Όλες οι δημοσιεύσεις του/της nikol92
-
Ιούνιε, φέρε τα θετικά τεστάκια και τα πολυπόθητα μωράκια!!!
Αχχχ δε ξέρεις πόσο χάρηκα που μου απάντησες εσύ!!! Έχω διαβάσει ότι πέφτεις μέσα!!! 😅😅😅 Μακάρι μακάρι μακάρι 😘😘😘😘😘😘😘
-
Ορμονολογικές εξετάσεις
Σ ευχαριστώ πάρα πολύ μέσα απ τη καρδιά μου... Εμένα δε με αγχώνουν οι δικές μου, αλλά του άντρα μου γιατί έχει κιρσοκήλη.. Πέρυσι βέβαια έμεινα εύκολα έγκυος αλλά καλό είναι να το δούμε να μου φύγει και το άγχος...
-
Ορμονολογικές εξετάσεις
Καλησπέρα... Αναγκαστικά θα πάω Δευτέρα που είναι 5η μέρα... Ο γιατρός μου είπε είναι οκ .. Δεν έχω κάνει ξανά ορμονολογικές και θα ήθελα να είναι έγκυρο το αποτέλεσμα!
-
Ορμονολογικές εξετάσεις
Το ξέρω καλή μου απλά τη Δευτέρα θα μπορω να πάω πρωί και θα είμαι στη πέμπτη μέρα και αγχώνομαι μήπως δε πρέπει να πάω τόσο αργά
-
Ορμονολογικές εξετάσεις
Δυστυχώς και,Σάββατο βράδυ δουλεύω οπότε λέω να πάω αύριο να τελειώνω.. ο γυναικολόγος δε μου είπε κάτι για την ώρα αλλά δε ξέρω άμα θα είναι έγκυρα τα αποτελέσματα...
-
Ορμονολογικές εξετάσεις
Καλησπέρα σε,όλες!! Θέλω βοήθεια γιατί άκρη δε βγάζω... Μόλις μου ρθε η περίοδος και θέλω αύριο να πάω για ορμονολογικές εξετάσεις, καθώς προσπαθώ 6 μήνες μετά από προχωρημένη διακοπή κύησης.. Το πρόβλημα είναι πως σχολάω στις 6 το πρωί και με τη γραμματεία του διαγνωστικού δε μπορώ να συνεννοηθώ. Πρέπει να πάω πρωί? Πρέπει να έχω κοιμηθεί και να πάω μεσημέρι?? Θέλει να περάσουν 2 ώρες αφού έχω ξυπνήσει πριν τις εξετάσεις?? Βοήθεια όποια ξέρει γτ αρχίζω και βαράω κόκκινο.... Ο γιατρός μου λέει πως μπορώ και το μεσημέρι.. η άλλη στη γραμματεία λέει 8 με 10 το πρωί πρέπει να γίνει κ ας είμαι χωρίς ύπνο... του τρελού όμως!
-
Ιούνιε, φέρε τα θετικά τεστάκια και τα πολυπόθητα μωράκια!!!
Ναι μπορούμε σου κου να πάμε κάπου αλλά δε συμφέρει οικονομικά κάθε σου κου να φεύγουμε... Έχω απογοητευτεί φουλ νιώθω ότι με έχουν πάρει τα χρόνια και βαρέθηκα να το σηκώνω όλο μόνη μου. Ίσως δεν είναι να γίνω μάνα τελικά. Ευχαριστώ πολύ που βρίσκεις χρόνο να μου απαντάς!
-
Ιούνιε, φέρε τα θετικά τεστάκια και τα πολυπόθητα μωράκια!!!
Άσε... ούτε διακοπές θα πάμε φέτος γιατί τώρα αλλάζει δουλειά... ούτε πέρυσι πήγαμε κάπου λόγω των εξετάσεων που κάναμε για το μωρό (αμνιοπαρακέντηση και άλλα) Μόνη μου να πάω δε θέλω... Μαύρο καλοκαίρι και φέτος
-
Ιούνιε, φέρε τα θετικά τεστάκια και τα πολυπόθητα μωράκια!!!
Με έχει κουράσει πολύ όλο αυτό... Δε θέλω πια ούτε να το ψάξω.....
-
Ιούνιε, φέρε τα θετικά τεστάκια και τα πολυπόθητα μωράκια!!!
Και σε σένα το ίδιο 🥰🥰🥰🥰
-
Ιούνιε, φέρε τα θετικά τεστάκια και τα πολυπόθητα μωράκια!!!
Κι εγώ πρέπει να περιμένω λίγες μέρες ακόμα.. και δε μπορώ να περιμένω 🤣
-
Ιούνιε, φέρε τα θετικά τεστάκια και τα πολυπόθητα μωράκια!!!
Τα ρημάδια... αρχίζει και μου τη βαράει που το βλέπω λευκό πια😅 Εγώ θα κάνω μεθαύριο πια που θα είμαι 12 μέρες από την ωορρηξία και σταματάω
-
Ιούνιε, φέρε τα θετικά τεστάκια και τα πολυπόθητα μωράκια!!!
Καλημέρα.... Εγώ έκανα ένα τέστ σήμερα... τζίφος και πάλι!!!
-
Ιούνιε, φέρε τα θετικά τεστάκια και τα πολυπόθητα μωράκια!!!
Έχω 28 με 30 μέρες.. αν είχα τα πρώιμης μπορεί να έκανα από τώρα, αλλά έχω τα απλά..
