Μετάβαση σε περιεχόμενο
View in the app

A better way to browse. Learn more.

mammyland

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

nikol92

Μέλη
  • Έγινε μέλος

  • Τελευταία επίσκεψη

Όλες οι δημοσιεύσεις του/της nikol92

  1. Αχχχ δε ξέρεις πόσο χάρηκα που μου απάντησες εσύ!!! Έχω διαβάσει ότι πέφτεις μέσα!!! 😅😅😅 Μακάρι μακάρι μακάρι 😘😘😘😘😘😘😘
  2. nikol92 απάντησε στο θέμα του/της nikol92 topic στο Θέλω να γίνω μαμά
    Σ ευχαριστώ πάρα πολύ μέσα απ τη καρδιά μου... Εμένα δε με αγχώνουν οι δικές μου, αλλά του άντρα μου γιατί έχει κιρσοκήλη.. Πέρυσι βέβαια έμεινα εύκολα έγκυος αλλά καλό είναι να το δούμε να μου φύγει και το άγχος...
  3. nikol92 απάντησε στο θέμα του/της nikol92 topic στο Θέλω να γίνω μαμά
    Καλησπέρα... Αναγκαστικά θα πάω Δευτέρα που είναι 5η μέρα... Ο γιατρός μου είπε είναι οκ .. Δεν έχω κάνει ξανά ορμονολογικές και θα ήθελα να είναι έγκυρο το αποτέλεσμα!
  4. nikol92 απάντησε στο θέμα του/της nikol92 topic στο Θέλω να γίνω μαμά
    Το ξέρω καλή μου απλά τη Δευτέρα θα μπορω να πάω πρωί και θα είμαι στη πέμπτη μέρα και αγχώνομαι μήπως δε πρέπει να πάω τόσο αργά
  5. nikol92 απάντησε στο θέμα του/της nikol92 topic στο Θέλω να γίνω μαμά
    Δυστυχώς και,Σάββατο βράδυ δουλεύω οπότε λέω να πάω αύριο να τελειώνω.. ο γυναικολόγος δε μου είπε κάτι για την ώρα αλλά δε ξέρω άμα θα είναι έγκυρα τα αποτελέσματα...
  6. Καλησπέρα σε,όλες!! Θέλω βοήθεια γιατί άκρη δε βγάζω... Μόλις μου ρθε η περίοδος και θέλω αύριο να πάω για ορμονολογικές εξετάσεις, καθώς προσπαθώ 6 μήνες μετά από προχωρημένη διακοπή κύησης.. Το πρόβλημα είναι πως σχολάω στις 6 το πρωί και με τη γραμματεία του διαγνωστικού δε μπορώ να συνεννοηθώ. Πρέπει να πάω πρωί? Πρέπει να έχω κοιμηθεί και να πάω μεσημέρι?? Θέλει να περάσουν 2 ώρες αφού έχω ξυπνήσει πριν τις εξετάσεις?? Βοήθεια όποια ξέρει γτ αρχίζω και βαράω κόκκινο.... Ο γιατρός μου λέει πως μπορώ και το μεσημέρι.. η άλλη στη γραμματεία λέει 8 με 10 το πρωί πρέπει να γίνει κ ας είμαι χωρίς ύπνο... του τρελού όμως!
  7. Ναι μπορούμε σου κου να πάμε κάπου αλλά δε συμφέρει οικονομικά κάθε σου κου να φεύγουμε... Έχω απογοητευτεί φουλ νιώθω ότι με έχουν πάρει τα χρόνια και βαρέθηκα να το σηκώνω όλο μόνη μου. Ίσως δεν είναι να γίνω μάνα τελικά. Ευχαριστώ πολύ που βρίσκεις χρόνο να μου απαντάς!
  8. Άσε... ούτε διακοπές θα πάμε φέτος γιατί τώρα αλλάζει δουλειά... ούτε πέρυσι πήγαμε κάπου λόγω των εξετάσεων που κάναμε για το μωρό (αμνιοπαρακέντηση και άλλα) Μόνη μου να πάω δε θέλω... Μαύρο καλοκαίρι και φέτος
  9. Με έχει κουράσει πολύ όλο αυτό... Δε θέλω πια ούτε να το ψάξω.....
  10. Και σε σένα το ίδιο 🥰🥰🥰🥰
  11. Κι εγώ πρέπει να περιμένω λίγες μέρες ακόμα.. και δε μπορώ να περιμένω 🤣
