Μετάβαση σε περιεχόμενο
View in the app

A better way to browse. Learn more.

mammyland

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Μωράκια Μαΐου 2026 🌸🌻🌹

Featured Replies

Δημοσίευση

@Eirin εμένα περίπου κάθε 2-3 ώρες πίνει γάλα. Βέβαια μπορεί να τύχει και στον ενδιάμεσο να τη θηλάζω αν γκρινιάζει.

Πάντως για τις τροφές που μπορεί να ενοχλούν στους κολικούς, δεν είναι ξεκάθαρο αν όντως επηρεάζουν σε τόσο μεγάλο βαθμό. Άρα θα σου έλεγα να μην περιορίζεις πολύ τη διατροφή σου.

  • Απαντήσεις 1.1k
  • Εμφανίσεις 81.4k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Γεια σας κορίτσια! Γέννησα, όλα πήγαν τέλεια! ♥️🥰 Ειμαι πολύ πολύ χαρούμενη! Προς το παρόν δεν πονάω καθόλου. Το μωράκι γεννήθηκε 3350. Μπήκε αμέσως στήθος και θηλάζουμε κανονικά. Και στα δικά σας κ

  • Κορίτσια όλα τέλεια πήγαν....🩷..10:43 γεννήθηκε 3300 ο μπεμπαρος..δεν ταλαιπωρήθηκα ούτε ένα λεπτό...

  • Κορίτσια εγώ γέννησα όλα καλά πήγαν ευτυχώς εντάξει πονάω λίγο αλλά με πιάνουν τα παυσίπονα νυστάζω φουλ ομως ο μπέμπης έπιασε αμέσως στήθος και θηλάζει καλά προς το παρών γεννήθηκε 2960γρ

Posted Images

Δημοσίευση

Είναι σαν λεκές από κρασί. Κάπως ροζε σκούρο ανάμεσα στη μύτη και τα χείλια. Θα την πάω σίγουρα να το δούμε για να το προλάβουμε γιατί αυτό που έχω εγώ μεγάλωνε μαζί με μένα και άπλωσε και όταν αποφάσισα να κάνω λειζερ στα 30 μου δεν έφευγε. Τελικά έκανα τατουάζ ένα κλαδί κερασιάς με χρώμα και φαίνεται τέλειο σαν συνέχεια του.

Δημοσίευση

Ενώ και σε μένα κάθε 2-3 ώρες έτρωγε ξαφνικά υπάρχουν στιγμές που θέλει ανά 1 - 1,5 ώρα, αυτό συμβαίνει τις τελευταίες 4 ημέρες. Το έχει δει σα παρηγοριά τη στιγμή που πονάει η κοιλίτσα του, δε ξέρω ... Θα δούμε πως θα συνεχίσει.

Σχετικά με τις τροφές έχω κόψει αρκετά και θα τα προσθέσω ένα ένα για να δω πως θα είναι.

Δημοσίευση
στις πριν 2 λεπτά, ο/η Nannan είπε:

Είναι σαν λεκές από κρασί. Κάπως ροζε σκούρο ανάμεσα στη μύτη και τα χείλια. Θα την πάω σίγουρα να το δούμε για να το προλάβουμε γιατί αυτό που έχω εγώ μεγάλωνε μαζί με μένα και άπλωσε και όταν αποφάσισα να κάνω λειζερ στα 30 μου δεν έφευγε. Τελικά έκανα τατουάζ ένα κλαδί κερασιάς με χρώμα και φαίνεται τέλειο σαν συνέχεια του.

Εσύ σε ποιο σημείο το έχεις; Θεωρώ ότι πλέον έχει αναπτυχθεί και ιατρική οπότε σίγουρα θα υπάρχουν λύσεις και όσο πιο νωρίς επέμβεις τόσο καλύτερα και για τη μικρή σου.

Δημοσίευση
  • Συντάκτης

@Riaa εγώ πήγα στις 42 μέρες να με δει ο γιατρός

@Eirin και την ευχή πήγα την πήρα 4 μέρες μετά που σαραντισα

@Nannan εμένα που ήταν έτσι της έφυγε πάντως θα το δείτε με γιατρό και θα σας πει IMG_4130.jpeg

Δημοσίευση
στις On 19/6/2026 at 4:46 ΜΜ, ο/η Eirin είπε:

Εσύ σε ποιο σημείο το έχεις; Θεωρώ ότι πλέον έχει αναπτυχθεί και ιατρική οπότε σίγουρα θα υπάρχουν λύσεις και όσο πιο νωρίς επέμβεις τόσο καλύτερα και για τη μικρή σου.

