Μετάβαση σε περιεχόμενο
View in the app

A better way to browse. Learn more.

mammyland

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ioanna6

Μέλη
  • Έγινε μέλος

  • Τελευταία επίσκεψη

Όλες οι δημοσιεύσεις του/της Ioanna6

  1. Πω πω πρέπει να ποναει πολύ η πληγωμένη θηλή🥲!! Αφου έφτασε το βάρος που έπρεπε όλα καλά!! Μέχρι τις 40 μέρες θα του δίνεις ξένο..; Δεν κατάλαβα.. Εντωμεταξύ η μικρή μας έχει εδώ και 3-4 μέρες που στον ύπνο της κάνει κάτι περίεργους ήχους.. από την αρχή έκανε και ξερω κιόλας ότι τα νεογέννητα γενικά κάνουν ήχους στον ύπνο τους, αλλά 3-4 μέρες τώρα είναι πολύ πιο έντονα και περίεργα και δεν ξερω ποσο φυσιολογικό είναι αυτό.. όταν πάμε στον παιδιατρο θα ρωτήσω φυσικά.. αλλά μήπως έχετε το ίδιο..;
  2. Καλησπερα κορίτσι μου! Όλα καλά, δόξα το θεό! Αυτές τις μέρες την έχουν πιάσει κάτι πονάκια μάλλον κολικοι και είναι λίγο ανήσυχη αλλά γενικά πολύ καλα ειναι ήσυχη. Το παλεύουμε και με τον θηλασμό, ενώ εχω κάνει σεμινάριο εχω κάποιες απορίες, εχω ακούσει και 10 διαφορετικές απόψεις και εχω μπερδευτεί κάπως. Τα βραδια καμία φορά κάνει 3ωρο ύπνο αλλά συνήθως κάνει 2ωρα.. ή ξυπνάει και στην 1 ωρα καμία φορά. Εντάξει έχει κούραση, αλλά λογικο, ειναι νινι ακόμα! Πιστεύω στις 40 μέρες και μετά που εδραιώνεται ο θηλασμός, θα στρώσει κάπως. Εσείς πως τα πάτε;
  3. Ευχαριστούμε πολύ!!❤️❤️🎀🎀 Όλα πήγαν πολύ καλά, δόξα το θεό και είχαμε μια πολύ γρήγορη και εύκολη γεννα! Είμαι ευτυχισμένη! Βασικά δεν περιγράφεται με λόγια το πως νιώθω, απίστευτο συναίσθημα…
  4. Καλησπέρα κορίτσι μου!! Να τον βάζεις στο στήθος όσο περισσότερο μπορείς!! Θα δώσεις ξένο; Τι όμορφα, μπράβο!! Μια χαρά τα πάτε!! Εγω σου γράφω από την κλινική και αυτή την στιγμή η μπεμπουλα μας κοιμάται επάνω μου!! Γεννήσαμε Τετάρτη ξημερώματα!!🎀
  5. Στο σεμινάριο θηλασμού μας είπε η μαία ότι το γάλα πάντα φτάνει, απλά πρέπει τον πρώτο καιρό να τον έχεις συνέχεια στο στήθος (χωρίς να σου κοιμάται) όσο θέλει, για να ρυθμιστεί η ποσότητα που χρειάζεται το μωρακι σου! Χαχαχα ορίστε τώρα θα δεν θα εχουν θέμα με το ξυπνητήρι😂😂 Πω πω δύσκολο πάντως να είσαι σε πολυκατοικία με νεογέννητο… δεν ξερω βασικά εγώ θα ένιωθα πολύ άσχημα αν τους ξυπνούσαμε όλους αλλά και τι να κανεις;! Μωρό είναι θα κλάψει… Μόνο κανένας περίεργος να μην υπάρχει και σας κάνει θέμα..
