Όλες οι δημοσιεύσεις του/της XanaT
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Πώς πήγε κορίτσι μου ?? Όλα καλά ??
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Περιμένουμε αύριο με ανυπομονησία τα νέα σου !! Καλά αποτελέσματα!! ❤️❤️❤️
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Καλά είμαι.. με έχουν προβληματίσει κάποιοι γνωστοί μου που σε αυτή τη φάση έκαναν κ μια επιπλέον εξέταση DNA για τα σύνδρομα που σου δίνουν μεγαλύτερη ασφάλεια(στέλνεις αίμα στην Αμερική κ κοστίζει 500 ευρώ ).. εμάς ο γιατρός μας δεν μας είπε κάτι κ οι πιθανότητες είναι χαμηλές .. έχετε ακούσει κάτι σχετικό?
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Καλημέρα .. πώς είσαι σήμερα @marinaP?? @Demy93όλα καλά με τις εξετάσεις που έκανες τις προηγούμενες ημέρες ?
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Ωραία.. ξεκουράσου κ όλα θα πάνε καλά.. ❤️❤️❤️
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Είναι έντονος ο πόνος ή υποφερτός? Από εχθές δεν πέρασε καθόλου ή πέρασε κ ήρθε ξανά? Πιστεύω ότι είναι επειδή μεγαλώνει η μήτρα .. μην αγχώνεσαι .. αφού μίλησες κ με τον γιατρό κ σε καθησύχασε, αυτός ξέρει καλύτερα..
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Κ εγώ έχω τέτοια πονακια.. σας το είχα πει κάποια στιγμή .. επίσης , έχω παρατηρήσει ότι τα έχω κυρίως τέτοιες μέρες που αλλάζουμε εβδομάδα.. Ελαφριά όμως .. όχι να υποφέρω δλδ ..
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Κορίτσια μου τι κάνετε? Εμας βγήκαν κ οι αιματολογικές κ δεν άλλαξαν οι πιθανότητες.. δλδ μια χαρά με την αυχενική.. Αναμένω κ τα δικά σας ευχάριστα νέα !!
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Είχε κ η αδερφή μου κίνδυνο για προεκλαμψία στην πρώτη της εγκυμοσύνη κ έπαιρνε σαλοσπιρ κ όλα πήγαν καλά .. ουσιαστικά το δίνει προληπτικά για να μην φτάσεις στην προεκλαμψία.. οπότε σήμερα προσπαθώ να σκέφτομαι θετικά.. Αναμένω κ τα δικά σας νέα.. θα σας ενημερώσω κ εγώ για τις αιματολογικές..
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Κ εγώ δεν είχα ναυτίες κτλ .. ευτυχώς .. δεν μας είπε φύλο όχι .. ούτε ρωτήσαμε από το άγχος μας να είναι όλα καλά .. Καλα αποτελέσματα!!! Ποια έχει τώρα σειρά με ραντεβού?? Εμείς περιμένουμε αύριο τις αιματολογικές.. κ σε ένα μήνα πάλι ραντεβού.. το καλό είναι ότι πια μειώνεται κ ο κίνδυνος αποβολής .. οπότε όταν συνηθίσω κ το σαλοσπιρ πιστεύω θα είμαι πιο ήρεμη..
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Με αγχωσε λίγο το θέμα με τον κίνδυνο προεκλαμψίας αλλά μου είπε ότι δεν είναι υπερβολικά μεγάλος κ ότι προληπτικά θα το πάρω το σαλοσπιρ.. παρότι ήταν καλά τα αποτελέσματα δλδ κάπως με έχει πιάσει μια στεναχώρια να πω την αλήθεια ..
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Καλησπέρα κορίτσια μου .. τι κάνετε?? Λοιπόν.. όλα καλά με την αυχενική ευτυχώς.. περιμένουμε κ αύριο τις εξετάσεις αίματος για σιγουριά. Το κακό είναι ότι είχα λίγο αυξημένο κίνδυνο για προεκλαμψία κ προληπτικά θα ξεκινήσω σαλοσπιρ. Εσείς πώς είστε ??
