Όλες οι δημοσιεύσεις του/της Έβελιν
-
Tα πρώτα του δοντάκια
δεν νομίζω.το πρωτο δοντακι βγαινει απο κατω.κ πρωτου βγει ειναι φουσκωμενο το σημειο εκει σαν φουσκαλιτσα.ειναι πολυ νωρις.συνηθως βγαινουν απο τον 5 μηνα κ μετα.εμενα οι κορες μου τα εβγαλαν στον 7 μηνα
-
Δεν κανει τσισακια
εγώ στη θέση σου θεση σου θα ειχα παρει ηδη το γιατρο.δε θα αφηνα να περασει τ βραδυ ετσι.δεν ξεκινησε την στερεα τροφή για να ελαττωθουν τα τσισακια του.τελος παντων.ας ξημερωσει με το καλο κ αυριο πρωι πρωι αν παρατηρησεις τα ιδια να παρεις επειγώντως τηλ.
-
Ξεκιναμε κρεμα και αγχωθηκα...
καλή αρχή.στην αρχή ειναι λιγο κουραστηκο.πρεπει να εχεις υπομονή.οσο θα περναει ομως ο καιρος θα τρωει ολο κ περισσοτερο κ γρηγοροτερα.τι να πω κ εγω με τα διδυμακια μου?μεχρι να τελειωσω την μια ξεκινουσα να ταίζω το αλλο το μωρό μου?
-
Καφε -> οσα φερνει η ωρα...
γεια σου VOYLA.μπερδετηκαμε λιγο.η mama again.βγήκε
-
Καφε -> οσα φερνει η ωρα...
φιλάκια
-
Καφε -> οσα φερνει η ωρα...
ειμαι καινουρια.sorry
-
Καφε -> οσα φερνει η ωρα...
σε ευχαριστώ. κεγω πριν λιγο εκανα μπανιο.σε λιγο θα βγουμε για καμια βολτα.το πρωι θα με ξαναβρεις φιλάκια...
-
Καφε -> οσα φερνει η ωρα...
μπανάκι?εδω η θερμοκρασια ειναι το ανωτερο 25 βαθμους.
-
Καφε -> οσα φερνει η ωρα...
γεια σου katrina.ναι διδυμακια και κοριτσακια.η καλυτερη μου.σε ευχαριστώ πολυ.
-
Καφε -> οσα φερνει η ωρα...
εχουμε 5 μερες κ θα κατσουμε αλλη μια βδομαδα.τις μικρες της εχω στους παππουδες.ηρθαμε σε κατι φιλους μας.ξεκουραζομαστε κ περνουμε δυναμεις...
-
Καφε -> οσα φερνει η ωρα...
τώρα ειμαι διακοπες στο Βέλγιο.οταν επιστρεψω ελλαδα απο βδομαδα θα σας στειλω ΡΗΟΤΟ απο τον υπολογιστή μου.
-
Καφε -> οσα φερνει η ωρα...
ειμαι 25 χρονων κ μανουλα σε δυο πανεμορφα 9μηνα κοριτσακια (δίδυμα) πανομοιοτυπα
-
Καφε -> οσα φερνει η ωρα...
δεν το σκέφτηκα.το πρωτοεγραψα με ( ι ) κ εμεινε έτσι
-
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΣΩ ΤΟ ΕΝΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΑΚΙ......
το ποσοστο της αποβολής ειναι παρα πολύ μικρό.μη το σκεφτεσαι καθόλου.σκεψου οτι ολο το αγχος σου μεταδίδεται στο μωράκι σου.κριμα δεν ειναι απο τοσο μικρο να στενοχωριέται.δεν εισαι πλεον μόνη σου...
-
Καφε -> οσα φερνει η ωρα...
ειμαι καινουρια πελατισσα κ θα ηθελα καλή περιποίηση.χι χι
-
ΧΡΥΣΟ ή ΑΣΗΜΙ;;;
κ εγω πριν 2 μηνες που βάπτισα τα κοριτσάκια μου το φορεμα μου ηταν φουξια κ φόρεσα χρυσό παπούτσι.αλλα κ το ασημι πολύ ταιριάζει
-
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΣΩ ΤΟ ΕΝΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΑΚΙ......
κουράγιο κοπέλα μου.κ εγω ειμαι μητέρα διδύμων.κ περάσαμε κ εμεις τον φοβο αναμεσα στο 3 κ 5 μήνα να χάσουμε κ τα δυο κοριτσάκια μας.αλλα ειχαμε πιστη κ ολα πηγανε καλά.ευχομαι με το καλό να γεννηθεί ο αντρούλης σου.
-
νεο μελος
καλα βρε κοριτσια που χαθήκατε όλες?
-
νεο μελος
jeda μου.εσυ πως τα πας με την εγκυμοσύνη σου?
-
Καφε -> οσα φερνει η ωρα...
καλημέρα κορίτσια
-
νεο μελος
γεια σου γιουλάκι μου.
- δίδυμα
-
νεο μελος
σε ευχαριστώ pipitsazouzouna.ειμαι κ εγω μανουλα εδω κ 9 μηνες σε δυο πανεμορφα κοριτσάκια
-
νεο μελος
καλημερα jeda μου.καλή εγκυμοσύνη να εχεις.ειμαι η εβελιν 24 χρονων ειμαι κ εγω καινουριο μελος σαν κ εσενα