  6. Ευχαριστούμε πολύ!! Πω πω φαντάζομαι χωρίς επισκληρίδειο δεν θα παλευόταν αφού έβγαινε με το χέρι στο πρόσωπο. Πάντως τέλος καλό, όλα καλά, δόξα το θεό!! Τι είναι το απλικατερ νερού για την ευαίσθητη περιοχή; Δεν το έχω ξανακούσει;! Τα ίδια εσώρουχα από always έχω πάρει αλλά 1 πακέτο γιατί δεν ήξερα αν θα με βολέψουν και έχω πάρει και κάτι άλλα εσώρουχα μιας χρήσης που βάζεις εσυ σερβιέτα πάνω! Θα δω τι θα με βολέψει από αυτά και παίρνουμε κιαλλα αν χρειαστούν! Στο euromedica θα γεννήσω και εγώ, ελπίζω να μην έχουμε κάποιο θέμα με το δωμάτιο, αλλιώς το βλέπουμε για μονόκλινο, τι να πω;! Γυρισατε σπίτι; Πως είναι οι πρώτες μέρες με το νινί;
  7. Κορίτσι μου καλησπέρα!! Περίμενα πως και πως νέα σου! Να σας ζήσει ο μπέμπης σας! Γερός και καλοτυχος να είναι! Σε ποια κλινική γέννησες αν επιτρέπεται; Εμείς θα κλείσουμε δίκλινο, ελπίζω να μην έχουμε κανένα θέμα. Ευχαριστούμε😃 Τρίτη έχουμε το επόμενο ραντεβού.. Πως ήταν ο τοκετός σου; Όταν έχεις χρόνο πες μου την εμπειρία σου.
  8. Καλημερααα!! Ναιιι μεγαλώνει το νινί μας και την περιμένουμε😁😁!! Αντεεεε ποσο χαίρομαι, τώρα είσαι σίγουρα στην κλινική και μπορεί να έχεις γεννήσει κιόλας;! Όποτε έχεις νέα και μπορείς θα περιμένω να μου πεις!! Χαίρομαι τόσο πολυυυυ
  9. Καλησπέρα κορίτσι μου! Πριν μια ωρα τελείωσα από τον γιατρό, η μικρή έχει κατέβει ίσως ελάχιστα από την τελευταία φορά, αλλά σπρώχνει και προσπαθεί να εμπεδωθεί. Ο γιατρός λέει ότι έχουμε ακόμα, αλλά κανεις δεν ξέρει! Οποτε είναι έτοιμη θα βγει. Πήγε 3 κιλά το νινακι μας! Πότε κανεις εισαγωγή; Σήμερα το βράδυ; και πότε θα ξεκινήσει η πρόκληση;
  10. Χαχα ναι μπορεί να σας προλάβει και να έρθει από μόνο του το μωρακι σας!! Όπως και να έχει κοντεύεις🥹 Άντε να δούμε εγώ ποτε;! Αύριο έχω ραντεβού με τον γιατρό..
  11. Καλησπέρα κορίτσι μου, όχι ακόμα δεν δοκίμασα την διάταση.. Δεν γίνεται να τον αφήσετε κιαλλο; Εφόσον κατεβαίνει;; πω πω απίστευτο πάντως, σε 2 μέρες ξέρεις ότι θα έχεις το μωρό σου αγκαλιά! Μη σε αγχώνει καθόλου, να είσαι όσο πιο ήρεμη μπορείς, είναι πολύ σημαντικό! Όλα καλά θα πάνε!! Με κανέναν πόνο εγώ εύχομαι!
  12. Ααα ωραία θα το δοκιμάσω, ελπίζω να με βοηθήσει γιατί κυριολεκτικά η μέση μου με έχει πεθάνει, όπως και οι σουβλιες στα ισχια!!
  13. Καλημέρα!! Αααα αν έχεις έντονους πόνους περιόδου που σε ξυπνάνε τότε νομίζω όντως πλησιάζεις… μακάρι να έρθει μόνο του και να μην χρειαστεί να μπεις με πρόκληση. Αλλά και έτσι να γίνει όλα καλά θα πάνε!! Κοιτα και εγώ έχω εδώ και κάτι μέρες πόνους περιόδου, όχι έντονους, αλλά υπάρχουν… επίσης έχω κάτι δυνατούς πόνους ώρες ώρες στα ισχία, σαν να με διαπερνάει ρεύμα.. κάθε μέρα η μέση μου όλο και χειρότερα.. αυτά αν δεν ξεχνάω κάτι! Και φυσικά πετρώματα..
  14. Γεια σου κορίτσι μου! Ποσο εβδομάδων θα είσαι την Δευτέρα και ποσο εβδομάδων θέλει να σε βάλει με πρόκληση; Θα κατέβει σίγουρα ο μπόμπιρας σας μην αγχώνεσαι, κάνε ότι κανεις και να ανέβεις και πολλές σκάλες, βοηθάει πολύ μου είπε η μαία!
  15. Καλησπέρα, πως πας; Πως ήταν ο προεγχειρητικός ελεγχος; Όλα καλά;
  16. Καλημέρα! Σε μια εβδομάδα εχουμε παλι ραντεβού! Προεγχειρητικό ελεγχο έκανα εχθές! Για στρεπτόκοκκο όχι, δεν μου έχει πάρει δείγμα, ούτε και μου έχει πει κάτι, αλλά επειδή κάπου το διάβασα υποθέτω θα πρέπει σύντομα!
  17. Τέλεια! Αντε και μετράμε αντίστροφα!!😁😁 Πήγαμε και εμείς εχθές στον γιατρό όλα πολύ καλααα, η μπεμπουλα μας 2800🥹 +- 200γρ. Χαρηκα παρά πολύ που πήρε βάρος, γιατί τελευταία φορά δεν είχε πάρει πολύ και είχα αγχωθεί.. Επισης μας είπε και μας έδειξε και στον υπέρηχο πως έχει κάνει καμπύλη η σπονδυλική της στήλη με το κεφάλι να σπρώχνει γιατί προσπαθεί να μπει στην λεκανη🥹. Νομίζω ότι πλησιάζουμε!!😁😁
  18. Κορίτσι μου ποσο χάρηκα με τα υπέροχα νέα σου!! Σε μια βδομάδα μάλλον θα κρατάς τον μπέμπη σου αγκαλιά!! Για το αμνιακό σου είπε κάτι; Επηρεάζει κάπου; Ή όχι επειδή είσαι τελική ευθεία;
  19. Δόξα το θεό Παναγία μου, ηρθε ο μήνας που θα έρθουν τα νινακια μας!! Με το καλό να μας έρθουν!! Καλό μήνα και φυσικά να έχουμε έναν ευκολο και όμορφο τοκετό!!
  20. Άμα δεν τον νιώθεις πάνω από τον αφαλό, τότε σίγουρα θα έχει εμπεδωθεί!! Τι ωραία!! Να του επιτρέψει μωρέ να βλέπει το κινητό του, είναι ετοιμόγεννη η γυναίκα του και θα του αρνηθεί…; Αντε περιμένω νέα σου την Δευτέρα, μέσα στην βδομάδα μπορεί να έχετε και τον μπεμπακο σας. Εγω έχω Τρίτη το επόμενο ραντεβού, για να δουμεεε!
  21. Σίγουρα, γιατί κόλλησε όλη η παρέα που είχαμε πάει για φαγητό σε ένα μαγαζι.. πάντως οι ανακατοσουρες μπορεί να είναι και της εγκυμοσύνης, δεν ξερω! και ήθελα να σε ρωτήσω πως τα πας, αν έχεις κανένα νέο.. χαχαχα όντως να ετοιμάζεστε, αν έχει κατέβει κιαλλο και έχεις και συσπάσεις τότε από μέρα σε μέρα.. πάντως η διάρροια ξερω είναι σύμπτωμα τοκετού, αν δεν είσαι άρρωστη. Νομίζω ότι είσαι πολύ κοντά!! αντε με το καλό κορίτσι μου!! εγω σε όλη την εγκυμοσύνη δεν είχα πάρει καθόλου μαγνήσιο, παρόλο που είχα συσπάσεις, ήταν λίγες όποτε δεν χρειάστηκε.. τώρα στην 36η το ξεκίνησα αλλά μάλλον μέσα στην βδομάδα θα το σταματήσω. Αν και οι συσπάσεις ακόμα εδώ είναι, δεν βοήθησε νομίζω ιδιαίτερα το μαγνήσιο, δεν κρατιέται η μπεμπα μας. εχω και εγώ κάτι πόνους περιόδου, πόνους δυνατούς στην μέση, συσπάσεις αρκετές, αλλά νομίζω ότι ακόμα νιώθω το κεφαλάκι της εκεί στην βουβωνική χώρα.. όποτε νομίζω καμία βδομάδα ακόμα.. αλλά μάλλον έρχεται σύντομα!! πως κατάλαβες ότι έχει κατέβει κιαλλο από χθες; Νιώθεις κάτι συγκεκριμένο; Πονάς σε κάποιο σημείο;;; επισης τον νιώθεις που κουνιέται και αν ναι που; Ψηλά, χαμηλά;