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Εγώ έχω πολύ άγχος γιατί έχω 1 μήνα να κάνω υπέρηχο .. ελπίζω να είναι όλα καλά εκεί μέσα .. 🙃 κ ένα επιπλέον άγχος για την αυχενική .. μακάρι να πάνε όλα καλά..
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Πώς είσαι σήμερα κορίτσι μου ?? Καλύτερα??
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Μην αγχώνεσαι κορίτσι μου.. θα περάσει κ αυτό.. θα κάνουμε κ τις αυχενικες μας κ μετά θα είμαστε καλύτερα από ποτέ !! 🤩🤩 Περαστικά !! ♥️♥️
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Καλημέρα κορίτσια .. πολύ ωραία νέα @Demy93.. @marinaP νομίζω είναι φυσιολογικό στην 12η εβδομάδα που είμαστε.. μην αγχώνεσαι ..
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Τι ωραία νέα .. κ εγώ ανυπομονώ να περάσει η εβδομάδα.. τώρα περιμένουμε την @Demy93την επόμενη εβδομάδα κ μετά έχω εγώ σειρά ..
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Περιμένουμε τα νέα σου !! 🤩🤩
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Καλημέρα κορίτσια !! Καλή χρονιά να έχουμε με υγεία, αγάπη κ τύχη !! Ελπιζω αυτή να είναι η καλύτερη μας χρονιά !! Τι κάνετε ?? Ποια έχει ραντεβού πρώτη ?? Εγώ αργω ακόμα .. στις 15.. έχω κάτι τραβηγματακια τις τελευταίες ημέρες στην κοιλιά, αλλά ήπια .. όχι συνεχόμενα.. κάπου κάπου το νιώθω .. ελπίζω ότι είναι επειδή μεγαλώνει η μήτρα κ όχι κάτι κακό ..
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Τι κάνετε κορίτσια ?? Για πείτε τα νέα σας.. εγώ καλά μέχρι στιγμής.. είχα κάτι ελαφριές κράμπες αυτές τις μέρες αλλά όχι κάτι ανησυχητικό πιστεύω.. εσείς πώς είστε ??
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Καλημέρα κορίτσια .. τι κάνετε ?? @Demy93δεν νομίζω ότι χρειάζεται να αγχώνεσαι.. την τελευταία φορά που πήγα στον γιατρό μου, περίπου στην εβδομάδα που είσαι εσύ τώρα , μου είχε πει ακριβώς αυτό .. ότι φαντάζομαι ότι έχουν σταματήσει κάπως τα συμπτώματα.. πιστεύω όλα θα είναι καλα.. απλά δεν περνάνε οι μέρες να πάμε πάλι για υπέρηχο να δούμε τα εμβρυακια μας..
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Καλησπέρα κορίτσια !! Χρόνια πολλά !! Καλά Χριστούγεννα να έχουμε με υγεία !! Κ εύχομαι του χρόνου τέτοια μέρα να έχουμε τα μωράκια μας μαζί !! ♥️♥️
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Καλημέρα κορίτσια!! Εγώ τελικά 15/1 αυχενική.. κατά τα άλλα αρκετά καλά .. εσείς πώς είστε ??
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Ναι σωστά .. ουσιαστικά 2 μέρες πριν είναι.. οπότε όλα καλά !! Εγώ σήμερα ταλαιπωρούμαι με μπούκωμα.. αλλά τουλάχιστον ελπίζω να το περάσω έτσι κ να μην αρρωστήσω ..
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Πολύ ταλαιπωρία αλλά σημασία έχει το αποτέλεσμα!! Όταν ακούς αυτή την καρδούλα να χτυπάει τα ξεχνάς όλα !! ♥️♥️ Μπράβο !! Έφυγε το άγχος μας για λίγες μέρες .. Δεν θέλω να σε προβληματισω αλλά διάβασα στο ίντερνετ ότι την αυχενική την κάνουν από 11+1 μέχρι 13+6.. δεν είναι λίγο νωρίς ? Βέβαια σίγουρα ο γιατρός σου ξέρει καλύτερα..