Στο μπούτι είναι εμένα. Μου χουν πει ότι στο πρόσωπο φεύγει πιο εύκολα με λέιζερ. Τέλος πάντων θα την πάω σε δερματολόγο να τη δει.

Δημοσίευση
στις πριν 23 ώρες, ο/η Elk είπε:

@Riaa εγώ πήγα στις 42 μέρες να με δει ο γιατρός

@Eirin και την ευχή πήγα την πήρα 4 μέρες μετά που σαραντισα

@Nannan εμένα που ήταν έτσι της έφυγε πάντως θα το δείτε με γιατρό και θα σας πει IMG_4130.jpeg

Έτσι είναι απλά πιο μεγάλο. Τώρα μου δωσες ελπίδα ότι θα φύγει.

Δημοσίευση
  • Συντάκτης
στις πριν 2 ώρες, ο/η Nannan είπε:

Έτσι είναι απλά πιο μεγάλο. Τώρα μου δωσες ελπίδα ότι θα φύγει.

Κοιτα λογικά θα φύγει αλλά Μίλησε και με γιατρό να δεις τι θα σου πει

Δημοσίευση
  • Συντάκτης

Καλημέρα κορίτσια τι κάνετε πως είναι τα μωράκια σας ;

Δημοσίευση

Καλημέρα!

Εμείς είμαστε καλά 😊

Η μπεμπουλα μεγαλώνει και αφρατευει. Εξακολουθεί να είναι ησυχουλι. Βέβαια το βράδυ που ξυπνάει και θηλάζει,μετά όταν τη βάζω στο λικνακι της γκρινιάζει, αλλά με το που τη βάζω στο κρεβάτι μας κοιμαται αμέσως, του καλού καιρού. Άρα κάπως έτσι έχουμε αρχίσει τη συγκοιμηση.

Σε άλλα νεα , χτες είχαμε τη σχολική γιορτή της μεγάλης, είπε και το ποίημα της, ωραία ήταν.Αυτες τις ημέρες δεν τη πολύ πάω σχολείο γιατί η ξαδέρφη της έχει τελειώσει το σχολείο, και πάνε παρέα στη γιαγιά τους και παίζουν.

Εγώ την επόμενη εβδομάδα σαραντιζω. Πήρα τηλ τον γιατρό και μου είπε να πάω τέλος της επόμενης εβδομάδας ή το σκ που εφημερεύει το νοσοκομείο να με δει. Η τομη πάντως πάει πολύ καλά.

Εσείς πώς πατε;

Δημοσίευση

Γεια σας κορίτσια..κι εμείς καλά είμαστε... νομίζω ότι τον ενοχλεί η κοιλίτσα του γενικα...ειδικά σήμερα ενώ κοιμάται σφίγγεται κ κοκκινίζει..οκ δίνουμε κ σταγόνες...γνκ κοιμάται..κ το βράδυ τρώει κ κοιμάται..είναι αρκετά φαγανος, παράπονο δεν έχουμε... γκρινιαζει λίγο μόνο όταν τον ενοχλεί η κοιλίτσα του ή προσπαθεί να κάνει κακά...για νεογέννητο νμζ με ει αρκετά ξύπνιος αλλά δεν ενοχλεί.. θέλει αγκαλιά είναι βέβαιο...🤣...εγώ με τα baby blues δεν είναι καθόλου καλα..νμζ θα έπρεπε να έχουν ήδη περάσει..δεν βλέπω ροζ συννεφάκια κλπ... νιώθω ότι κάποιος μου έχει πάρει το οξυγόνο και έχω εγκλωβιστεί...αυτή είναι η αλήθεια μου...τι.να σας πω....με τη μικρή καλά τα πάνε... βγάλαμε κ την πάνα κ πάει καλά..γνκ τον προσέχει αλλά χτυπάει κ κάποιες κρισεις ζήλιας... ήπιες όμως...

Δημοσίευση

@Tinasardin8689 εάν δεις ότι είναι μόνιμη και καθημερινη η ασφυξία που αισθάνεσαι και δεν περνά, μην το αφήσεις να παραπαει..να ζητήσεις βοήθεια από κάποιον ειδικό κοπέλα μου. Μη το σκεφτείς καθόλου.

