Μετάβαση σε περιεχόμενο

ΦΙΜΩΣΗ


sofaki73

Recommended Posts

Καλημέρα!!!

Στην τελευταία επισκεψη ρουτίνας για το εμβόλιο, ο παιδίατρος

μας είπε να πάμε σε παιδοχειρούργο να δει το πουλάκι του γιατί

είναι πολύ κλειστό.

Πήγαμε λοιπόν και πήραμε την κρυάδα. Φίμωση μας είπε και

χρειάζεται χειρουργείο με ολική νάρκωση.

Θέλω βέβαια και μια δεύτερη γνώμη γιατί θέλω να αποφύγω το

παιδί να πάρει νάρκωση. Ο μικρός ειναι 8,5 μηνών.

Εχετε να μου προτείνεται κάποιον καλό παιδοχειρουργό?

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Χωρίς φυσικά να είμαι γιατρός, θα σου έλεγα πως είναι ακόμα μωρό 8,5 μηνών για να κάνει αυτή την επέμβαση.

Έχω και εγώ ένα αγοράκι 20 μηνών και μετά από δική μου ερώτηση στην παιδίατρό μου για αυτό μου είπε πως δεν πρέπει να ασχολούμαι με το ¨πουλάκι¨ του και πως αν χρειαστεί να επέμβουμε για κάτι, αυτό θα γίνει περίπου στην ηλικία των 3 χρόνων και όχι τόσο μικρός. Μου απαγόρευσε να το ανοίγω, όπως έχω ακούσει από πολλές μαμάδες, και μου είπε πως εκείνη παρακολουθεί και κάνει ότι χρειάζεται στις επισκέψεις μας.

Πάρε και μια δεύτερη γνώμη και μετά πράξε αναλόγως

Καλή χρονιά

Διάβασε στην πρώτη σελίδα του mammyland και αυτό το άρθρο " Τι είναι η φίμωση τι βαλανοποσθικές συμφύσεις και πότε χρειάζεται επέμβαση ", είναι σχετικό με το θέμα σου.

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

θα συμφωνησω απολυτα με την ελντο....και εμενα ετσι μου ειπε η παιδιατρος μου...στα 3 θα κανουμε οτι ειναι να γινει......ευτυχως ομως σε μια επισκεψη ρουτινας οπως του το κοιταζε βγηκε μονο του...παρε σιγουρα μια δευτερη γνωμη ειναι πολυ μικρος για ολικη ναρκωση...σου ευχομαι τα καλυτερα...φιλακια

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites