Όλες οι δημοσιεύσεις του/της ηλιαχτιδα28
-
Εξωσωματική,ποιες ξεκινησαμε παρεουλα?? Νο 6
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ LOLLIPOPAKI είμαι σίγουρη πως όλα θα πάνε τέλεια και θα κάνεις και ένα και δύο και τρία και τέσσερα παιδιάααααααα όοοοοοοοοπα Δάφνη που είσαι καλέ;;;;;;;;;; Λοιπόν καθότι ανυπόμονη από γεννησιμιού μου πήγα μια μέρα νωρίτερα για χοριακή και το αποτέλεσμα;;;;;; 60,00 νομίζω ότι είμαι λίγο έγκυος :laugh: :laugh: :laugh: βέβαια πρέπει σε 2 μέρες να ξανακάνω για να δούμε πως πάμε αλλά μπορώ να είμαι έστω και συγκρατημένα τρελλή από τη χαρά μου; :laugh: :laugh: :laugh: ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ;;;;;
-
Εξωσωματική,ποιες ξεκινησαμε παρεουλα?? Νο 6
ΒΡΕ ΦΙΛΕΝΑΔΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΟΙΜΑΣΤΕ ΟΛΕΣ;;;;;;;;;;;; ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
-
Εξωσωματική,ποιες ξεκινησαμε παρεουλα?? Νο 6
κοριτσάρες μου και αγόρι!!!!!!!! καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα Δαφνούλα 6000 χοριακή θα έχεις σήμερα μην μου αγχώνεσαι και τώρα τα δικά μου πείτε μου βρε κορίτσια μου, να χαρώ;;;;;;;;;;;; εχώ να πάω για χοριακή την Τετάρτη και σήμερα το πρωί έκανα ένα τεστ αυτό το clear blue το ηλεκτρονικό και έγραψε ΕΓΚΥΟΣ 1-2 ΕΒΔΟΜΑΔΩΝ να χαρώ ή υπάρχει σοβαρή περίπτωση να είναι και λάθος λόγο των φαρμάκων που παίρνουμε;;;;; ΑΧ ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ ΜΟΥ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
-
Εξωσωματική,ποιες ξεκινησαμε παρεουλα?? Νο 6
BABAKI EXEIS PM
-
Εξωσωματική,ποιες ξεκινησαμε παρεουλα?? Νο 6
συννεφάκι μου τι κάνεις;; και ότι σε σκεφτόμουν χτες και τσουπ εμφανίστηκες
-
Εξωσωματική,ποιες ξεκινησαμε παρεουλα?? Νο 6
DOLFIN μπράβο κοπέλα μου !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! να έχεις μια τέλεια εγκυμοσύνη. από συμπτώματα τι είχες;;;;;;;;;;;;;;;;;;; το χαβά μου εγώωωωωωωωωω :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
-
Εξωσωματική,ποιες ξεκινησαμε παρεουλα?? Νο 6
αχ βρε lollipopaki μακάρι κοριτσάκι μου να πάνε όλα καλά για όλες μας και συ από ότι είδα από δευτέρα θα πας να δροσιστείς...... χρειάζονται με τέτοια ζέστη τα παγωτίνια σου εύχομαι πραγματικά μέσα από την καρδιά μου να σου πάνε όλα τέλεια.