Δημοσίευση

Δεν το σκέφτομαι ειλικρινά.. έχω μιλήσει με μια ψυχολογο που μιλούσα και πριν τη γέννα αλλά οκ...ίσως χρειάζεται κάτι άλλο.. σκέφτομαι να το επικοινωνήσω στον γυναικολόγο μου...

Δημοσίευση

@Riaa πραγματικά σε χαίρομαι...γτ κάθε σου περιγραφή είναι τόσο ωραία...δεν σε πειράζει ούτε η αϋπνία ούτε τπτ...κ θηλάζεις κιόλας...τα περιγράφεις όλα πολύ όμορφα..εγώ ήλπιζα στη δεύτερη γέννα να μην το πάθω πάλι κι όμως με έπιασε αυτή η μαυρίλα... αντιλαμβάνομαι ότι είμαι σε καλύτερη μοίρα από την πρώτη φορά..πολύ καλύτερη αλλά πάλι.με έπιασε αυτό το πράγμα..στην πρώτη κράτησε πααααρα πολύ και δεν θέλω να το αφήσω πάλι να περάσει μόνο του...

Δημοσίευση
  • Συντάκτης

Καλησπέρα κορίτσια

Και εμείς είμαστε καλά είναι ήσυχος εδώ και αρκετές μέρες δεν βλέπω να τον ενοχλεί κάτι μάλλον αλμα περνούσε και δεν ήταν κολικοι 🤷🏻‍♀️

Γενικά κοιμάται αρκετα και την μέρα στο σαλόνι στο καρότσι με όλη την φασαρία αλλά και την νύχτα λίκνο, τον παίρνω και στο κρεβάτι μαζί μου θηλάζει και κάπως ξεμένει μετά εκεί ..

Πάμε και τις βόλτες μας κυρίως θάλασσα αν και δεν έχω μπει ακόμα εγώ 🫣

Σχολείο δεν πήγε τελικά η δικιά μου περιμένω να περάσουν οι μέρες να κάνει το πρώτο εμβόλιο ώστε να μπορέσουμε να είμαστε πιο άνετοι όλοι μας..

@Tinasardin8689 καμιά βολτούλα βγαίνεις ; Είπες θα κρατησεις της σαράντα μέρες αλλά μάλλον δεν βοηθάει καθόλου στην ψυχολογία σου.. το καλό είναι πως σου είναι πιο ήπιο από την πρώτη φορά.. Δεν το έχω περάσει καθόλου αυτό το στάδιο αλλά φαντάζομαι πως θα είναι ζόρικο.. εύχομαι να μην τραβήξει πολύ.. μπράβο που βγάλατε και την πάνα σας ! Εγώ προσπαθώ με την δεύτερη μήπως και την βγάλει αλλά μπα.. δεν συνεργάζεται ακόμα ..

Δημοσίευση

@Tinasardin8689 πολύ καλά έκανες και το συζήτησες ήδη με τη ψυχολόγο,και καλά θα κάνεις εάν συνεχίζεται η ίδια κατάσταση να το επικοινωνήσεις όπως λες και με τον γυναικολόγο. Το είχες πάθει και στο πρώτο σου παιδάκι ε; Άρα σου είναι γνώριμο το συναισθημα αυτό. Το καλό είναι πως ξέρεις ότι περνάει, και πως δεν είναι μια μόνιμη κατάσταση 🙂 αλλά φυσικά μην αφήσεις τον εαυτό σου να το περναει αυτό για πολύ καιρό. Ακολούθησε τις συμβουλές των γιατρών σου να βοηθηθείς σύντομα, και να χαρείς τις μερούλες σου.

Όσο για μένα, σε ευχαριστώ πάλι για τα καλά σου λόγια 😊

Την αϋπνία να σου πω την αλήθεια δεν την έχω πολύ καταλάβει γιατί στο τέλος της εγκυμοσύνης μου σηκωνομουν τουλάχιστον δύο φορές το βράδυ για τουαλέτα, άρα ξυπνούσα. Επίσης είμαι τυχερή γιατι η μικρούλα θηλάζει σχετικά γρήγορα και στο τεταρτακι έχουμε τελειώσει. Της αλλάζω μια πάνα στο κρεβάτι και τέλος μετά.

Επίσης κοιμάμαι με τις κότες 😅 όταν κοιμηθεί και η μεγάλη μου ( βαριά 10) πέφτω και εγώ για ύπνο.

@Elk άρα και εσείς συγκοιμηση.. κάπως έτσι πάει με τα θηλάζοντα μωράκια τελικά. Βολεύει πολύ.

