Εμάς εχθές 19 ημερών ήταν 4200...ναι, ευτυχώς έρχεται εδώ η παιδίατρος...εγώ γέννησα 84 κ σήμερα ήμουν 71...έχω δρόμο ακόμα μέχρι τον τελικό στόχο που είναι το 60...γενικά...γτ την εγκυμοσύνη με 72 την είχα ξεκινήσει...είναι τέτοια η ψυχολογία μου που το τελευταίο που με αφορά είναι το φαγητο...
Ναι,μένει ξύπνιος αρκετα...αλλά αν τον πάρει ο ύπνος τον παίρνει για τα καλά... σίγουρα έτσι που τον βλέπω δεν μ θυμίζει νεογέννητο...Μ φαίνεται πιο μεγάλο παιδάκι...
Από
Tinasardin8689, · Δημοσίευση