-
Ιούνιε, φέρε τα θετικά τεστάκια και τα πολυπόθητα μωράκια!!!
Καλημέρα! Αν έρθει περίοδος θα πάμε να κάνουμε κάποιες βασικές εξετάσεις! Αν κάνω αύριο ένα τεστ εγκυμοσύνης, υπάρχει περίπτωση να δείξει κάτι? Θέλω να περιμένω τη καθυστέρηση αλλά με τρώει γαμώτο.. 24η μερα αύριο
-
Ιούνιε, φέρε τα θετικά τεστάκια και τα πολυπόθητα μωράκια!!!
Ταλαιπωρηθήκατε κι εσείς... Βέβαια ο άντρας σου ήταν και πολύ μικρότερος απο τον δικό μου.. τώρα είναι 42. Ξέραμε απο πρόπερσι για τη κιρσοκηλη και περίμενα να μας παιδέψει στη σύλληψη, αλλά δε έγινε κάτι τέτοιο.. Νομίζω ήρθε η ώρα να το δούμε! Δίνουν βιταμίνες για τις κιρσοκήλες? Ξέρεις αν βοηθάνε? Τώρα παίρνουμε το pregnacare before conception (με το ζόρι του τις δίνω) και φοβάμαι ότι δε θα πάρει αγωγή σε περίπτωση που το σπερμοδιάγραμμα δε βγει καλό... 🫤
-
Ιούνιε, φέρε τα θετικά τεστάκια και τα πολυπόθητα μωράκια!!!
Και μένα αυτή με βολεύει καλύτερα
-
Ιούνιε, φέρε τα θετικά τεστάκια και τα πολυπόθητα μωράκια!!!
Σ ευχαριστώ πολύ.. το θέλω αλλά νιώθω πως θα δυσκολευτώ πολύ αυτή τη φορά.. έχει κυρσοκιλη ο άντρας μου κ με αγχώνει τελευταία.. με το που έρθει περίοδος θα του πω να πάμε να κοιταχτούμε να ηρεμήσω κι εγώ!!!❤️
-
Ιούνιε, φέρε τα θετικά τεστάκια και τα πολυπόθητα μωράκια!!!
Ετσι ειναι.Εδω εγω που εχω και σταθερό δε μου τα βγάζει πάντα σωστά!!
-
Ιούνιε, φέρε τα θετικά τεστάκια και τα πολυπόθητα μωράκια!!!
Αυτο το μήνα μια επαφή εκανα στις γόνιμες μόνο, οπότε δεν έχω προσδοκίες! Με κούρασε όλο αυτό!
-
Ιούνιε, φέρε τα θετικά τεστάκια και τα πολυπόθητα μωράκια!!!
Καλησπέρα Νικόλ ✌🏻 εγώ είμαι της άποψης ότι δεν υπάρχει ακριβής χρόνος που πρέπει να περάσει για να κάνεις εξετάσεις. Νομίζω μεγαλύτερο ρόλο από τον «χρόνο» παίζει το τι θέλει το ζευγάρι για να αποβάλλει άγχος και να είναι πιο ήρεμο (εφόσον δεν συντρέχει λόγος που να επιβάλλει άμεσα εξετάσεις). Καλησπέρα! Το σκέφτομαι ακόμα, φοβάμαι μην αγχωθώ με τις εξετάσεις. Λέω να δώσω 2 μήνες ακόμα.. Να δούμε.. σε 8 μέρες περιμένω περίοδο 🤞🤞
-
Ιούνιε, φέρε τα θετικά τεστάκια και τα πολυπόθητα μωράκια!!!
Καλησπέρα κορίτσι μου! Δόξα το θεό πολύ καλύτερα! Όχι δε κάναμε ποτέ εξετάσεις γιατί ήρθε πολύ εύκολα η πρώτη εγκυμοσύνη. Η αλήθεια είναι ότι αυτό το μήνα είμαι πιο χαλαρή και δε το σκέφτομαι όπως πριν. Λέω να κάνω εξετάσεις κι εγώ και ο άντρας μου αυτό το μήνα, εκτός κι αν δεν έρθει περίοδος!
-
Ιούνιε, φέρε τα θετικά τεστάκια και τα πολυπόθητα μωράκια!!!
Καλημέρα κορίτσια... Είμαι Στον 6ο μήνα προσπαθειών μετά τη διακοπή κύησης.. Πότε θεωρείτε ότι πρέπει να κάνω ορμονολογικές? Ο γυναικολόγος μου λέει πως δε χρειάζεται κι ότι δε πρέπει να αγχώνομαι.. Η πρώτη εγκυμοσύνη ήρθε πολύ γρήγορα κ δεν ήμουν καθόλου αγχωμένη. Ποια η γνώμη σας?
-
Απρίλης, άνοιξη γλυκιά, κοιλίτσες κρύβουν θαυματά. Μωράκια έρχονται απαλά, σαν άνθη μες στην αγκαλιά 🌹🌺🌻🌸👶
Σ ευχαριστώ πολύ! Από το στόμα σου και στου Θεού τ αυτί!!!!!
-
Ιούνιε, φέρε τα θετικά τεστάκια και τα πολυπόθητα μωράκια!!!
Εγώ που περιμένω στις 19 περίπου πότε να ξεκινήσω τα τεστ? 😅😅😅😅😅😅