Όλες οι δημοσιεύσεις του/της nikol92
-
Ιούνιε, φέρε τα θετικά τεστάκια και τα πολυπόθητα μωράκια!!!
Καλησπέρα κορίτσια!με το καλό τα θετικά μας τεστάκια εμείς που προσπαθούμε 🩷❤️
-
Απρίλης, άνοιξη γλυκιά, κοιλίτσες κρύβουν θαυματά. Μωράκια έρχονται απαλά, σαν άνθη μες στην αγκαλιά 🌹🌺🌻🌸👶
Κάπως έχουμε ηρεμήσει ναι... αλλά δε μπορώ άλλο... όλο κάτι έχει όταν είμαι στις γόνιμες.. μια είναι κουρασμένος, μια το στομάχι του.. Θέλω να κοπανήσω το κεφάλι μου στον τοίχο ώρες ώρες..... Μακάρι να είχα έστω ενα παιδί και δε θα με ένοιαζε τόσο.....
-
Απρίλης, άνοιξη γλυκιά, κοιλίτσες κρύβουν θαυματά. Μωράκια έρχονται απαλά, σαν άνθη μες στην αγκαλιά 🌹🌺🌻🌸👶
Η ψυχραιμία μου λείπει πλέον.. Όλο λέω θα το πάρω χαλαρά, αλλά με τη πρώτη στραβή , παλι με παίρνει απο κάτω...
-
Απρίλης, άνοιξη γλυκιά, κοιλίτσες κρύβουν θαυματά. Μωράκια έρχονται απαλά, σαν άνθη μες στην αγκαλιά 🌹🌺🌻🌸👶
Καλησπέρα κορίτσι μου. Να σας ζήσει η κούκλα πρώτα απ όλα!! Γενικά δεν είναι αδιάφορος ο άντρας μου με το θέμα παιδί.. απλά δε θέλει να το πιέζουμε και να έρθει φυσικά όπως τη πρώτη φορά.. ο γιατρός μου δε θεωρεί ότι θέλουμε εξετάσεις γιατί έχουμε σύλληψη κι εύκολη.. οπότε είναι λόγω άγχους πιστεύω... Και τωρα που τσακώθηκαμε έχουμε κόψει εντελώς το σεξ και δε μπορεί με τίποτα.. δηλαδή έλεος πια.. Λες και ζητάμε να σκάψουν.. Τραβάς ζόρι κι εσύ, μεγαλύτερο από μένα σίγουρα... ελπίζω να αλλάξουν όλα προς το καλύτερο...
-
Απρίλης, άνοιξη γλυκιά, κοιλίτσες κρύβουν θαυματά. Μωράκια έρχονται απαλά, σαν άνθη μες στην αγκαλιά 🌹🌺🌻🌸👶
Έχουμε πάει σε 2 γενετιστές και μας είπαν να προσπαθήσουμε φυσικά και να μη μπούμε στη διαδικασία εξωσωματικής, γιατί δε περισσεύουν πολλά λεφτά και μου είπαν να μη πάρω τόσα φάρμακα κ ορμόνες αφού μπορούμε να συλλάβουμε. Απλά σε επόμενη εγκυμοσύνη είναι 25% να υπάρχει πρόβλημα ...
-
Απρίλης, άνοιξη γλυκιά, κοιλίτσες κρύβουν θαυματά. Μωράκια έρχονται απαλά, σαν άνθη μες στην αγκαλιά 🌹🌺🌻🌸👶
Αυτοσκοπός δεν είναι αλλά μετά απ αυτό που έγινε πέρυσι,(είχα κάνει διακοπή κύησης στην 27η εβδομάδα) μόνο ένα παιδί θα με κάνει να ηρεμήσω κάπως και να σταματήσω να υποφέρω.. ναι κοντεύει να μου γίνει εμμονή το ξέρω...
-
Απρίλης, άνοιξη γλυκιά, κοιλίτσες κρύβουν θαυματά. Μωράκια έρχονται απαλά, σαν άνθη μες στην αγκαλιά 🌹🌺🌻🌸👶
Το ξέρω ότι κι εκείνος θέλει παιδί, αλλά οχι με το ζόρι λέει κι όχι έτσι όπως είμαστε.. θα δείξει τι νσ πω..
-
Απρίλης, άνοιξη γλυκιά, κοιλίτσες κρύβουν θαυματά. Μωράκια έρχονται απαλά, σαν άνθη μες στην αγκαλιά 🌹🌺🌻🌸👶
Μεταξύ μας έχει μπει απόσταση μεγάλη και δε ξέρω αν μπορεί να διορθωθεί κάτι. Το προσπαθώ αλλά..
