Αναφορά
Νέες Συζητήσεις
-
Ιπποκρατειο Θεσσαλονίκης
anemoni9 ·Καλησπέρα. Έχει γεννήσει κάποια κοπέλα πρόσφατα στο ιπποκράτειο Θεσσαλονίκης να μου πει τι θα χρειαστώ για εμένα και το μωρό; Γεννάω εκεί Αύγουστο. Ευχαριστώ.
-
Εξωσωματική με κενά ωοθηλακια
Aleka147 ·Καλησπέρα κορίτσια! Είμαι 37 με χαμηλή αμη. Παλεύουμε εδώ και 2,5 χρόνια να αποκτήσουμε παιδάκι και είχαμε μια παλίνδρομη στον 9ο μήνα προσπαθειών. Ξεκινήσαμε πέρυσι με την πρώτη μας ωοληψια από την οποία πήραμε 2 εμβρυα. Ηθελα όμως να μαζέψω και άλλα οπότε ακολούθησαν άλλες 2 ωοληψιες από τις οποίες δεν πήρα τίποτα και τα περισσότερα ωοθηλακια ήταν άδεια. Παίρνω Dhea, 600mg q10, μελατονινη και άλλα πόσα συμπληρώματα εδώ και 1,5 χρόνο και οι ποιότητα πάει κατά διάολου. Εχει καμία παρόμοια εμπειρ
-
Ορμονολογικές εξετάσεις
nikol92 ·Καλησπέρα σε,όλες!! Θέλω βοήθεια γιατί άκρη δε βγάζω... Μόλις μου ρθε η περίοδος και θέλω αύριο να πάω για ορμονολογικές εξετάσεις, καθώς προσπαθώ 6 μήνες μετά από προχωρημένη διακοπή κύησης.. Το πρόβλημα είναι πως σχολάω στις 6 το πρωί και με τη γραμματεία του διαγνωστικού δε μπορώ να συνεννοηθώ. Πρέπει να πάω πρωί? Πρέπει να έχω κοιμηθεί και να πάω μεσημέρι?? Θέλει να περάσουν 2 ώρες αφού έχω ξυπνήσει πριν τις εξετάσεις?? Βοήθεια όποια ξέρει γτ αρχίζω και βαράω κόκκινο.... Ο γιατρός μου λέει
-
ΚΟΨΙΜΟ ΠΑΝΑΣ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΠΟΙΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΨΙΜΟ ΤΗΣ ΠΑΝΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΒΔΟΜΑΔΕΣ. ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΠ ΟΤΙ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΑΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕ?
-
κέντρα εξωσωματικής και γιατροί εμπερίες
LALIBY ·καλημέρα κορίτσια θέλω τη βοήθειά σας και τις εμπειρίες σας. έχω κάνει τρεις εξωσωματικές και θέλω να αλλάξω γιατρό έχετε να μου προτείνετε κάποιον που μείνατε ευχαριστημένες και είχατε επιιτυχία? έκανα στο υγεία με τον ζερβομανωλάκη (δεν το εψαξε καθόλου το θέμα δεν μου άρεσε καθο΄λου) και στο γένεσις με τον πάντο