Μετάβαση σε περιεχόμενο
View in the app

A better way to browse. Learn more.

mammyland

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Μωράκια Μαΐου 2026 🌸🌻🌹

Featured Replies

Δημοσίευση

@Eirin εμένα περίπου κάθε 2-3 ώρες πίνει γάλα. Βέβαια μπορεί να τύχει και στον ενδιάμεσο να τη θηλάζω αν γκρινιάζει.

Πάντως για τις τροφές που μπορεί να ενοχλούν στους κολικούς, δεν είναι ξεκάθαρο αν όντως επηρεάζουν σε τόσο μεγάλο βαθμό. Άρα θα σου έλεγα να μην περιορίζεις πολύ τη διατροφή σου.

  • Απαντήσεις 1.1k
  • Εμφανίσεις 81k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Γεια σας κορίτσια! Γέννησα, όλα πήγαν τέλεια! ♥️🥰 Ειμαι πολύ πολύ χαρούμενη! Προς το παρόν δεν πονάω καθόλου. Το μωράκι γεννήθηκε 3350. Μπήκε αμέσως στήθος και θηλάζουμε κανονικά. Και στα δικά σας κ

  • Κορίτσια όλα τέλεια πήγαν....🩷..10:43 γεννήθηκε 3300 ο μπεμπαρος..δεν ταλαιπωρήθηκα ούτε ένα λεπτό...

  • Κορίτσια εγώ γέννησα όλα καλά πήγαν ευτυχώς εντάξει πονάω λίγο αλλά με πιάνουν τα παυσίπονα νυστάζω φουλ ομως ο μπέμπης έπιασε αμέσως στήθος και θηλάζει καλά προς το παρών γεννήθηκε 2960γρ

Posted Images

Δημοσίευση

Είναι σαν λεκές από κρασί. Κάπως ροζε σκούρο ανάμεσα στη μύτη και τα χείλια. Θα την πάω σίγουρα να το δούμε για να το προλάβουμε γιατί αυτό που έχω εγώ μεγάλωνε μαζί με μένα και άπλωσε και όταν αποφάσισα να κάνω λειζερ στα 30 μου δεν έφευγε. Τελικά έκανα τατουάζ ένα κλαδί κερασιάς με χρώμα και φαίνεται τέλειο σαν συνέχεια του.

Δημοσίευση

Ενώ και σε μένα κάθε 2-3 ώρες έτρωγε ξαφνικά υπάρχουν στιγμές που θέλει ανά 1 - 1,5 ώρα, αυτό συμβαίνει τις τελευταίες 4 ημέρες. Το έχει δει σα παρηγοριά τη στιγμή που πονάει η κοιλίτσα του, δε ξέρω ... Θα δούμε πως θα συνεχίσει.

Σχετικά με τις τροφές έχω κόψει αρκετά και θα τα προσθέσω ένα ένα για να δω πως θα είναι.

Δημοσίευση
στις πριν 2 λεπτά, ο/η Nannan είπε:

Είναι σαν λεκές από κρασί. Κάπως ροζε σκούρο ανάμεσα στη μύτη και τα χείλια. Θα την πάω σίγουρα να το δούμε για να το προλάβουμε γιατί αυτό που έχω εγώ μεγάλωνε μαζί με μένα και άπλωσε και όταν αποφάσισα να κάνω λειζερ στα 30 μου δεν έφευγε. Τελικά έκανα τατουάζ ένα κλαδί κερασιάς με χρώμα και φαίνεται τέλειο σαν συνέχεια του.

Εσύ σε ποιο σημείο το έχεις; Θεωρώ ότι πλέον έχει αναπτυχθεί και ιατρική οπότε σίγουρα θα υπάρχουν λύσεις και όσο πιο νωρίς επέμβεις τόσο καλύτερα και για τη μικρή σου.

Δημοσίευση
  • Συντάκτης

@Riaa εγώ πήγα στις 42 μέρες να με δει ο γιατρός

@Eirin και την ευχή πήγα την πήρα 4 μέρες μετά που σαραντισα

@Nannan εμένα που ήταν έτσι της έφυγε πάντως θα το δείτε με γιατρό και θα σας πει IMG_4130.jpeg

Δημοσίευση
στις On 19/6/2026 at 4:46 ΜΜ, ο/η Eirin είπε:

Εσύ σε ποιο σημείο το έχεις; Θεωρώ ότι πλέον έχει αναπτυχθεί και ιατρική οπότε σίγουρα θα υπάρχουν λύσεις και όσο πιο νωρίς επέμβεις τόσο καλύτερα και για τη μικρή σου.

