Μετάβαση σε περιεχόμενο

Recommended Posts

Καλησπέρα σας

κορίτσια η μικρή μου είναι δύο ετών και δύο μηνών...ενός έτους ελεγε κανονικά τα μαμαδίστηκα και μπαμπακίστικα...κτλ λίγο μετά την γέννηση του γιού μας (έχουν 13 μήνες διαφορά)

αρχιζε και τα ελλάτωνε..με αποτέλεσμα αυτή την στιγμμή να συνενοούμαστε πολλές φορές με νοήματα του τύπου."θες αυτό ? και να μου γνέφει ναι ή όχι

λέει μαμά μπαμπά, καταλαβένει και φέρνει πράγματα ...απο κει και πέρα έχω θέσει το θέμα στην παιδίατρο οτι με ανυσηχεί [(επισης εχουν εισβάλει και οι γονείς του άντρα μου σε αυτό) και φοβάμαι τι έχει γίνει λάθος απο μέρους μου? ..ενώ της δείχνω όσο μπορώ περισσοτερο ενδιαφέρον απο οτι στον αδελφό της (σιγουρα ξέρω απο την συμπεριφορά της οτι θα ήθελε να τον εξαφανίσει]

και μου είπε ότι ορόσημο ειναι τα τρία έτη ομιλίας του κάθε παιδιού καποια μιλάνε νωρίτερα και οτι αφου καταλαβαίνει δε πρέπει να ανησυχώ, παρολα αυτα δε σας κρύβω ότι με τρώει μέσα μου και θέλω πολύ να την βοηθήσω... :(

Σας παρακαλώ θα ήθελα την βοήθεια σας βρήκα δημοσιευμένο το κάτωθι site http://www.logopedics.gr/anaptiksi_omilias.html

με τα λεγόμενα τους πρέπει να ανησυχώ ...υπάρχει κάποιος κάπου που μπορεί να με βοηθήσει ..?

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

γεια σου

να χαιρεσαι τα παιδακια σου!

αυτο που εβαλες το εχω διαβασει κι εγω και εγω ειχα ανυσηχησει

αλλα ο μονος που μπορει να σου πει με σιγουρια ειναι ενας λογοθεραπευτης

σιγουρα αν δει το κοριτσακι σου(και λαβει υποψην του την αφιξη του νεου μελους)θα σου πει αν πρεπει να ανυσηχεις η οχι

σιγουρα ζηλευει και σιγουρα πισωγυριζει για να εχει την προσοχη σου

πολλα παιδακια το κανουν αυτο

αυτο δεν σημαινει οτι εχει προβλημα λογου

και για να σου δωσω ενα παραδειγμα τον γιο μου που ειναι 31 μηνων και δεν λεει πολλα,δεν συνδεει λεξεις που ξερει για να κανει μικρες προτασουλες

κι ενω ξερει αρκετες λεξουλες δεν τις πολυχρησιμοποιει

ετσι ξεκινησαμε λογοθεραπεια απο τον οκτωβριο και περιμενουμε κι εμεις τα 3 ετη(που κοντευουν)για να δουμε τι θα κανει

παντως η γιατρος δεν ανυσηχει καθολου γιατι απο την στιγμη που εχει μιλησει η εχει πει καποιες λεξεις δεν εχει προβλημα λογου η αρθρωσης απλα θελει καποια επιπλεον βοηθεια

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

την διάβασα την ιστοσελίδα που έβαλες και η γνώμη μου είναι ότι, όπως άλλωστε λέει και στο τέλος, κάθε παιδάκι είναι διαφορετικό και νομίζω ότι ελάχιστα παιδάκια κάνουν ΟΛΑ όσα λέει!!!.....

όμως εσύ μπορείς να την βοηθήσεις, να μην την ρωτάς "θες? ναι ή όχι?" γιατί θα σου δώσει μονολεκτική απάντηση, δλδ, δεν τις δίνεις την ευκαιρία να σου απαντήσει κάτι περισσότερο...ενώ π.χ. αν κρατάς 2 αντικείμενα και την ρωτήσεις ποιό θέλει θα σου απαντήσει με πιο πολλές λέξεις, ή ακόμα ακόμα αν της διαβάζεις ένα παραμύθι και την ρωτήσεις τι γίνεται στην ιστορία, θα υποχρεωθεί να σου απαντήσει με πιο πολλές λέξεις!!!!

και όντως πολλά παιδιά μιλούν μετά τα 2!!!....δεν θα αναφερθώ στα δικά μου γιατί ανήκουν σε άλλη κατηγορία (3γλωσση οικογένεια!)....αλλά έχω διαβάσει αρκετά επί του θέματος....ίσως να περιμένεις λίγο ακόμη και μετά να επισκεφθείς εναν ειδικό......αν και οι περισσότεροι πάντα βρίσκουν ένα πρόβλημα για να δικαιολογήσουν την ύπαρξή τους.......!!!!

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

κορίτσια ευχαριστώ για την αμεση απαντηση σας...

