Μετάβαση σε περιεχόμενο
View in the app

A better way to browse. Learn more.

mammyland

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Έβελιν

Μέλη
  • Έγινε μέλος

  • Τελευταία επίσκεψη

Όλες οι δημοσιεύσεις του/της Έβελιν

  1. Έβελιν απάντησε στο θέμα του/της admin topic στο Νέα & Άρθρα
    δεν νομίζω.το πρωτο δοντακι βγαινει απο κατω.κ πρωτου βγει ειναι φουσκωμενο το σημειο εκει σαν φουσκαλιτσα.ειναι πολυ νωρις.συνηθως βγαινουν απο τον 5 μηνα κ μετα.εμενα οι κορες μου τα εβγαλαν στον 7 μηνα
  2. εγώ στη θέση σου θεση σου θα ειχα παρει ηδη το γιατρο.δε θα αφηνα να περασει τ βραδυ ετσι.δεν ξεκινησε την στερεα τροφή για να ελαττωθουν τα τσισακια του.τελος παντων.ας ξημερωσει με το καλο κ αυριο πρωι πρωι αν παρατηρησεις τα ιδια να παρεις επειγώντως τηλ.
  3. καλή αρχή.στην αρχή ειναι λιγο κουραστηκο.πρεπει να εχεις υπομονή.οσο θα περναει ομως ο καιρος θα τρωει ολο κ περισσοτερο κ γρηγοροτερα.τι να πω κ εγω με τα διδυμακια μου?μεχρι να τελειωσω την μια ξεκινουσα να ταίζω το αλλο το μωρό μου?
  4. γεια σου VOYLA.μπερδετηκαμε λιγο.η mama again.βγήκε
  5. φιλάκια
  6. ειμαι καινουρια.sorry
  7. σε ευχαριστώ. κεγω πριν λιγο εκανα μπανιο.σε λιγο θα βγουμε για καμια βολτα.το πρωι θα με ξαναβρεις φιλάκια...
  8. μπανάκι?εδω η θερμοκρασια ειναι το ανωτερο 25 βαθμους.
  9. γεια σου katrina.ναι διδυμακια και κοριτσακια.η καλυτερη μου.σε ευχαριστώ πολυ.
  10. εχουμε 5 μερες κ θα κατσουμε αλλη μια βδομαδα.τις μικρες της εχω στους παππουδες.ηρθαμε σε κατι φιλους μας.ξεκουραζομαστε κ περνουμε δυναμεις...
  11. τώρα ειμαι διακοπες στο Βέλγιο.οταν επιστρεψω ελλαδα απο βδομαδα θα σας στειλω ΡΗΟΤΟ απο τον υπολογιστή μου.
  12. ειμαι 25 χρονων κ μανουλα σε δυο πανεμορφα 9μηνα κοριτσακια (δίδυμα) πανομοιοτυπα
  13. δεν το σκέφτηκα.το πρωτοεγραψα με ( ι ) κ εμεινε έτσι
  14. το ποσοστο της αποβολής ειναι παρα πολύ μικρό.μη το σκεφτεσαι καθόλου.σκεψου οτι ολο το αγχος σου μεταδίδεται στο μωράκι σου.κριμα δεν ειναι απο τοσο μικρο να στενοχωριέται.δεν εισαι πλεον μόνη σου...
  15. ειμαι καινουρια πελατισσα κ θα ηθελα καλή περιποίηση.χι χι
  16. Έβελιν απάντησε στο θέμα του/της katrina topic στο Νέα & Άρθρα
    κ εγω πριν 2 μηνες που βάπτισα τα κοριτσάκια μου το φορεμα μου ηταν φουξια κ φόρεσα χρυσό παπούτσι.αλλα κ το ασημι πολύ ταιριάζει
  17. κουράγιο κοπέλα μου.κ εγω ειμαι μητέρα διδύμων.κ περάσαμε κ εμεις τον φοβο αναμεσα στο 3 κ 5 μήνα να χάσουμε κ τα δυο κοριτσάκια μας.αλλα ειχαμε πιστη κ ολα πηγανε καλά.ευχομαι με το καλό να γεννηθεί ο αντρούλης σου.
  18. Έβελιν απάντησε στο θέμα του/της jeda topic στο Περιοχή για Νέα Μέλη
    καλα βρε κοριτσια που χαθήκατε όλες?
  19. Έβελιν απάντησε στο θέμα του/της jeda topic στο Περιοχή για Νέα Μέλη
    jeda μου.εσυ πως τα πας με την εγκυμοσύνη σου?
  20. καλημέρα κορίτσια
  21. Έβελιν απάντησε στο θέμα του/της jeda topic στο Περιοχή για Νέα Μέλη
    γεια σου γιουλάκι μου.
  22. μία συζήτηση δημοσίευσε Έβελιν σε Περιοχή για Νέα Μέλη
    καμιά μαννούλα με δίδυμα?
  23. Έβελιν απάντησε στο θέμα του/της jeda topic στο Περιοχή για Νέα Μέλη
    σε ευχαριστώ pipitsazouzouna.ειμαι κ εγω μανουλα εδω κ 9 μηνες σε δυο πανεμορφα κοριτσάκια
  24. Έβελιν απάντησε στο θέμα του/της jeda topic στο Περιοχή για Νέα Μέλη
    καλημερα jeda μου.καλή εγκυμοσύνη να εχεις.ειμαι η εβελιν 24 χρονων ειμαι κ εγω καινουριο μελος σαν κ εσενα

Account

Navigation

Αναζήτηση

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.