Μετάβαση σε περιεχόμενο

ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΞΩΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ


Recommended Posts

Καλημέρα σε όλη την όμορφη ομάδα!!! Σήμερα αποφάσισα να κάνω εγγραφή γιατί σας παρακολουθώ αρκετό καιρό και θα ήθελα τις γνώμες σας... αποφασίσαμε με τον σύζυγο να προσωρήσουμε σε εξωσωματική...έχω πάρει αρκετές γνώμες και τελικά θα καταλήξω νομίζω στο ΙΑΣΩ γιατί μου έχουν πεί τα καλύτερα για τους εμβρυολόγους...είμαι μεταξύ δύο  γιατρών αλλά μάλλον δεν μπορώ να αναφέρω ονόματα( ισχύει?)  όποια κοπέλα θα ήθελε να μου στείλει πμ θα ήμουν ευγνώμων!!!

Ευχαριστώ πολύ!!!

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

στις πριν 17 ώρες, ο/η melinaonikian@yahoo.com είπε:

Καλημέρα σε όλη την όμορφη ομάδα!!! Σήμερα αποφάσισα να κάνω εγγραφή γιατί σας παρακολουθώ αρκετό καιρό και θα ήθελα τις γνώμες σας... αποφασίσαμε με τον σύζυγο να προσωρήσουμε σε εξωσωματική...έχω πάρει αρκετές γνώμες και τελικά θα καταλήξω νομίζω στο ΙΑΣΩ γιατί μου έχουν πεί τα καλύτερα για τους εμβρυολόγους...είμαι μεταξύ δύο  γιατρών αλλά μάλλον δεν μπορώ να αναφέρω ονόματα( ισχύει?)  όποια κοπέλα θα ήθελε να μου στείλει πμ θα ήμουν ευγνώμων!!!

Ευχαριστώ πολύ!!!

Μπορεις να αναφερεις οτι θες εφοσον δεν τους κατηγορεις..ετσι θα παρεις και πιο πολλες γνωμες..

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Συμμετοχή στη συζήτηση

Μπορείτε να γράψετε τώρα το μήνυμά σας και να εγγραφείτε μετά. Αν έχετε ήδη λογαριασμό, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε το μήνυμα με το ψευδώνυμό σας.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Απαντήστε σε αυτή τη συζήτηση...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Απαντήσεις