*Αrgi συμφωνώ καθε παιδί είναι διαφορετικό..εχω μπει σε διαδικασία να της μιλάω να την ρωτάω να διαβάζουμε παραμυθάκια να πηγαινουμε σε παιδότοπους το ενα παιδι παραμασχαλα και το αλλο στο χέρι :lol: ...μιλάμε αρκετά τραγουδάμε ...αλλα εκείνη εχει ενα δικό της λεξιλόγιο αρνήται να πει τις λέξεις που της λέω...προσπαθώ να της κάνω κουκλοθέατρο αλλες φορές με βλέπει άλλες θέλει εκείνη να κάνει την δασκάλα με το δικό της πάλι λεξιλόγιο...

*Μπεμπούλη..σε ευχαριστώ εχει πισωγυρίσει ναι μιμήται πολλές φορές τον μικρό...και όχι μόνο πριν τον ζηλεύει παραπολυ πριν δυο εβδομάδες του ανοιξε την πορτα αυτος βγήκε απο το σπιτι και εκλεισε ξανά την πορτα σε διαστημα τριων λεπτών αναρωτηθηκα ..?"που ειναι το μικρό?"

εκεινη με κοιτουσε με ενα ενοχο υφος ανοιξα την πορτα και τον ειδα να στεκεται στο ανσανσερ.. :o

παρόλλα αυτα στο διάστημα που πέρασε απο το μήνυμα μου εψαχνα σε σαιτ και η κατάληξη είναι να μιλήσω με μια λογοπεδικό και με καθησύχασε στο ότι ...ειναι μικρή για να αρχίσει μια τέτοια διαδικασία πρέπει να κάνω υπομονή να της αφήσω χώρο να αναπτύσει το λόγο της, να γραφτεί σε παιδικό με την νέα χρονιά να δώ πως εξέλισεται μέχρι τα χριστούγεννα.. αν δε δω τότε να μιλήσω ξανά μαζί της..(σε γενικές γραμμές)..

δε ξέρω αν βιάζομαι στο να μιλήσει απλά φοβάμαι μη δε κανω κάτι καλά και μήπως υπήρχε κατι που μπορώ να προλάβω ...(πιστεύω ως μανούλε καταλαβένετε την αγωνία μου)

ξέρω ότι ειναι πανέξυπνη, πονυρη, συνεργάζεται όταν θέλει ...και μου φαινεται δύσκολο που δε μπορώ να την βοηθήσω στο να μιλήσει ..

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Καλησπέρα!

Σαν λογοθεραπεύτρια να σου συστήσω και εγώ να μην ανησυχείς! Η κορούλα σου είναι μικρή ακόμα..Τριών-τριάμιση ξεκινάμε να τα παρακολουθούμε και συνήθως συστήνουμε όπως σου είπε και η συνάδελφος, ένταξη σε παιδικό και επαναξιολόγηση σε περίπου έξι μήνες για να δούμε την πρόοδο του παιδιού.Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να της μιλάς κανονικά, σαν σε ενήλικα και να μην απλοποιείς τις λέξεις, και όπως είπε και η Argi, να βρεις δραστηριότητες ώστε να την "αναγκάσεις" να συμμετέχει λεκτικά..Παραμυθάκια, κουκλοθέατρο, ιστοριούλες, ζωγραφιές είναι ότι καλύτερο..Και φυσικά μην μπεις ποτέ στο τρυπάκι να τη συγκρίνεις με άλλα παιδάκια της ίδιας ηλικίας.

Αν χρειαστείς κάτι άλλο πες μου!

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

mariax..καλημέρα σε ευχαριστώ..

Ναι θα το συνεχίσω..η αλήθεια ειναι οτι ξεκίνησα και μπήκα στη διαδικασία να συγκρίνω με άλλα παιδιά

και θα πρέπει να το βγάλω απο το μυαλό και να βάλω κάποιους στην θέση τους που μου το τρέφουν όλο αυτο με αποτέλεσμα να πανικοβάλομαι...

Σας ευχαριστώ

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Με απασχολει και μενα αυτο το θεμα . Βεβαια η μικρη μου ειναι διαφορετική περιπτωση μιας και ειναι διγλωσση .

Αυτο που παρατηρησα στη μικρη μου (που δεν υπάρχει και το θεμα μωρο στην οικογενεια ) ειναι πως εκανε καποια παυση μετά τον χρονο και αρχισε να μιλάει περισσοτερο μετα τα 2.5 . Βεβαια δεν τα "ειπε μαζεμένα" οπως μου λεγαν ολοι , ουτε λεει εντελώς καθαρά ολες τις λέξεις .

Οι συμβουλες του τυπου "να της μιλας πολυ " , "να διαβαζετε παραμυθια" κλπ εμενα δεν με καλυπτουν γιατι αυτα τα κανω απο οταν ηταν μηνων . Βεβαια ειπα εμας δεν βοηθάει το οτι στο σπιτι ακουει μια γλώσσα και εξω ακουει διαφορετικη γλώσσα ομως πιστευω πως δεν ειναι μονο αυτο, ξερω πολλα διγλωσσα παιδακια που μιλουσαν απο πολυ μικρα και τις δυο γλώσσες .

