Μετάβαση σε περιεχόμενο
View in the app

A better way to browse. Learn more.

mammyland

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Μωράκια Μαΐου 2026 🌸🌻🌹

Featured Replies

Δημοσίευση
στις πριν 5 ώρες, ο/η Elk είπε:

Υπομονή όταν θέλει συνέχεια αγκαλιά είναι δύσκολο είναι η αλήθεια.. εμένα έτσι ήταν η μεγάλη.. έχει και κολικούς;

Μάλλον δεν χόρταινε. Της δίναμε 75ml κάθε 2 ώρες γιατί στα 90 έκανε εμετό κανονικό όλο το γάλα αλλά τις τελευταίες μέρες έτρωγε και έκλαιγε. Δοκιμάσαμε πάλι τα 90 και όχι απλά δεν έβγαλε αλλά ξαναπείνασε στις 3μιση ώρες. Οπότε κομπλέ

  • Απαντήσεις 1.2k
  • Εμφανίσεις 82k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Γεια σας κορίτσια! Γέννησα, όλα πήγαν τέλεια! ♥️🥰 Ειμαι πολύ πολύ χαρούμενη! Προς το παρόν δεν πονάω καθόλου. Το μωράκι γεννήθηκε 3350. Μπήκε αμέσως στήθος και θηλάζουμε κανονικά. Και στα δικά σας κ

  • Κορίτσια όλα τέλεια πήγαν....🩷..10:43 γεννήθηκε 3300 ο μπεμπαρος..δεν ταλαιπωρήθηκα ούτε ένα λεπτό...

  • Κορίτσια εγώ γέννησα όλα καλά πήγαν ευτυχώς εντάξει πονάω λίγο αλλά με πιάνουν τα παυσίπονα νυστάζω φουλ ομως ο μπέμπης έπιασε αμέσως στήθος και θηλάζει καλά προς το παρών γεννήθηκε 2960γρ

Posted Images

Δημοσίευση
στις πριν 38 λεπτά, ο/η Eirin είπε:

Καλησπέρα σας κορίτσια!!!

Όλο ετοιμάζομαι να σας γράψω και όλο κάτι θέλει ο μικρος και δε το στέλνω.

Εμάς ήταν η εβδομάδα των επισκέψεων στους γιατρούς, πήγα στο γυναικολόγο μου έδωσε το οκ για τη θάλασσα, όλα καλά με τη τομή. Ο παιδίατρος ήρθε και είδε το μικρό και έχει φτάσει 4 κιλά, τρώει καλά και συχνά γεύματα. Πήγαμε πήραμε και τις ευχές λίγες μέρες νωρίτερα οπότε είμαστε ελεύθεροι να κυκλοφορήσουμε πιο άνετα.

Από άποψη ύπνου ο μικρός δε κοιμάται πολλές ώρες κατά τη διάρκεια της ημέρας, ο βραδινος του ύπνος έχει 2 με 3 αφυπνίσεις για φαγητό.

Τι καλά που θα πάτε θάλασσα. Καλά να περάσετε!

Εμείς ούτε κατά διάνοια θάλασσα. Έχουμε να ετοιμάσουμε γάμο. Τον Σεπτέμβριο παντρευόμαστε.

Πότε ξεκινούν να κοιμούνται όλη τη νύχτα; Μήπως είναι νωρίς;

Δημοσίευση

Εμάς εχθές 19 ημερών ήταν 4200...ναι, ευτυχώς έρχεται εδώ η παιδίατρος...εγώ γέννησα 84 κ σήμερα ήμουν 71...έχω δρόμο ακόμα μέχρι τον τελικό στόχο που είναι το 60...γενικά...γτ την εγκυμοσύνη με 72 την είχα ξεκινήσει...είναι τέτοια η ψυχολογία μου που το τελευταίο που με αφορά είναι το φαγητο...

Ναι,μένει ξύπνιος αρκετα...αλλά αν τον πάρει ο ύπνος τον παίρνει για τα καλά... σίγουρα έτσι που τον βλέπω δεν μ θυμίζει νεογέννητο...Μ φαίνεται πιο μεγάλο παιδάκι...

Συμμετοχή στη συζήτηση

Μπορείτε να γράψετε τώρα το μήνυμά σας και να εγγραφείτε μετά. Αν έχετε ήδη λογαριασμό, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε το μήνυμα με το ψευδώνυμό σας.

Guest
Απαντήστε σε αυτή τη συζήτηση...

Πρόσφατες Απαντήσεις

Νέες Συζητήσεις

Account

Navigation

Αναζήτηση

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.