-
Απρίλης, άνοιξη γλυκιά, κοιλίτσες κρύβουν θαυματά. Μωράκια έρχονται απαλά, σαν άνθη μες στην αγκαλιά 🌹🌺🌻🌸👶
Δίκιο έχετε όλες απλά μ επηρεάζει πολύ ακόμα αυτό που έγινε...
-
Απρίλης, άνοιξη γλυκιά, κοιλίτσες κρύβουν θαυματά. Μωράκια έρχονται απαλά, σαν άνθη μες στην αγκαλιά 🌹🌺🌻🌸👶
Μπα... διαζύγιο μας κόβω... ευχαριστώ πάντως που με ακούσατε...
-
Απρίλης, άνοιξη γλυκιά, κοιλίτσες κρύβουν θαυματά. Μωράκια έρχονται απαλά, σαν άνθη μες στην αγκαλιά 🌹🌺🌻🌸👶
Οι ελπίδες χάθηκαν εδω και καιρό. Ακόμα και να σταματήσω να λέω για γόνιμες, αυτός πλέον σπάνια έρχεται απο μόνος του. 1 φορά τη βδομάδα και αν θα θέλει να κάνουμε σεξ. Έτσι έγκυος δε μένεις...
-
Απρίλης, άνοιξη γλυκιά, κοιλίτσες κρύβουν θαυματά. Μωράκια έρχονται απαλά, σαν άνθη μες στην αγκαλιά 🌹🌺🌻🌸👶
Καλημέρα... δεν είναι καθόλου υποστηρικτικός... δε νοιάζεται πια για τίποτα, δε ρωτάει τίποτα να δείξει οτι ενδιαφέρεται. Τον νοιάζει μόνο να μη πιέζεται και να μη τον πρήζω με το άγχος μου. Με τα νεύρα δείχνει κάποιος ότι νοιάζεται? Για τίποτα δεν είναι οι άντρες ρε γαμώτο.. ενα πράμα μόνο τους θέλουμε και πιέζονται. Ήμαρτον πια
-
Απρίλης, άνοιξη γλυκιά, κοιλίτσες κρύβουν θαυματά. Μωράκια έρχονται απαλά, σαν άνθη μες στην αγκαλιά 🌹🌺🌻🌸👶
Έχεις δίκιο, το ξέρω δεν είναι εύκολο ούτε για εκείνους αλλά μετα απ όλα αυτά που έγιναν εκείνος κάνει σα να μην έχει γίνει τίποτα.. Εγώ δε μπορώ να είμαι έτσι ήρεμη.. κάθε φορά που έρχεται περίοδος νιώθω ότι τα ζω όλα απ την αρχή.. και μετράω πάλι μέρες και φτου κ απ την αρχή... γίνεται αγγαρεία πια και νομίζω ότι δε θα καταφέρω τίποτα....
-
Απρίλης, άνοιξη γλυκιά, κοιλίτσες κρύβουν θαυματά. Μωράκια έρχονται απαλά, σαν άνθη μες στην αγκαλιά 🌹🌺🌻🌸👶
Καλημέρα.. ήρθε χτες βράδυ τελικά... η ψυχολογία στο πάτωμα και καμιά στήριξη από τον άντρα μου.. κουράστηκε λέει... ίσως δεν είναι γραφτό μου τελικά...
-
Απρίλης, άνοιξη γλυκιά, κοιλίτσες κρύβουν θαυματά. Μωράκια έρχονται απαλά, σαν άνθη μες στην αγκαλιά 🌹🌺🌻🌸👶
Ρολόι πάντα ναι.. Τι να πω.. θα κάνω το Σάββατο ένα τελευταίο και βλέπουμε
-
Απρίλης, άνοιξη γλυκιά, κοιλίτσες κρύβουν θαυματά. Μωράκια έρχονται απαλά, σαν άνθη μες στην αγκαλιά 🌹🌺🌻🌸👶
Καλημέρα.. ακόμα τίποτα.. Έκανα το πρωί τεστ , όχι πρώιμης βέβαια κ ήταν αρνητικότατο.. Αλλά από χτες εγώ έχω πόνους περιόδου και κάψιμο χαμηλά. Σήμερα κάποια τσιμπήματα μόνο έχω, αλλά από χτες έχω μία περίεργη γεύση στο στόμα σαν πίκρα και ασυνήθιστη συχνοουρία. Τι μπορεί να παίζει?