Στο μπούτι είναι εμένα. Μου χουν πει ότι στο πρόσωπο φεύγει πιο εύκολα με λέιζερ. Τέλος πάντων θα την πάω σε δερματολόγο να τη δει.

Δημοσίευση
στις πριν 23 ώρες, ο/η Elk είπε:

@Riaa εγώ πήγα στις 42 μέρες να με δει ο γιατρός

@Eirin και την ευχή πήγα την πήρα 4 μέρες μετά που σαραντισα

@Nannan εμένα που ήταν έτσι της έφυγε πάντως θα το δείτε με γιατρό και θα σας πει IMG_4130.jpeg

Έτσι είναι απλά πιο μεγάλο. Τώρα μου δωσες ελπίδα ότι θα φύγει.

Δημοσίευση
  • Συντάκτης
στις πριν 2 ώρες, ο/η Nannan είπε:

Έτσι είναι απλά πιο μεγάλο. Τώρα μου δωσες ελπίδα ότι θα φύγει.

Κοιτα λογικά θα φύγει αλλά Μίλησε και με γιατρό να δεις τι θα σου πει

Δημοσίευση
  • Συντάκτης

Καλημέρα κορίτσια τι κάνετε πως είναι τα μωράκια σας ;

Δημοσίευση

Καλημέρα!

Εμείς είμαστε καλά 😊

Η μπεμπουλα μεγαλώνει και αφρατευει. Εξακολουθεί να είναι ησυχουλι. Βέβαια το βράδυ που ξυπνάει και θηλάζει,μετά όταν τη βάζω στο λικνακι της γκρινιάζει, αλλά με το που τη βάζω στο κρεβάτι μας κοιμαται αμέσως, του καλού καιρού. Άρα κάπως έτσι έχουμε αρχίσει τη συγκοιμηση.

Σε άλλα νεα , χτες είχαμε τη σχολική γιορτή της μεγάλης, είπε και το ποίημα της, ωραία ήταν.Αυτες τις ημέρες δεν τη πολύ πάω σχολείο γιατί η ξαδέρφη της έχει τελειώσει το σχολείο, και πάνε παρέα στη γιαγιά τους και παίζουν.

Εγώ την επόμενη εβδομάδα σαραντιζω. Πήρα τηλ τον γιατρό και μου είπε να πάω τέλος της επόμενης εβδομάδας ή το σκ που εφημερεύει το νοσοκομείο να με δει. Η τομη πάντως πάει πολύ καλά.

Εσείς πώς πατε;

Δημοσίευση

Γεια σας κορίτσια..κι εμείς καλά είμαστε... νομίζω ότι τον ενοχλεί η κοιλίτσα του γενικα...ειδικά σήμερα ενώ κοιμάται σφίγγεται κ κοκκινίζει..οκ δίνουμε κ σταγόνες...γνκ κοιμάται..κ το βράδυ τρώει κ κοιμάται..είναι αρκετά φαγανος, παράπονο δεν έχουμε... γκρινιαζει λίγο μόνο όταν τον ενοχλεί η κοιλίτσα του ή προσπαθεί να κάνει κακά...για νεογέννητο νμζ με ει αρκετά ξύπνιος αλλά δεν ενοχλεί.. θέλει αγκαλιά είναι βέβαιο...🤣...εγώ με τα baby blues δεν είναι καθόλου καλα..νμζ θα έπρεπε να έχουν ήδη περάσει..δεν βλέπω ροζ συννεφάκια κλπ... νιώθω ότι κάποιος μου έχει πάρει το οξυγόνο και έχω εγκλωβιστεί...αυτή είναι η αλήθεια μου...τι.να σας πω....με τη μικρή καλά τα πάνε... βγάλαμε κ την πάνα κ πάει καλά..γνκ τον προσέχει αλλά χτυπάει κ κάποιες κρισεις ζήλιας... ήπιες όμως...

Συμμετοχή στη συζήτηση

Μπορείτε να γράψετε τώρα το μήνυμά σας και να εγγραφείτε μετά. Αν έχετε ήδη λογαριασμό, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε το μήνυμα με το ψευδώνυμό σας.

Guest
Απαντήστε σε αυτή τη συζήτηση...

Πρόσφατες Απαντήσεις

Νέες Συζητήσεις

Account

Navigation

Αναζήτηση

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.