Μετάβαση σε περιεχόμενο
View in the app

A better way to browse. Learn more.

mammyland

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

nikol92

Μέλη
  • Έγινε μέλος

  • Τελευταία επίσκεψη

Όλες οι δημοσιεύσεις του/της nikol92

  1. Καλησπέρα.... Είμαι στην 27η εβδομάδα και κατόπιν αμνιοπαρακέντησης με wes, βρέθηκε ότι το μωράκι μου έχει κληρονομήσει απο μένα μια διαγραφή σε γονίδιο. Εγω δε νοσώ γτ ειμαι γυναίκα και επηρεάζει μόνο τα αρσενικά.. Πήγαμε σε 2 γενετιστές και είπαν όλοι τα ίδια... φάσμα αυτισμού και και και..... Σε 2 μέρες θα γίνει η διακοπή και δε με χωράει ο τόπος. Νιώθω το μωράκι μου να κουνιέται και πεθαίνω κάθε φορά και περισσότερο... όλοι λένε ότι κάνω το σωστό αλλά δε παύω να πονάω απίστευτα... 1η εγκυμοσύνη, όλα πήγαιναν τόσο τέλεια, έμεινα σε 3 μήνες έγκυος, όλοι περίμεναν το πρώτο εγγόνι σαν τρελοί και τώρα το μόνο που θέλω είναι να φύγω μαζί με αυτό το μωράκι...
  2. Καλό μήνα!!! Εγω μπαίνω σε μια εβδομάδα και 2 μέρες!😊😊😊
  3. Δεν έχω ιδέα.. μέχρι και αντισταμινικά πήρα αλλά δεν έκαναν τίποτα... Μυστήριο 😅
  4. Καλημέρα κορίτσια. Εμένα από χτες το πρωί με έχει πιάσει μια φιγούρα άλλο πράμα.. εχω βγάλει μικρά σπυράκια και στο σημείο που μου πήραν αίμα το Σάββατο για τη καμπύλη και στα πόδια. Μάλλον η γλυκόζη με πείραξε?? Μέχρι και ζιρτεκ πήρα και τίποτα...
  5. Μόνο μη κάνετε το λάθος να πιείτε νερό, γτ εγώ ήπια δύο μόνο γουλιές και μάλλον γι αυτό έκανα εμετό!
  6. Ευχαριστώ πάρα πολύ! Δεν είχε γεύσεις στο διαγνωστικό που πήγα. Ήταν ενα άοσμο υγρό γλυκό.. Κι εγώ έτσι ήξερα οτι είναι με γεύσεις 🤦‍♀️
  7. Είχε περάσει η μια και κάτι. Μου είπαν δε πειράζει 🤷‍♀️
  8. Έκανα το λάθος να πιω μία γουλιά νερό και το έβγαλα τελικά 😅😅 6 μήνες δεν έκανα εμετό κι έκανα από τη ριμάδα τη καμπύλη
  9. Ευχαριστώ πολύ! 😊 Εμένα ήταν εντελώς άοσμο με λίγο έντονη γεύση, αλλά γενικά δεν ήταν τόσο χάλια.
  10. Καλημέρα κορίτσια.. εχω έρθει για τη καμπύλη σακχάρου. Την έχει κάνει καμιά σας??
  11. Καλημέρα! Άστα να πάνε με τη κωλοδουλειά... ανυπομονώ να σταματήσω επιτέλους!!!🙄 Λίγο μας έμεινε!!
  12. Να πω την αλήθεια μου όταν κουράζομαι στη δουλειά, με πιάνει ψηλά στη κοιλιά σαν σφίξιμο ή τράβηγμα. Δε μπορω να καταλάβω αν είναι κάτι παρόμοιο, πάντως με το που κάτσω σταματάει.. Παίρνω και μαγνήσιο ναι! Εσύ τώρα είσαι έμπειρη, εγω ψάχνομαι ακόμα 😅😅
  13. Να είμαι τόσο γιούχου που να μη τα έχω καταλάβει??😅
  14. Βρε κορίτσια που πονάτε? Εγω δεν εχω καταλάβει κάτι!!!
  15. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια! Είμαι λίγο κότα με το θέμα του τοκετού, αλλά δε θέλω και να μπω στη διαδικασία καισαρικής. Βέβαια είχα κάνει ενα χειρουργείο για κύστη στην ωοθήκη, αλλά έχουν περάσει αρκετά χρόνια και δε πιστεύω να εχω θέμα...
  16. Καλημέρα!! Ρε κορίτσια θέλω τη βοήθεια σας! Όσες έχετε ήδη παιδάκι πείτε μου λίγα πράγματα για τον τοκετό... Φοβάμαι πολύ αυτή τη στιγμή που θα έρθει!! Πιάνει η επισκληριδιος? Έχω διαβάσει ότι πολλές γυναίκες δε τις πιάνει και άλλες που τους πονάει για καιρό το σημείο της ένεσης. Παίζει μεγάλο ρόλο φαντάζομαι ο γιατρός..
  17. Και σένα το πρώτο σου μωράκι?
  18. Καλημέρα κορίτσια! Εμένα ο γιατρός μου είναι στο μητέρα, οπότε εκεί! Έχετε εμπειρία από το νοσοκομείο? Είναι καλό? Πρώτο μου μωράκι και δε ξέρω τι να πρωτοκοιτάξω, στα τύφλα πάω
  19. Έχεις απόλυτο δίκιο το ξέρω, το παλεύω 😊
  20. Μακάρι γιατί το μυαλό όλο στο κακό πάει!! Τι άγχος κι αυτό! 🙈🩵
  21. Για να μη μας έχουν πει κάτι όλα καλά θα είναι! Εμείς τρελενόμαστε μόνες μας😅
  22. Καλησπέρα κορίτσια... χαίρομαι που είστε όλες καλά.. Εγώ προβληματίζομαι λίγο γτ όταν μπήκα στο τσατ gpt και έβαλα τις μετρήσεις του μπέμπη μου, τον έβγαλε κάτω από τον μέσο όρο στο βάρος... Στις 23+5 μου τον έβγαλε ο γιατρός 591gr. Βέβαια δε μου έχει πει κάτι, αλλα εμένα μου φαίνεται λίγο μικρούλης
  23. Εμένα μου είπε μόνο ότι στην αυχενική βγήκε ότι μπορεί να εμφανίσω προεκλαμψία, αλλά μου είπε ότι δεν είναι κάτι ανησυχητικό και όλα καλά!!
  24. Καλησπέρα.. πετάγομαι από του Δεκεμβρίου! Κι εγώ παίρνω σαλοσπιρ. Δεν είναι κάτι μη σε αγχώνει!!
  25. Καλημέρα.. Καλά πήγε σαν διαδικασία δόξα το Θεό ! Τώρα Καλά αποτελέσματα!!

Account

Navigation

Αναζήτηση

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.