-
Εξωσωματική,ποιες ξεκινησαμε παρεουλα?? Νο 6
Καλησπέρα κορίτσια και αγόρι ολοι καλά ελπίζω DOLPHIN μπράβο κοριτσάρα μια υπέροχη εγκυμοσύνη να έχεις!!!!!!!! Αλήθεια τώρα που τα έχεις φρέσκα για πες μας και μας που είμαστε στην αναμονή, από συμπτώματα έχεις τίποτα; γιατί εγώ βρε κορίτσια είναι να πάω για χοριακή την Τετάρτη αλλά δεν νιώθω ρε γαμώτο τίποτα και πέφτω ψυχολογικά
-
Εξωσωματική,ποιες ξεκινησαμε παρεουλα?? Νο 6
ΝΙΚΟΛ μου τώρα το είδα σου στελνω μια τεράστια αγκαλιά και δεν μασάμε έτσι;;;;;;;
-
Εξωσωματική,ποιες ξεκινησαμε παρεουλα?? Νο 6
ΔΑΦΝΗ μου καλημέρα κοριτσάκι μου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου όλα να σου πάνε τέλεια και η χοριακούλα σου να είναι άψογη. Αλήθεια τι ένιωθες εσύ κατά την διάρκεια της αναμονής; εγώ δεν νιώθω και κάτι ιδιαίτερο. δεν είμαι συνέχεια ξάπλα αλλά είμαι πολύ χαλαρά στο σπίτι
-
Εξωσωματική,ποιες ξεκινησαμε παρεουλα?? Νο 6
καλημέεεεεεεεεεεεεεεερα!!!!!!!!!!!!!!!! Σήμερα νιώθω ότι θα είναι μια υπέροχη μέρα η ΝΙΚΟΛ με την τεράαααααααααααστια χοριακή της θα μας φτιάξει τη μέρα Νικολ περιμένουμε............ ΟΛΗ Η ΣΚΕΨΗ ΜΑΣ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ
-
Εξωσωματική,ποιες ξεκινησαμε παρεουλα?? Νο 6
Νικολ περιμένω με λαχτάρα τα ευχάριστα αύριο να είσαι σίγουρη ότι θα έχεις μια τεράστια χοριακή!!!!!!! έτσι συμβαίνει με τα δίδυμα.... το ξέρεις πιστεύω πολλά φιλάκια σε όλες σας εγώ βρε κορίτσια μια μέρα μετά την εμβρυομεταφορά και δεν νιώθω τίποτα!!!!!!!!!!!!!!!!!! θα έπρεπε;;;;;;;;
-
Πάνω απο 35 αυγουλάκια και υπερδιεγερση....
gioulaki μου καλημέρα κοπέλα μου τι να κάνουμε δυστηχώς είναι και αυτό ένα από τα άσχημα της εξωσωματικης. Μην μου στεναχωριέσαι όμως έχεις τόσους γιατρούς κοντά σου που ότι χρειαστεί θα το αντιμετοπίσουν εσύ κοίτα μόνο να είσαι ήρεμη και άσε τα υπόλοιπα στους γιατρούς. φιλάκια πολλά και μην αγχώνεσαι
-
Εξωσωματική,ποιες ξεκινησαμε παρεουλα?? Νο 6
καλημέρα κορίτσια!!!!!!!!! και αγόρι dafni08, nikol , chri, nastazia και σε όλες σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σας και να ξέρετε ότι κάθε μέρα προσεύχομαι για όλες μας.
-
Εξωσωματική,ποιες ξεκινησαμε παρεουλα?? Νο 6
φιλενάδες καλησπέρα πριν λίγο επέστρεψα σπιτάκι μου με δυο βλαστοκύστες στην κοιλίτσα μου!!!!!!!!!!!!!!! Μακάρι Παναγίτσα μου να μας βοηθήσεις να πάνε όλα καλά. για ΟΛΕΣ μας. αποτελέσματα 7/7/2010
-
Εξωσωματική,ποιες ξεκινησαμε παρεουλα?? Νο 6
Nikol μου σε ευχαριστώ πολύ για την αισιοδοξια που μου δίνεις. όσο για σένα φιλενάδα ότι έφαγες έφαγες τώρα θα κάνεις 2 πανέμορφα μωράκια και είμαι σίγουρη γιαυτό. μαζί είχαμε πάρει τότε την αρνητική χοριακή μαζί θα πάρουμε και τώρα την ΘΕΤΙΚΗ. ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ. ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ
-
Εξωσωματική,ποιες ξεκινησαμε παρεουλα?? Νο 6
καλημέρα, καλημέρα όλες καλά; από ότι βλέπω μια χαρά είμαστε όλες μόνο μερικές με λίγο παραπάνω αγωνία ΟΛΑ ΚΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑ, ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΝΕ εμένα αποφάσισαν σήμερα να τα ενοχλήσουν τα παιδάκια μου να δουν τι κάνουν και με πήραν τηλέφωνο πουρνό- πουρνό (7η ώρα)να μου πουν ότι σήμερα που είναι στην 3η μέρα μετά την ωοληψία είναι 8 άριστα 2 πολύ καλά και 1 μέτριο. Οπότε προχωράμε για βλαστοκύστες και κάνω εμβρυομεταφορά την Δευτέρα. ΠΩΣ ΤΑ ΑΚΟΥΤΕ (ΒΛΕΠΕΤΕ) ΤΑ ΝΕΑ ΜΟΥ ;;;;;;;;;;;