Ουσιαστικά δεν ειπα τιποτα για το θεμα αλλα καταλαβαινετε ειπα και γω τον καημό μου ! :?

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Μια ειδικός (λογοθεραπεύτρια)που μας μίλησε στο σχολείο της μεγάλη μας

είχε αναφέρει σχετικά με τα δίγλωσσα παιδάκια ότι αργούν φυσικά να μιλήσουν

σε σχέση με τα υπόλοιπα αλλά αυτό είναι φυσιολογικότατο καθώς και ότι είναι

ευνοημένα σε σχέση με τα υπόλοιπα

Από πολύ νωρίς μαθαίνουν να μιλούν, να επικοινωνούν και να αντιλαμβάνονται

2 διαφορετικές γλώσσες, νοοτροπίες κλπ ;)

Θέλω κι εγώ να είμαι δίγλωσση :D και να μιλούσαν και τα παιδάκια μου 2 γλώσσες!!!

Μάλλον θα πρέπει να αλλάξω άντρα-πατέρα :lol::lol::lol:

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

:lol::lol:

Για τη μικρη προλαβαινεις να την κανεις διγλωσση αλλα τη μεγάλη οριακά !!!

Πρεπει τα παιδια πριν τα 3-4 τους χρονια να εκτιθονται και στις δυο γλώσσες για να τις κατέχουν ως μητρική και τις δυο .

Ναι ξερω οτι θεωρητικά ειναι καπως ετσι , το βλεπω κιολας στην πραξη . Παντως πιστευω πως για το δικο μου παιδι παιζει πολυ μεγαλο ρολο το οτι απο μωρο αναπτυξε παρα πολυ το κινητικό και ψυχοσυναισθηματικο κομματι. Ειναι πολυ "προχωρημένη" , παντα ηταν , στο κινητικό κομματι της αναπτυξης και νομιζω πως εχει μεινει πισω το κομματι της ομιλιας .

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

ΛαΛα πού είσαι ρε συ? τι κάνεις? τι κάνει η Χριστιάννα σου?

τι να πω και εγώ που τα παιδιά ακούν 3 γλώσσες στο σπίτι? και ο γιος μου τα Γερμανικά τα ακούει μόνο στο σχολείο!!!! :?:? ...αλλά καταλαβαίνει και τα αγγλικά και μια μέρα μου μέτρησε στα αγγλικά!!!! :shock::shock::shock::shock:

και έχω πει τόσες φορές στον άντρα μου να του διαβάζει βιβλία για να ακούει και άλλες εκφράσεις ή λέξεις!!!!....

είχα διαβάσει σχετικά ότι τα 2γλωσσα παιδάκια στην ηλικία των 7 έχουν ξεκαθαρίσει τις γλώσσες στο μυαλό τους!!!! :?:? ....το μέλλον θα δείξει.... :?

Μαρία προλαβαίνεις να αλλάξεις άντρα για το 3ο!!!! :lol::lol::lol::lol::lol:

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Ο Ιασωνας ή μαλλον τα διαφορα που διαβαζα στο internet κατα καιρους με ειχαν ανησυχησει πολυ... Τα παραμυθακια, τα τραγουδακια και οι κανονικες κουβεντες παντα ηταν στο προγραμμα. Τωρα εχει αρχισει κατι να λεει, καθαρα ομως μονο το μαμα. Ζαλιζα αρκετα ατομα με τη γκρινια μου γι αυτο τον θεμα και απο ολους, μεταξυ αυτων και ενα παλιο μου συμμαθητη που ειναι λογοθεραπευτης, και επαιρνα την ιδια απαντηση... μετα τα 3 να ασχοληθω ξανα με το θεμα αν νομιζω οτι ειναι πισω στο θεμα του λογου. Το Internet καμια φορα μας βαζει περισσοτερες σκεψεις και ανησυχιες απο οτι χρειαζεται. Ψαξε-ψαξε παντως βρηκα και ενα αρθρο που με ησυχασε αρκετα. Θα το βαλω παρακατω...