Αχ ούτε εγώ έχω μπει ακόμα θάλασσα αλλά το περιμένω πως και πως.. το άλλο σκ πιστεύω ο γιατρός θα μου δώσει το πράσινο φως.Βέβαια με τους λαγοκεφαλους θα έχουμε ένα άγχος παραπάνω αλλά ελπίζω να μην έχουμε περιστατικά τέτοιου είδους!

Για μπάνιο που πηγαίνετε; Προς Άστρος; Μιας και είστε προς Τρίπολη από ότι θυμάμαι..

Δημοσίευση
  • Συντάκτης
στις πριν 1 ώρα, ο/η Riaa είπε:

@Tinasardin8689 πολύ καλά έκανες και το συζήτησες ήδη με τη ψυχολόγο,και καλά θα κάνεις εάν συνεχίζεται η ίδια κατάσταση να το επικοινωνήσεις όπως λες και με τον γυναικολόγο. Το είχες πάθει και στο πρώτο σου παιδάκι ε; Άρα σου είναι γνώριμο το συναισθηματικό αυτό. Το καλό είναι πως ξέρεις ότι περνάει, και πως δεν είναι μια μόνιμη κατάσταση 🙂 αλλά φυσικά μην αφήσεις τον εαυτό σου να το περναει αυτό για πολύ καιρό. Ακολούθησε τις συμβουλές των γιατρών σου να βοηθηθείς σύντομα, και να χαρείς τις μερούλες σου.

Όσο για μένα, σε ευχαριστώ πάλι για τα καλά σου λόγια 😊

Την αϋπνία να σου πω την αλήθεια δεν την έχω πολύ καταλάβει γιατί στο τέλος της εγκυμοσύνης μου σηκωνομουν τουλάχιστον δύο φορές το βράδυ για τουαλέτα, άρα ξυπνούσα. Επίσης είμαι τυχερή γιατι η μικρούλα θηλάζει σχετικά γρήγορα και στο τεταρτακι έχουμε τελειώσει. Της αλλάζω μια πάνα στο κρεβάτι και τέλος μετά.

Επίσης κοιμάμαι με τις κότες 😅 όταν κοιμηθεί και η μεγάλη μου ( βαριά 10) πέφτω και εγώ για ύπνο.

@Elk άρα και εσείς συγκοιμηση.. κάπως έτσι πάει με τα θηλάζοντα μωράκια τελικά. Βολεύει πολύ.

Αχ ούτε εγώ έχω μπει ακόμα θάλασσα αλλά το περιμένω πως και πως.. το άλλο σκ πιστεύω ο γιατρός θα μου δώσει το πράσινο φως.Βέβαια με τους λαγοκεφαλους θα έχουμε ένα άγχος παραπάνω αλλά ελπίζω να μην έχουμε περιστατικά τέτοιου είδους!

Για μπάνιο που πηγαίνετε; Προς Άστρος; Μιας και είστε προς Τρίπολη από ότι θυμάμαι..

Τι καλά κοιμάστε νωρις εσεις εμένα αργούν τα κορίτσια, ο μπέμπης κοιμάται νωρίτερα αλλά έχω και τις αλλες από πίσω

Ναι κάνω συγκοιμηση κάνουμε το μισό βράδυ περίπου γιατί θηλάζω ξαπλωμένη οπότε εγώ χαζό κοιμάμαι και εκείνος τρώει αν δεν ξυπνήσω να τον ξανά βάλω πίσω λίκνο μένει εκεί 😅

Να μας στείλεις τα νέα σου από τον γυναικολόγο όταν σε δει..

Δημοσίευση

Γεια σας κορίτσια.

Εμείς είμαστε γκρινιαρες και λαιμαργες. Γενικά φαίνεται να την ενοχλούν διάφορα. Θέλει πιο πολύ αγκαλιά και δεν κοιμάται βαθειά εύκολα. Κάνει πολύ ανήσυχο ύπνο.

Συμμετοχή στη συζήτηση

Μπορείτε να γράψετε τώρα το μήνυμά σας και να εγγραφείτε μετά. Αν έχετε ήδη λογαριασμό, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε το μήνυμα με το ψευδώνυμό σας.

Guest
Απαντήστε σε αυτή τη συζήτηση...

Πρόσφατες Απαντήσεις

Νέες Συζητήσεις

Account

Navigation

Αναζήτηση

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.