-
Εξωσωματική,ποιες ξεκινησαμε παρεουλα?? Νο 6
ωχ τώρα το είδα βρε κοριτσάκι μου πολύ στεναχωρήθηκα δεν έχω λόγια
-
Εξωσωματική,ποιες ξεκινησαμε παρεουλα?? Νο 6
καλημέρα στις όμορφες και στον όμορφο Δάφνη και Αννα Μαρία μην αγχώνεστε καλέ στην κατάστασή σας μια χαρά θα είναι και οι δεύτερες χοριακές σας. γιατί όχι άλλωστε; καλές κοπέλες είμαστε όλες και μας αξίζει!!!!!!!! Γαιδαράκο μόλις πάρεις τα θετικά αποτελέσματα θα μας πεις και που μένεις να έρθουμε όλες μαζί να σε χτυπήσουμε που τόσο καιρό έχεις το μωράκι σου μέσα σε περιβάλλον άγχους και γκρίνιας. Άμα πια. είπαμε όλα τέλεια θα πάνε και θα πάνε. τα δικά μου νέα τώρα δεν έχω πήρα τηλ να δω τι κάνουν τα 11 εμβρυάκια μου και μου είπαν κυρία μου συγγνωμη αλλά δεν μπορούμε να τα ενοχλήσουμε σήμερα αύριο θα σας πούμε. Βρε κοπέλα μου της λέω αν γκρινιάξουν που τα ενόχλησες θα τους πεις πως ρωτάει η μαμά τους.... μπαααααα αυτή τίποτα εκει στο χαβά της Οπότε αύριο θα μάθω πότε πάω για εμβρυομεταφορα.
-
marsoupilami, lilalou και aliky να ζήσουν τα διδυμ
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!! ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΤΑ ΜΩΡΑΚΙΑ ΣΑΣ ΚΑΛΗ ΛΟΧΕΙΑ ΚΟΡΙΤΣΑΡΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΕΑ MARSOUPILAMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ΣΕ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΕΑ ΣΟΥ
-
ΧΑΡΙΖΟΝΤΑΙ ΦΑΡΜΑΚΑ ΓΙΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΩΟΡΗΞΙΑΣ ΚΤΛ
καλημερα κορίτσια geozouli εγώ ξεκινάω την επόμενη εβδομάδα την δεύτερη προσπάθεια εξωσωματικής και χρειάζομαι αν σου είναι εύκολο τις 2 orgalutran 0.25 θα τις ήθελα πολύ όχι μόνο γιατί όντως μου λείπουν και είχα σκοπό από δευτέρα να τις αγοράσω αλλά και γιατί ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΕΣ. αν υπάρχουν ακόμα στείλε μου πμ να σου δώσω τα στοιχεια ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΝΕ ΚΑΤΕΥΧΗΝ. ΦΙΛΙΑ
-
ΠΟΙΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΧΟΡΙΑΚΗ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ
αχ βρε συννεφακι τι να πω; δεν ξέρω γιατί μας πήγε σε όλες έτσι αυτος ο μήνας;;;;;;;;;;; θα τον βρούμε όλες όμως τον τυχερό μήνα έτσι κοριτσάρα μου; ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ
-
ΠΟΙΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΧΟΡΙΑΚΗ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ
συννεφάκι μου καλημέρα κανόνισε τι θα κάνεις σήμερα δεν επιτρέπω στο mammy άλλη αρνητική χοριακή από δω και πέρα άντε μπράβο αυτος ο μήνας μας πήγε γ---όντας κοριτσάρες μου σας ευχαριστώ όλες πολύ πολύ για τα μηνύματα σας σήμερα είμαι κάπως καλύτερα πάμε για την τυχερή μας φορά τώρα
-
ΠΟΙΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΧΟΡΙΑΚΗ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ
ΔΥΣΤΗΧΩΣ 0,10 ΑΡΝΗΤΙΚΟΤΑΤΗ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΣΥΝΝΕΦΑΚΙ ΕΣΥ ΒΑΣΤΑ ΓΕΡΑ
-
ΠΟΙΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΧΟΡΙΑΚΗ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ
ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΛΕΣ ΣΚΟΡΠΙΝΑ ΜΑΚΑΡΙ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΥΨΗ ΑΝ ΚΡΙΝΩ ΑΠΟ ΤΟ 82 ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΗΛΙΚΙΑ