Μετάβαση σε περιεχόμενο

Νανουρίσματα Που Λέμε Στα Μωράκια Μας

Recommended Posts

Κορίτσια σκέφτηκα να γράψουμε εδώ τραγουδάκια/νανουρίσματα που λέμε όλες στα μωράκια μας. Εγώ επειδή δεν ξέρω ούτε ένα παιδικό τραγουδάκι και είμαι άσχετη με αυτά, έφτιαξα ένα δικό μου. Με αυτό λοιπόν προσπαθώ να χαλαρώνω τα διδυμάκια μου :

Έχω ένα μπαμπουσκάκι

όμορφο μελαχρινάκι

έχει νάζι τρομερό

και ματάκι πονηρό

Ο Χριστούλης το φυλάει

κι η Παναγιά το αγαπάει

κι η μανούλα θα φροντίσει

τίποτα να μήν του λείψει

Έχω κι ένα ξανθοπό

που 'ναι όλο γελαστό

τα ματάκια του μου μοιάζουν

κι όλο εμένανε κοιτάζουν

Σαν κοιμάται το αγγελάκι

του φυλάει το κεφαλάκι

κι η μανούλα εύχεται

και γι'αυτό προσεύχεται

Περιμένω τα δικά σας, μπάς και μάθω και κανένα άλλο/εναλλακτικό :);) :silly:

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

ΕΝΑΣ ΠΑΛΙΑΤΣΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ, ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ! ΞΕΡΩ ΝΑ ΚΛΑΙΩ, ΝΑ ΓΕΛΑΩ ΝΑ ΠΟΝΩ! ΞΕΡΩ ΝΑ ΛΕΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΕΡΑ ΩΣ ΠΕΡΑ, ΚΙ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΩ, ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΠΩ! ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΛΕΩ ΔΥΝΑΤΑ, ΄Ν'ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΟΛΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Ν'ΑΚΟΥΣΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΑ, ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ΠΑΛΙΑΤΣΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΚΑΤΟ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ! ΕΝΑΣ ΠΑΛΙΑΤΣΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ!

Franita έγραψε:

Βεβαια απο φωνη ειμαι τελειως φαλτσα αλλα ευτυχως το μικρο για την ωρα του αρεσει..οταν καταλαβει τις φωνητικες μου δυνατοτητες μαλλον θα μου απαγορευσει να ξανατραγουδησω...

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Ελα ύπνε παρε του,

και παν'το στους μπαξέδες,

και γεμισε τον κορφο του,

λουλουδια μενεξέδες.

Νανι,νανι,νανι,

κι οπου το πονεί να γιανει,

να κοιμαται να ημερώνει,

να ξυπνά να μεγαλώνει.

Να κοιμάται σαν τ'αρνακι,

να ξυπνά σαν τ'αηδονάκι,

μη σας λέω μη μιλάτε,

το παιδάκι μου κοιμάται...

καντινου και γω τον παλιατσο λεω.. επισης του λεω και ενα αστειο

το πρωι με ξυπνας με κλωτσιες

με χαιδευεις με λιγες μπουνιες

μου τραβας τα μαλλια μου δαγκωνεις ταφτια και το σπιτι γεμιζει χαρα

ποσο χαιρομαι που μαγαπας

καθε μερα στο ξυλο με σπας