Μετάβαση σε περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσίευση

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΝΑ ΣΑς ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΧΑΖΗ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΝ ΤΑ ΝΕΡΑ ΕΝΩ ΔΙΑΝΥΗΣ ΤΟΝ 4ο ΜΗΝΑ ΚΥΗΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΑΓΧΩΘΕΙ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΚΙΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΑΝ ΣΥΜΒΕΙ?

Δημοσίευση

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΑΝ ΣΠΑΣΟΥΝ ΤΑ ΝΕΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΝΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΡΕΧΕΙ ΤΟ ΝΕΡΟ.ΚΙ ΕΓΩ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ...ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ ΣΤΟΝ 4 ΜΗΝΑ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΣΑΙ ΑΓΧΩΜΕΝΗ ΠΟΛΥ ΟΠΩΣ ΗΜΟΥΝ ΚΙ ΕΓΩ ΒΕΒΑΙΑ.ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ.ΦΙΛΑΚΙΑ

Δημοσίευση

geia kai apo mena. Katarhas min anhonesai kai min skeftesai arnitika. Giati na spasoun ta nera? Alla afou rotas kai epeidi eho ebeiria sou leo to exis

ondos den eheis kanena erotima otan symvainei. To xereis. To katalavaineis. Ego imoun egyos se tridyma, ekana eklektiki meiosi tin 11i vdomada, pigan ola kala kai meta ekana amniokendisi sta didima (imoun 34 hronon) ti 18i vdomada. Amesos meta tin amniokendisi eiha kati endonos ponous sti mesi (syspaseis mitras apodeihtikan telika) kai mehri na ftaso sto spiti kana dyoro, trioro meta eida nera kanonika, poly posotita, min fandasteis kati ligo. Emena itan shedon mavra giati stin egymosini eiha diafores aimoragies. piga nosokomeio, me afisan akiniti mia vdomada alla telika kaname eklektiki meiosi kai sto deftero. Telika tin 22i vdomada ehasa kai to trito, pali espasan ta nera (mallon i zimia eihe idi ginei stin amniokendisi, alla xafnika egine to bam).

Einai spanio, den einai sinithes kai horis logo den prepei na anisiheis.

O Theos mazi mas...

Ola kala!

Συμμετοχή στη συζήτηση

Μπορείτε να γράψετε τώρα το μήνυμά σας και να εγγραφείτε μετά. Αν έχετε ήδη λογαριασμό, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε το μήνυμα με το ψευδώνυμό σας.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Απαντήστε σε αυτή τη συζήτηση...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Προσθήκη...