  12. Τα ρημάδια... αρχίζει και μου τη βαράει που το βλέπω λευκό πια😅 Εγώ θα κάνω μεθαύριο πια που θα είμαι 12 μέρες από την ωορρηξία και σταματάω
  13. Καλημέρα.... Εγώ έκανα ένα τέστ σήμερα... τζίφος και πάλι!!!
  14. Έχω 28 με 30 μέρες.. αν είχα τα πρώιμης μπορεί να έκανα από τώρα, αλλά έχω τα απλά..
  15. Καλημέρα! Αν έρθει περίοδος θα πάμε να κάνουμε κάποιες βασικές εξετάσεις! Αν κάνω αύριο ένα τεστ εγκυμοσύνης, υπάρχει περίπτωση να δείξει κάτι? Θέλω να περιμένω τη καθυστέρηση αλλά με τρώει γαμώτο.. 24η μερα αύριο
  16. Ταλαιπωρηθήκατε κι εσείς... Βέβαια ο άντρας σου ήταν και πολύ μικρότερος απο τον δικό μου.. τώρα είναι 42. Ξέραμε απο πρόπερσι για τη κιρσοκηλη και περίμενα να μας παιδέψει στη σύλληψη, αλλά δε έγινε κάτι τέτοιο.. Νομίζω ήρθε η ώρα να το δούμε! Δίνουν βιταμίνες για τις κιρσοκήλες? Ξέρεις αν βοηθάνε? Τώρα παίρνουμε το pregnacare before conception (με το ζόρι του τις δίνω) και φοβάμαι ότι δε θα πάρει αγωγή σε περίπτωση που το σπερμοδιάγραμμα δε βγει καλό... 🫤
  17. Και μένα αυτή με βολεύει καλύτερα
  18. Σ ευχαριστώ πολύ.. το θέλω αλλά νιώθω πως θα δυσκολευτώ πολύ αυτή τη φορά.. έχει κυρσοκιλη ο άντρας μου κ με αγχώνει τελευταία.. με το που έρθει περίοδος θα του πω να πάμε να κοιταχτούμε να ηρεμήσω κι εγώ!!!❤️
  19. Ετσι ειναι.Εδω εγω που εχω και σταθερό δε μου τα βγάζει πάντα σωστά!!
  20. Αυτο το μήνα μια επαφή εκανα στις γόνιμες μόνο, οπότε δεν έχω προσδοκίες! Με κούρασε όλο αυτό!
  21. Καλησπέρα Νικόλ ✌🏻 εγώ είμαι της άποψης ότι δεν υπάρχει ακριβής χρόνος που πρέπει να περάσει για να κάνεις εξετάσεις. Νομίζω μεγαλύτερο ρόλο από τον «χρόνο» παίζει το τι θέλει το ζευγάρι για να αποβάλλει άγχος και να είναι πιο ήρεμο (εφόσον δεν συντρέχει λόγος που να επιβάλλει άμεσα εξετάσεις). Καλησπέρα! Το σκέφτομαι ακόμα, φοβάμαι μην αγχωθώ με τις εξετάσεις. Λέω να δώσω 2 μήνες ακόμα.. Να δούμε.. σε 8 μέρες περιμένω περίοδο 🤞🤞
  22. Καλησπέρα κορίτσι μου! Δόξα το θεό πολύ καλύτερα! Όχι δε κάναμε ποτέ εξετάσεις γιατί ήρθε πολύ εύκολα η πρώτη εγκυμοσύνη. Η αλήθεια είναι ότι αυτό το μήνα είμαι πιο χαλαρή και δε το σκέφτομαι όπως πριν. Λέω να κάνω εξετάσεις κι εγώ και ο άντρας μου αυτό το μήνα, εκτός κι αν δεν έρθει περίοδος!
  23. Καλημέρα κορίτσια... Είμαι Στον 6ο μήνα προσπαθειών μετά τη διακοπή κύησης.. Πότε θεωρείτε ότι πρέπει να κάνω ορμονολογικές? Ο γυναικολόγος μου λέει πως δε χρειάζεται κι ότι δε πρέπει να αγχώνομαι.. Η πρώτη εγκυμοσύνη ήρθε πολύ γρήγορα κ δεν ήμουν καθόλου αγχωμένη. Ποια η γνώμη σας?
  24. Σ ευχαριστώ πολύ! Από το στόμα σου και στου Θεού τ αυτί!!!!!
  25. Εγώ που περιμένω στις 19 περίπου πότε να ξεκινήσω τα τεστ? 😅😅😅😅😅😅

Account

Navigation

Αναζήτηση

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.