-
Απρίλης, άνοιξη γλυκιά, κοιλίτσες κρύβουν θαυματά. Μωράκια έρχονται απαλά, σαν άνθη μες στην αγκαλιά 🌹🌺🌻🌸👶
Ωραία θα ηταν να ασχολούταν και ο δικός μου έτσι..... Δεν έχει έρθει ακόμα να σου πω την αλήθεια, αλλά ούτε νιώθω ότι έρχεται κιόλας.. Μέχρι αύριο πιστεύω θα έρθει
-
Απρίλης, άνοιξη γλυκιά, κοιλίτσες κρύβουν θαυματά. Μωράκια έρχονται απαλά, σαν άνθη μες στην αγκαλιά 🌹🌺🌻🌸👶
Μακάρι να είναι όπως τα λες... προσπαθώ να σκέφτομαι θετικά και να μη με παίρνει απο κάτω 😏
-
Απρίλης, άνοιξη γλυκιά, κοιλίτσες κρύβουν θαυματά. Μωράκια έρχονται απαλά, σαν άνθη μες στην αγκαλιά 🌹🌺🌻🌸👶
Καλημέρα.... ευχαριστώ πολύ για τη στήριξη σας... σήμερα περιμένω αλλά είναι άφαντη μέχρι τώρα...σπάνια καθυστερεί. Πιο πιθανό είναι να έρθει μια μέρα νωρίτερα..
-
Απρίλης, άνοιξη γλυκιά, κοιλίτσες κρύβουν θαυματά. Μωράκια έρχονται απαλά, σαν άνθη μες στην αγκαλιά 🌹🌺🌻🌸👶
Σ ευχαριστώ πολύ.. να χαίρεσαι το μωράκι σου...Έχει μπει το άγχος στη μέση τώρα κ δε μπορώ να το ξεφορτωθώ εντελώς.. Είναι ο 5ος μήνας προσπάθειας κ αρχίζω κ απογοητεύομαι.... Η πρώτη εγκυμοσύνη ήρθε στο 3μηνο 🙁
-
Απρίλης, άνοιξη γλυκιά, κοιλίτσες κρύβουν θαυματά. Μωράκια έρχονται απαλά, σαν άνθη μες στην αγκαλιά 🌹🌺🌻🌸👶
Σ ευχαριστώ πολύ.. Ωορρηξία παρακολούθησα λίγο μετά τη διακοπή να δω αν έχει αλλάξει κάτι, αλλά τη νιώθω κιόλας κάθε μήνα, οπότε σταμάτησα τα τεστ γτ με αγχώνουν... Εξετάσεις δεν έχουμε κάνει γτ είχαμε ήδη γρήγορη σύλληψη κ ο γιατρός είπε δε χρειάζεται.. Έχω μια διαγραφή σε γονίδιο κ δε το ήξερα, οπότε σε επομένη εγκυμοσύνη θα κάνω νωρίτερα λήψη τροφοβλάστη..
-
Απρίλης, άνοιξη γλυκιά, κοιλίτσες κρύβουν θαυματά. Μωράκια έρχονται απαλά, σαν άνθη μες στην αγκαλιά 🌹🌺🌻🌸👶
Είχα κάνει διακοπή κύησης στην 27η εβδομάδα πριν 7 μήνες και δυσκολεύομαι πάλι να μείνω έγκυος η αλήθεια είναι...
-
Απρίλης, άνοιξη γλυκιά, κοιλίτσες κρύβουν θαυματά. Μωράκια έρχονται απαλά, σαν άνθη μες στην αγκαλιά 🌹🌺🌻🌸👶
Δεν ελπίζω πια... με τόσο άγχος που εχω
-
Απρίλης, άνοιξη γλυκιά, κοιλίτσες κρύβουν θαυματά. Μωράκια έρχονται απαλά, σαν άνθη μες στην αγκαλιά 🌹🌺🌻🌸👶
Μάλλον εξάτμισης θα είναι γτ το σημερινό που έγινε πρωί δεν είχε γραμμή... 😓
-
Απρίλης, άνοιξη γλυκιά, κοιλίτσες κρύβουν θαυματά. Μωράκια έρχονται απαλά, σαν άνθη μες στην αγκαλιά 🌹🌺🌻🌸👶
Αποκλείεται να έβγαλε χτες απόγευμα γραμμή κ όχι σήμερα με τα πρωινά, οπότε κάτι άλλο παίζει...