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Δε μιλάει ακόμα, είναι φυσιολογικό;

Γράφτηκε στις 1 Αυγούστου 2010 Συγγραφέας: Λωρέττα Θωμαΐδου Παιδίατρος - Αναπτυξιολόγος Ιατρείο Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Α΄ Παιδιατρική Κλινική Παν/μίου Αθηνών Ελληνική Εταιρία Κοινωνικής Παιδιατρικής & Προαγωγής της Υγείας

«Μπαμπά, μαμά, νώμη» αντί για συγγνώμη… Έχουν περάσει δύο χρόνια από τη γέννησή του και ο λεκτικός του πλούτος περιορίζεται σε λίγες μόνο λέξεις που μόλις καταφέρνει να προφέρει. Μήπως κάτι δεν πάει καλά;

Έχετε προσέξει ότι πολλά παιδάκια σε αυτή την ηλικία έχουν αρχίσει να φτιάχνουν κανονικές φράσεις. Όμως το δικό σας αρκείται στο να φλυαρεί χωρίς νόημα και συνοχή! Σας διαβεβαιώνουμε ότι δεν είναι το μόνο. Σύμφωνα με τους ειδικούς επιστήμονες της ανάπτυξης των παιδιών, το 20-25% των παιδιών δε μιλάει σωστά σε αυτή την ηλικία. Γιατί όμως το παιδί σας αρνείται να μιλήσει κανονικά από τη στιγμή που τα περισσότερα παιδιά αυτής της ηλικίας μιλάνε και πολύ καλά μάλιστα; Πότε πρέπει να ανησυχήσετε;

Γιατί δε μιλάει;

Οι λόγοι είναι πολλοί, αλλά οι πιο συνηθισμένοι είναι οι παρακάτω:

Όπως και άλλα φυσιολογικά παιδιά, δεν μπορεί να σημειώνει πρόοδο με τον ίδιο ρυθμό σε όλους τους τομείς της ανάπτυξής του. Αν περπάτησε πολύ νωρίς, αν κατάφερε να φάει μόνο του ή έβγαλε νωρίς την πάνα, μπορεί να του πάρει λίγο περισσότερο χρόνο για να αρχίσει να μιλάει κανονικά.

Η σειρά του ανάμεσα στα αδέρφια του είναι επίσης πολύ σημαντική. Αν είναι το τελευταίο παιδί, τα μεγαλύτερα αδέρφια του ίσως να το καταλαβαίνουν καλύτερα από εσάς όταν λέει τις παραποιημένες λέξεις και να είναι σε θέση να τις μεταφράσουν. Αφού λοιπόν γίνεται κατανοητό από τους δικούς του ανθρώπους, γιατί να κουράζεται να προφέρει τις λέξεις καλύτερα;

Αν εσείς, οι γονείς του, ή οι άλλοι άνθρωποι που το προσέχουν (η νταντά του για παράδειγμα) του δείχνετε παραπάνω ενδιαφέρον απ’ ό,τι πρέπει και του κάνετε και το παραμικρό χατίρι, γιατί να προσπαθήσει;

Πώς θα το βοηθήσετε

Να επαναλαμβάνετε αυτό που θέλει να πει: Αυτός ο τρόπος θα το βοηθήσει σταδιακά να αναγνωρίζει αυτό που θέλει να πει με τους σωστούς ήχους και, κατά συνέπεια, με τις σωστές λέξεις. «Α, θέλεις ένα γλυκό αγαπούλα μου; Ορίστε!»

Να είστε υπομονετικοί: Αν επαναλαμβάνει συνέχεια τις ίδιες λέξεις χωρίς να μπορείτε να καταλάβετε, μην τα παρατάτε. Βοηθήστε το να πει με άλλες λέξεις αυτό που θέλει, αφού προσπαθήσετε να μαντέψετε τι εννοεί, σχεδιάζοντάς το κλπ.

Κάντε του ένα μπάνιο με λέξεις: Τολμήστε να κάνετε έναν παράξενο διάλογο. Διαλέξτε μια στιγμή ή μια μέρα που θα είναι χαρούμενο (όταν παίζει, όταν το κάνετε μπάνιο, όταν πηγαίνετε βόλτα…) και περιγράψτε του ακριβώς τι κάνετε. Το παιδί σας θα μπει στη διαδικασία να κάνει διάλογο μαζί σας. Θα χρησιμοποιήσει τον τόνο, τις κινήσεις και τις γκριμάτσες και ακόμα κι αν δεν είναι πάντα κατανοητό θα νιώθει ότι το ακούνε.

Μην πανικοβάλλεστε όταν σκέφτεστε πώς θα τα καταφέρει στο σχολείο. Ακόμα κι αν αρχίζει τότε να μιλάει, είναι σίγουρο ότι το Σεπτέμβριο που έρχεται θα προσπαθήσει πολύ και θα είναι γεμάτο ανυπομονησία για το πώς θα συνεννοείται με τους συμμαθητές του αλλά και με τη δασκάλα του.

Ζητήστε τη γνώμη ενός γιατρού: Αν η κατάσταση αυτή σας ανησυχεί πραγματικά, ο οικογενειακός σας γιατρός ή ο παιδίατρός σας θα σας διαβεβαιώσει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα ή θα σας δώσει τις κατάλληλες οδηγίες.

Δε λέει καμία λέξη, όμως επικοινωνεί

Δεν είναι πολυλογάς; Είναι σπάνια περίπτωση. Αν δεν τα καταφέρνετε να αποκρυπτογραφήσετε τη γλώσσα του, θα ακούτε πιθανόν τα επιφωνήματά του που θα συνοδεύονται από γκριμάτσες. Επικοινωνεί!

