεχόμενο

Σαλπιγγογραφία ... που και πόσο?


Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους! Είμα νέα στο forum και έχω κάποιες ερωτήσεις για τη σαλπιγγογραφία γιατί είμαι ψιλοάσχετη πάνω στο θέμα αυτό.

Η σαλπιγγογραφία γίνεται και στο ιατρείο ενός απλού γυναικολόγου ή μόνο σε μεγάλα διαγνωστικά κέντρα - κλινικές? Μου είπε ο γιατρός μου ότι μετά από λίγους μήνες καλό θα ήταν να κάνω μια σαλπιγγογραφία αλλά δε μου διευκρίνισε που ακριβώς θα γίνει, και ήθελα να ξέρω αν θα μου πει να μου την κάνει ο ίδιος ή θα μου προτείνει κάποια κλινική? Μήπως θα πρέπει να αρχίσω να το ψάχνω από μόνη μου? Μένω σε μικρή πόλη οπότε ισως θα ήταν καλύτερα να μετακινηθώ Θεσ/νίκη. Και κάτι τελευταίο, πόσο περίπου κοστίζει?

Ευχαριστώ προκαταβολικά!

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Γεια σου Annad1

Την σαλπιγγογραφία την κάνεις σε μαιευτήριο. Εγώ την έκανα στο ΙΑΣΩ, αλλά εσένα δε σε βολεύει μάλλον γιατί κατάλαβα ότι μένεις Βόρεια Ελλάδα.

Πριν 1 1/2 χρόνο είχα πληρώσει 160 ευρώ, αν θυμάμαι καλά, αλλά μπορείς να πάρεις στο μαιευτήριο που θα την κάνεις και θα σου πουν το κόστος.

Ούτως ή άλλως, λογικά θα πρέπει να κλείσεις ραντεβού.

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Γεια σου annad13 ,

Εγω την εκανα σε ενα διαγνωστικο κεντρο στην Β.Ελλαδα.

Την εξεταση θα την χαρακτηριζα ακτινολογικη.Εμενα ο γιατρος μου ειπε που μπορω να την κανω κ αν θυμαμαι καλα πληρωσα 150Ε.

Οταν ερθει εκεινη η περιοδος,ρωτα τον γιατρο σου.Θα σε κατατοπισει.

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

EGO KORITSAKI MOY THN EKANA STO LHTO.NA MHN TH FOVITHEIS KATHOLOY.EMENA MOY KOSTHSE PRIN 3 MHNES 120EYRO H 170 DEN THYMAMAI KALA.EXOYN GRAPSEI KATA KAIROYS POLLES KOPELES EDO OTI THN EKANAN SE DHMOSIA MIEYTHRIA KAI DEN PLHROSAN TIPOTA.THELEI AN DEN THES NA PLHROSEIS LIGO PSAKSIMO

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites