@marinaP πώς πήγε ο υπέρηχος κορίτσι μου ?? Εγώ περιμένω αύριο την μεγάλη μέρα !! Εντωμεταξυ δεν δημοσιεύονται κ όσα γράφω.. αλλά συνεχίζω μήπως κ σταματήσει κάποια στιγμή αυτή η δοκιμαστική περίοδος ..
Δεν μπορούμε κ να επικοινωνήσουμε εύκολα έτσι που αργούν τα μνμ .. ελπίζω να τελειώσει σύντομα αυτή η δοκιμαστική περίοδος .. πώς είστε σήμερα κορίτσια ?? Εγώ μια έχω συμπτώματα.. μια δεν έχω.. άγχος εχω γενικά κ μετράω τις μέρες για να πάω στον γιατρό ..
@marinaP έκανες τελικά χοριακη? Συνεχίζουν οι πόνοι ή είσαι καλύτερα? Προσπάθησε να μην αγχώνεσαι μέχρι να πας για υπέρηχο .. όλα καλά θα είναι .. φαντάζομαι συμβαίνει επειδή μεγαλώνει η μήτρα ..
@Anna19κ εγώ το είχα αυτό εκεί γύρω στην 4η με 5η εβδομάδα για 4-5 ημέρες .. πήρα προγεστερόνη για μια εβδομάδα κ μετά επειδή μου σταμάτησε, σταμάτησα κ τα χάπια. Μην αγχώνεσαι.. Ξεκουράσου κ όλα θα πάνε καλά !
Ούτε εγώ έχω έντονα συμπτώματα κ αγχώνομαι όπως κ εσύ @Demy93.. στήθος μόνο πρησμένο.. κ κάτι τσιμπηματακια κάπου κάπου .. αλλά να είμαστε αισιόδοξες κ να έχουμε εμπιστοσύνη στα μωράκια μας ότι θα τα καταφέρουμε μαζί !!
@marinaPείμαι νέα στο mammyland.. για αυτό αργούν τα μνμ μου .. την Πέμπτη έχω ραντεβού για υπέρηχο.. μαζί πηγαίνουμε εμείς .. 🙃
Κατά τα άλλα κορίτσια στις εξετάσεις προγεννητικού είχα ανεβασμένη την tsh κ ξεκίνησα T4 .. αγχώθηκα κ με αυτό.. αλλά ο ενδοκρινολόγος με καθησύχασε ότι το βρήκα νωρίς κ δεν θα έχω πρόβλημα ..