Αν δεν καταφέρνει να χειρίζεται τη γλώσσα, αυτό δεν το εμποδίζει καθόλου στο να πλησιάσει τα άλλα παιδιά και να παίξει μαζί τους. Παρατηρήστε το, θα δείτε μια επικοινωνιακή στρατηγική που χρησιμοποιεί για να γίνει κατανοητό…

Τρεις λόγοι… ανησυχίας

Όσο χαρούμενο κι να είναι το παιδί σας που καταφέρνει και βρίσκει εύκολα κάποιο τρόπο για να το καταλαβαίνουν οι άλλοι, σίγουρα θα μπει στη διαδικασία να χρησιμοποιεί λέξεις και προτάσεις από τη στιγμή που θα έχει κάποιο κίνητρο. Παρ’ όλα αυτά, υπάρχουν και μερικά σημάδια που μπορεί και να προδίδουν ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα και ότι πρέπει να το λύσετε χωρίς καθυστερήσεις.

Μένει μέσα στο «καβούκι» του και αργεί να αντιδράσει. Είναι πιθανό να ευθύνεται κάποιο πρόβλημα ακοής γι’ αυτό. Συμβουλευτείτε τον παιδίατρό σας.

Μένει αμίλητο, απομονώνεται και το βλέμμα του είναι απλανές. Ένα ψυχολογικό πρόβλημα ίσως να κρύβεται πίσω από αυτή τη συμπεριφορά. Μη διστάσετε να ζητήσετε βοήθεια.

Εκνευρίζεται κάθε φορά που δεν μπορείτε να καταλάβετε αυτά που θέλει να πει. Αν δείξει κάποια επιθυμία για επικοινωνία με λέξεις, αλλά δεν τα καταφέρνει, θα ήταν καλό να ζητήσετε από τον παιδίατρο να σας συστήσει κάποιον ειδικό παιδίατρο ή λογοθεραπευτή προκειμένου να αξιολογήσει το παιδί. Μία και μόνο επίσκεψη πολλές φορές είναι αρκετή για να σχηματίσει γνώμη ο ειδικός και να σας πει τι πρέπει να κάνετε.

Πηγή: http://archive.in.gr/ και http://www.iator.gr/2010/08/01/not-talk ... ts-normal/

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Αγγελική σε ευχαριστώ..!! πολύ καλό το άρθρο σου....

lala και σένα επίσης.. καταλαβαίνω ότι ο καθε γονιός αντιμετωπίζει απο την δική του πλευρά και κατι διαφορετικό ..χαιρομαι που μπορώ να συζητήσω μαζί σας γιατι νιώθω πολύ πιεσμένη και πολλές φορές αισθάνομαι οτι τα αγαπώ τόσο πολύ που αν ειναι δυνατόν να τους κάνω κακό? και να το εκμεταλέυονται.. :roll: αν και ξέρω οτι η αγάπη ποτέ δεν έβλαψε κανέναν..

Η αλήθεια είναι ότι η μικρή Αγγελικούλα μου ειναι τρομερά δραστήρια παιχνιδιάρα δεν εχει υπομονή ενθουσιάζεται τόσο πολύ που δε συγκεντρώνεται τόσο..περπάτησε 13 μηνών τότε έλεγε και εκείνη περισσότερα απο ότι λέει τώρα δε ξέρω αν κάνουν πάυση αλλα πιστευω ότι την πήγε πίσω και ο μικρούλης μας...ο οποίος εχει τρομερή θέληση για επικοινωνία μαζί της...εκείνη στις αρχές τον σνόμπαρε πάρα πολύ εντονα επιδικτικά, πλέον την έχει καταλάβει και της φωνάζει...

σήμερα το πρωί ζωγραφίζαμε με την μικρή και κάθε σκίτσο που της έκανα ετρεχε στην αγκαλία μου και ξανα πήγαινε στη ζωγραφιά και ξανά τα ίδια ..κάθε φορά εκφράζεται διαφορετικά ..αλλες μετράει και καλά τις ξυλομπογιές και κανει τον ηχο που μετράμε οπως της τονίζω τους αριθμούς κρατάει μόνο την έμφαση της φωνής και την μιμήται χωρίς να λέει πάντα τον αριθμό ...