  22. Σε ευχαριστώ πολύ! Μου πέρασε ευτυχως, μόνο κάτι ανακατοσουρες έχω που και που αλλά είμαι πολύ καλά! Ωστόσο επειδή μάλλον ζορίστηκα με τους εμετούς, είχα μια ολόκληρη μέρα συσπάσεις και μου έδωσε ο γιατρός μαγνήσιο γιατί μου λέει ειναι νωρίς ακόμα για τοκετό.
  23. Τι να πω, πάντως κάποιες μου λένε ότι έκαναν προεγχειρητικό ελεγχο, κάποιες άλλες όχι. Ίσως είναι ανάλογα τον γιατρό, ελπίζω μην έχει κάτι άλλο στο μυαλό του! Πω πω με τον ύπνο αστα, εγώ ναι μεν ξαπλώνω αλλά δεν βολεύομαι κάθομαι, έχω αϋπνίες, ενώ νυστάζω δεν μπορώ να κοιμηθώ.. άσε που σηκώνομαι κάθε τρεις και λίγο για τουαλέτα. Σηκώνομαι και είμαι κουρασμένη. Εντωμεταξύ κόλλησα και γαστρεντερίτιδα, ξεκίνησαν τα συμπτώματα εχθές τα ξημερώματα.. σήμερα είμαι πολύ καλύτερα, ευτυχως!! Αλλά εχθές το βράδυ ήταν ένα μαρτύριο και δεν μπορούσα καθόλου να ξαπλώσω, καιγοντουσαν τα σωθικά μου.. το μεσημέρι μπόρεσα και ξάπλωσα.. αλλά τώρα είμαι πολύ καλύτερα δόξα το θεό!! Αγχωθηκα για την μπεμπουλα με τους εμετούς γιατί είχα μια μόνιμη σύσπαση.. αλλά ευτυχως την ακούω όποτε όλα καλά!!
  24. Καλησπέρα κορίτσι μου, εχθές είχαμε γιατρό, όλα καλά, έχει κατέβει κιαλλο, αλλά έχει ακόμα. Στα κιλάκια της είναι 2389.. ο γιατρός είπε ότι είναι οκαυ αλλά εγώ αγχώθηκα λιγο γιατί βλέπω στις 36 βδομαδες είναι περίπου 2600 και προβληματίστηκα🙁 Δεν μου είπε για καρδιοτοκογραφημα ακόμα, εσένα; Ποσο είναι το σίδηρο σου; Εγώ παίρνω 4 την μέρα και αυξήθηκε ελάχιστα…. Δύσκολο… Στις πόσες εβδομάδες τώρα θα κανεις τις αιματολογικές; Εμένα μου είπε να πάω αυτές τις μέρες για προεγχειρητικό έλεγχο και αυτό επίσης με προβλημάτισε επειδή πάμε για φυσιολογικό. Εκτός αν γίνεται για παν ενδεχόμενο και το κάνουν όλες οι έγκυες. Εσυ έκανες; Σου είπε κάτι;
  25. Καλημέρα κορίτσι μου. Ωραια διαφωτίστηκα τώρα λίγο είναι η αλήθεια Χαχαχ.. θα ρωτήσω και εγώ τον γιατρό μου την Τρίτη που έχω ραντεβού να μου πει προς τα που κοιτάει.. Πω πω όντως όταν τεντώνει τα πόδια και εγώ πονάω γιατί νιώθω να τα βάζει μέσα στον θώρακα μου.. Η μπεμπα μας εμάς είναι με τον πωπο και την πλάτη αριστερά και τα ποδαράκια δεξια!! Παντως έχω λίγο άγχος αλλά σκέφτομαι θετικά και πως πλησιάζει η ωρα😁

Account

Navigation

Αναζήτηση

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.