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

καλησπέρα. Δεν ξέρω αν έχεις δει σε παρόμοια θέματα που έχω αναρτήση παρόμοιο θέμα με το γιό μου Σταυρο , σήμερα είναι 7 χρονων . Μέχρι τα 2 χρόνια του όλα πηγαινανε μια χαρά έλεγε τα μωρουδίστικα τότε μέναμε στο Αιγάλεω είχα κοντα τους γονείς μου την αδεφή μου τα ανίψια μου και πολλούς φίλους . Τότε μετακομίσαμε με απότελεσμα εγω να βρεθώ σε ένα μέρος που ήμουν μόνη μου ο άντρας μου δούλευε πολλές ώρες και εδω στην περιοχή δνε είχαμε απολύτως τίποτα ούτε καν γείτονες . Εγω έπεσα σε κατάθλίψη έτσι το παιδί μεγαλώνε με μια μαμά στα όρια νευρικής κρίσης και έναν μπαμπά μόνιμα στη δουλεια . εκει σταμάτησε να λεει λέξεις και όταν μετά απο μερικούς μήνες το κατάλαβα κινητοποιηθηκα αρχικά με τη παιδίατρο μου έλεγαν ότι το παιδί είναι μικρό ότι μετά ατ 3 πρέπει να το ψάξω ξεκινήσαμε με επισκέψεις στο παίδων και απο εκί φάγαμε τη μεγαλύτερη ανευθυνότητα μας έβαζαν απο 3 στα τριαμιση και μετα απο 6 μηνες αποφάσισαν ότι ναι χρειαζετε λογοθεραπείες . Ακριβψς και εμενα δνε μου μιλαγε απλα κούναγε το κεφάλι του καταφατικά . Θα σου πω το εξής εσυ πρέπει να πάρεις την κατάσταση στα χέρια σου κανόνισε να πας σε ένα κέντρο λογοθεραπείας να κάνει μια αξιολόγηση εμένα ο Σταυρος μου ειπε τις πρώτες προτασεις 4 χρονών ευτυχως σημερα ε'ιναι καλα αλλά αν είχαμε ξεκινήσει πιο νωρίς θα είχαμε τελειωσει νωρίτερα

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Όπως και άλλα φυσιολογικά παιδιά, δεν μπορεί να σημειώνει πρόοδο με τον ίδιο ρυθμό σε όλους τους τομείς της ανάπτυξής του. Αν περπάτησε πολύ νωρίς, αν κατάφερε να φάει μόνο του ή έβγαλε νωρίς την πάνα, μπορεί να του πάρει λίγο περισσότερο χρόνο για να αρχίσει να μιλάει κανονικά.

Αν δεν καταφέρνει να χειρίζεται τη γλώσσα, αυτό δεν το εμποδίζει καθόλου στο να πλησιάσει τα άλλα παιδιά και να παίξει μαζί τους. Παρατηρήστε το, θα δείτε μια επικοινωνιακή στρατηγική που χρησιμοποιεί για να γίνει κατανοητό…

Αυτα συμβαινουν με τη μικρη μου και γιαυτο "περιμένω" λιγο ακομα να δω πως θα παει . Περπατησε 10 μηνων στα γενεθλια της ηδη ετρεχε , τρωει απο ...παντα μονη της πλεον χρησιμοποιει και μαχαιρι φαγητου κανονικο , εβγαλε την πανα στα 2 . Δεν εχει κανενα προβλημα να επικοινωνησει , να παιξει με αλλα παιδια , ειναι τρομερα κοινωνική και ανεξάρτητη . Βεβαια εγω οσο να ναι μια ανησυχια την εχω ...

Αργι μου καλα ειμαστε , τα παιδακια σου τι κανουν ? Εσεις ειστε ακομα πιο "δυσκολη" περιπτωση ομως και παλι εχει να κανει με το παιδι . Ο μπαμπας τους μιλαει γερμανικά ετσι δεν ειναι ?

Βάνα και γω εχω στο μυαλο μου την περιπτωση του μικρου της κουμπάρας μου που ειναι ιδια ηλικια με τον Σταυρο σου . Ακριβως ετσι και αυτη ενω στα 3 ήδη ελεγε στον παιδιατρο οτι το παιδι δεν μιλαει αυτος ελεγε περιμένουμε ακομα . Πηγε 4και ωσπου και αρχισαν λογοθεραπειες με αγχος και αυτη γιατι παραλιγο να μην παει πρωτη δημοτικού .

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

πριν λιγο γυρισαμε απο την λογοθεραπεια μας!!

σημερα τα πηγαμε αρκετα καλα και ο μικρος οσο παει και συνεργαζεται περισσοτερο

εχει ξεκινησει και του κανει ασκησεις(αναπνοες,γυμναση γλωσσας,φωνες)

δηλαδη εχει ξεκινησει απο το μηδεν..

απο το χαρτι με τις λεξεις που ξερει (37) δεν της εχει πει ακομη ουτε μια!!!!!!!

εγω βασικα δεν περιμενα μεχρι να παει 3 γιατι φοβαμαι λογω της προωροτητας του και σκευτικα να του αρχισω την βοηθεια λιγο νωριτερα!!!!

ο μικρος μου επικοινωνει αρκετα αλλα οχι πολυ με λεκτικο τροπο,χρησιμοποιει γκριματσες και το 'α'

οπου το απαλο (α) σημαινει ΝΑΙ και το δυνατο (α) σημαινει ΟΧΙ..

ετσι εμεις πρεπει να τον βοηθησουμε να επικοινωνησει λεκτικα και οχι με κραυγες!!!!!

αλλα δυο μειον που μας οδηγησαν σε λογοθεραπευτη ειναι οτι μεγαλωνει μονος του και οτι εχει διασπαση προσοχης

το αρθρο που αναφερει η κα θωμαιδου ειναι η παρηγορια μου γιατι μου τα εχει πει και προσωπικα μιας και τον εχει αναλαβει εκεινη μαζι με μια αλλη.

θελω να πιστευω οτι σε λιγο καιρο θα αρχισει να εκφραζεται με λεξουλες,μιας και δειχνει οτι προσπαθει,ετσι ωστε να ειναι και πιο ηρεμος

και το λεω αυτο γιατι οταν δεν καταφερνει να επικοινωνησει θυμωνει πολυ και ξεσπαει.

εν τω μεταξυ εμεις αργησαμε σε ολα(περπατημα,δοντια,φαγητο)ακομη εγω τον ταιζω,ακομη εγω του δινω το γαλα μονος του αραια και που!!!!

ελπιζω να πανε ολα καλα και γρηγορα να ακουσω τις πρωτες κουβεντουλες του!!!!!!

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Καλησπέρα!

Μπεμπούλης σου εύχομαι να πάνε όλα καλά, και θα πάνε, με το αντράκι σου!

Να πω κάτι ,βασισμένη σε αυτά που είπες, ότι θα πρέπει οι γονείς όταν επισκεφτούν ένα λογοθεραπευτή να συνεργαστούν μαζί του, να τον νιώθουν σύμμαχο, και να του δείξουν απόλυτη εμπιστοσύνη..εάν αμφιβάλλουν για κάτι καλυτερα να διακόψουν τη συνεργασία και να ψάξουν για άλλο.Το λέω γιατί σε είδα ότι έχεις απόλυτη εμπιστοσύνη στην κ.Θωμαίδου, και καλά κάνεις και το βλέπω και εγώ στη δουλειά μου.Και φυσικά υπάρχει πάντα και ο παράγοντας χημείας του παιδιού με το λογοθεραπευτή του..αν δέσουν δηλαδή..και το παιδάκι πηγαίνει με όρεξη για μάθημα..και φυσικά αν οι γονείς προετοιμάζουν κατάλληλα το παιδάκι τους για την επίσκεψη στο λογοθεραπευτή.Εμένα ας πούμε μου έτυχε περιστατικό,που ενώ ήθελα να κάνω ένα στοματοπροσωπικό έλεγχο σε παιδάκι αυτό δε συνεργαζόταν..και ξαφνικά ακούω τη μαμά να λέει " Άνοιξε το στόμα..και η γιατρός θα σου κόψει τη γλώσσα τώρα, που λες παλιοκουβέντες" :shock:

Lala μου όπου σε βρίσκω θέλω να σου λέω συνέχεια ευχαριστώ!! Ήσουν η βοήθεια μου και η αιτία που κάταφερα και θηλάζω το μικρό μου μέχρι σήμερα! Σου είμαι ευγνώμων!!

Κάθε παιδάκι μεγαλώνει διαφορετικά, σε διαφορετικό περιβάλλον,δέχεται και προσλαμβάνει διαφορετικά τα ερεθίσματα και είναι λογικό να αναπτύσσεται με τους δικούς του ρυθμούς!

Στο θέμα της διγλωσσίας να πω ότι είναι καλύτερα ο γονιός που μιλάει την ξένη γλώσσα, στο παιδάκι να μιλάει μόνο με αυτή..και μιλάω για παιδάκια πολύ μικρής ηλικίας που δεν έχουν μάθει ακόμα να μιλάνε..Παλιά επικρατούσε η άποψη ότι η διγλωσσία ευθύνεται για τις μαθησιακές δυσκολίες ή τις διαταραχές άρθρωσης που εμφάνιζαν τα δίγλωσσα παιδάκια..Έρευνες όμως έχουν δείξει ότι τίποτα από αυτά δεν ισχύει..απλά αν ένα παιδάκι έχει την προδιάθεση να αναπτύξει κάποια διαταραχή, η διγλωσσία θα το επιβαρύνει κάπως..αλλά όχι ότι είναι η αιτία της διαταραχής..

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

καλημέρα :D καλή επιτυχία στις συνεδρίες σας ΜΠΕΜΠΟΥΛΗ ευχομαι να εχετε γρήγορη εξέλιξη ;)

Βάνια αυτο που σκέφτομαι να κάνω όπως μου είπε και η λογοθεραπέυτρια αλλα και η mariaxar... να πάει απο τον Σεπτέμβρη παιδικό μέχρι τότε θα συνεχίσω το πρόγραμμα που έχουμε βόλτες παιχνίδια κτλ ..και τώρα που ανοίγει και ο καιρός θα πάμε και φέτος κολυμβητήριο όπως πέρυσι που της άρεσε πάρα πολύ...θα κάνω υπομονή...θα προσπαθήσω να βγάλω απο το μυαλό μου την ανησυχία της ομιλίας και θα της δώσω χρόνο εφόσον μου είπαν οτι πρεπει να κοινονικοποιηθεί και να βρεθεί με παιδάκια για να έχει κίνητρο να μιλήσει γιατί μαζί μου ειναι ήσυχη ότι συνενοήται και τα έχει όλα έτοιμα αν πάει εκει θα αναγκαστεί να επικοινωνήσει ...

επισής με ρώτησε αν βλέπω κατι άλλο στην αντιδραση της πχ να ειναι μαζεμένη να ξεσπάει γενικότερα και δεν έχει καποια ιδιαίτερη συμπεριφορα αλλο απο την ομιλία ...πολλές φορές μιλάει μόνη της στην δική της γλώσσα τραγουδάει και κανει φανταστικό παιχνίδι...

απο τον Σεπτέμβρη θα την αφήσω ως τα Χριστούγεννα να δω πως θα εξεληχθεί ετσι μου είπε η λογοθεραπέυτρια τότε θα ειναι τριών (όσο το σκέφτομαι ειναι μεγάλο το διάστημα :roll: )

Επίσης χθες είχαμε πάει σε παιδότοπο και παίζαμε την είδα μαζί με ένα αλλο κοριτσάκι προσπαθούσε να παιξει μαζί του αυτο δεν ηθελε και την προκαλούσε με γέλια ετρεχε γύρω της και απο την μια σκεφτομαι μήπως ειμαι υπερβολική και ανησυχώ χωρίς λόγο και απο την αλλη με τρώει μέσα μου και θέλω τόσο να το παλέψω με τρόπο που δε ξέρω...ειμαι τόσο μπερδεμένη :?:oops::shock:

μήπως εντέλει να έκανα μια επαφή ? να δούμε και απο κοντά τι γίνεται?

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

mariaxar :-*

Για πες μου λιγο για την περιπτωση μας τι νομιζεις ? Μηπως θα πρεπε να κανουμε καποια αξιολογηση ? Αν δεν καταχραζομαι το θεμα της Ειρηνης ...

Στο σπιτι μιλαμε μονο ελληνικα (ο αντρας μου ειναι Ελληνας) και εκτος σπιτιου καθημερινα ακουει γερμανικά (ή και αλλες γλωσσες) .

Μπεμπου εμεις τα χουμε πει και προσωπικά , ευχομαι ολοψυχα συντομα να σας ζαλιζει με την πολυλογια του ο Σπυρακος :lol:

Ειρηνη εχω διαβάσει πως το τραγουδι και το φανταστικο παιχνιδι ειναι πολυ σημαντικά στην αναπτυξη του παιδιου και βοηθουν στο να επεξεργαζεται πληροφοριες και να τις χρησιμοποιει μετα στην ομιλια .

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

απο το πρωι που ξυπνησε λεει λεει λεει....

τα δικα του

ανακατεμενες συλλαβες με λεξεις...

κι εμεις το σεπτεμβρη θα παμε παιδικο

μας εχουν δωσει χαρτι απο το ικα για αμεση εισαγωγη του παραλληλα με την λογοθεραπεια ετσι ωστε και να κοινωνικοποιηθει και να εξελιχθει καλυτερα η ομιλια του

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Το πρώτο (και βασικότερο) σκαλί στην ανάπτυξη της ομιλίας είναι η επιθυμία για επικοινωνία.

Απ' τη στιγμή που το παιδί δείχνει ότι του αρέσει να είναι μαζί με άλλους ανθρώπους και να αλληλεπιδρά μαζί τους (έστω κι αν αυτό δε γίνεται πάντα λεκτικά) τότε αργά ή γρήγορα θα έρθει και ο λόγος ;)

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Αργι μου καλα ειμαστε , τα παιδακια σου τι κανουν ? Εσεις ειστε ακομα πιο "δυσκολη" περιπτωση ομως και παλι εχει να κανει με το παιδι . Ο μπαμπας τους μιλαει γερμανικά ετσι δεν ειναι ?

από υγεία καλά είμαστε, δόξα τω Θεό, ....εμείς στα παιδιά μιλάμε ο καθένας στην γλώσσα του, δεν μπορώ να μιλήσω στα παιδιά μου σε μια γλώσσα που εγώ η ίδια δεν γνωρίζω καλά γιατί θα τους την μεταφέρω λάθος ....ειδικά η γερμανική γλώσσα έχει το "σ" το οποίο προφέρεται διαφορετικά σε μερικές λέξεις ή κάποιες άλλες ιδιομορφίες που είναι καλύτερα να της ακούν από αυτόν που την κατέχει καλύτερα!!! :!:

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Συμμετοχή στη συζήτηση

Μπορείτε να γράψετε τώρα το μήνυμά σας και να εγγραφείτε μετά. Αν έχετε ήδη λογαριασμό, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε το μήνυμα με το ψευδώνυμό σας.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Απαντήστε σε αυτή τη συζήτηση...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Προσθήκη...