Όλες οι δημοσιεύσεις του/της XanaT
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
@marinaPόλα καλά ?? Σε έχω στο μυαλό μου ..
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Ευτυχώς είναι οι γιορτές κ θα περάσει πιο γρήγορα ο μήνας .. εσύ το απόγευμα έχεις ραντεβού ? Περιμένουμε τα όμορφα νέα σου !!
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Είπαμε σε ένα μήνα . Θα πάρω τηλ σήμερα να κλείσουμε το ακριβές ραντεβού γιατί δεν γινόταν εχθές για κάποιο λόγο. Από ότι κατάλαβα γύρω στις 15-16.
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Όλα καλά θα πάνε κ για εσένα εννοείται!! Αναμένουμε αύριο τα νέα σου!! Εγώ τώρα μπορώ να πω ότι πήρα μια ανάσα κ χάρηκα κορίτσια .. κ ο γιατρός μου είπε ότι πια μειώνονται πολύ οι πιθανότητες για άσχημη έκβαση ..
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Κορίτσια μου τι κάνετε ?? Εγώ έχω πολύ ευχάριστα νέα .. όλα καλά με το μωράκι μου.. σε ένα μήνα θα κάνουμε αυχενική ..
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
@Demy93μέσα του άλλου μήνα θα κάνεις αυχενική ? @marinaPδύσκολη η αναμονή αλλά κ όταν φτάνει η μέρα το άγχος τεράστιο! Κ εμένα με ποναει κάποιες φορές το στομάχι αλλά όχι στο σημείο που περιγράφεις .. μήπως σου το δημιουργούν τα χάπια που είχες πάρει για τις ναυτίες ? Από τότε κ μετά σου ξεκίνησε ή το είχες από πριν ?
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Τέλεια !! 🤩🤩
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Τι ωραία νέα !! ♥️♥️Με το σάκχαρο όλα εντάξει ?
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Καλημέρα κορίτσια .. τι κάνετε ?? Έχουμε στη σειρά τους υπερήχους μας αυτή την εβδομάδα!! Μακάρι να είναι όλα καλα.. έχω πολύ αγωνία .. 😍😍
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Σκεφτόμαστε την τρίτη, αν είναι όλα καλά να το πούμε σε 2-3 κοντινούς ανθρώπους.. μέχρι εκεί όμως .. αν κ τώρα στις γιορτές που θα βγούμε, κάποιος θα παρατηρήσει σίγουρα ότι δεν θα πιω αλκοόλ ή δεν θα τρώω απ' έξω ..
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Την τρίτη έχω ραντεβού.. κ εγώ έχω με το στομάχι θεματακι.. κυρίως ότι νιώθω συνέχεια φουσκωμένη .. κατά τα άλλα κάτι τσιμπηματακια κ εγώ κάποιες μέρες.. αλλά όχι πάντα.. γενικά αγωνία για το τι συμβαίνει εκεί μέσα .. αν είναι όλα καλά.. έχω διαβάσει κ τόσα που μπορούν να συμβούν κ δεν μπορώ να χαρώ βρε κορίτσια .. είμαι συγκρατημένη..
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Καλημέρα κορίτσια .. ούτε κ εγώ έχω ιδιαίτερα συμπτώματα.. μια ελαφριά αναγουλα κυρίως όταν έχω κάποιες ώρες να φάω.. Γι αυτό προσπαθώ να τρώω συχνά μικρά γευματακια.. κατά τα άλλα δεν περνάνε οι μέρες μέχρι τον επόμενο υπέρηχο.. ελπίζω όλες να έχουμε ευχάριστα νέα !! ❤️❤️
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Κορίτσια τι κάνετε?? Ερώτηση .. ξέρετε αν επιτρέπεται το κεφιρ στην εγκυμοσύνη? Λόγω αντιβίωσης για ουρολοίμωξη σκέφτηκα να πάρω κεφίρ για προβιοτικα. Από φόβο μήπως πάθω μύκητες κ χρειαστεί πάλι νέα αντιβίωση .. από όσο διάβασα στο ίντερνετ τα κεφίρ των σούπερ μάρκετ επιτρέπονται .. αλλά είπα να ρωτήσω μήπως έχετε καμία ιδέα παραπάνω ..
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Μπράβο !! Τι ωραία .. σε δύο εβδομάδες ξανά κ εσύ ?
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Νομίζω κάπου είχα διαβάσει ότι κάπου τώρα συνηθίζει ο οργανισμός σιγά σιγά τις ορμόνες κ μπορεί να μειωθούν τα συμπτώματα. Μην αγχώνεσαι.. Μ αρέσει που λέμε η μία στην άλλη μην αγχώνεσαι.. χαχα .. Πόσο μέγεθος είχε το εμβρυακι σου στην εξέταση ? Εμένα 0.59 κ πητ 27/7.
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Απλά είχα ευαισθησία από πριν σε αυτό το κομμάτι κ τώρα που έπεσε το ανοσοποιητικό λόγω εγκυμοσύνης με έπιασε ξανά. Έτσι μου είπε η φαρμακοποιός μου .. κ πριν έπινα συμπλήρωμα με βιταμίνες που βοηθάνε στις ουρολοιμώξεις κ τις σταμάτησα λόγω εγκυμοσύνης μέχρι να μιλήσω με τον γιατρό κ δεν πρόλαβα .. στο πρώτο ραντεβού ουρολοίμωξη.. ανυπομονώ να έρθει η επόμενη Τρίτη να πάμε για υπέρηχο να δούμε αν είναι όλα καλά .. έχω την αίσθηση ότι δεν περνάνε οι μέρες !! Συγγνώμη που σας ζαλίζω κ εσάς.. κορίτσια είναι πολύ δύσκολο όλο αυτό που κάνουμε κ μπράβο μας !! Έχουμε όλο το βάρος να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε για εμας και για τα εμβρυακια μας .. μακαρι να πάνε όλα καλά για όλες μας !!
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Ξεκίνησα αντιβίωση εγώ τελικά κορίτσια.. πολύ στεναχωρήθηκα .. ελπίζω να μην επηρεάσει κάπως αρνητικά το έμβρυο όλο αυτό .. κ πραγματικά έπινα πολλά υγρά, τηρούσα όλους τους κανόνες υγιεινής .. κρίμα ..
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Κορίτσια εγώ ουρολοίμωξη τελικά .. ελπίζω να μην πειράζει μέχρι τη Δευτέρα που θα μιλήσω με τον γιατρό για την αντιβίωση. Εσείς πώς είστε ??
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Ούτε εγώ κορίτσια έχω ναυτίες.. ίσως λίγο καμία φορά το πρωί πριν φάω αλλά όχι κάτι που να μην μπορώ να αντέξω οπότε δεν μπορώ να βοηθήσω ..
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Μην αγχώνεσαι @Demy93.. υπομονή μέχρι τη Δευτέρα που θα πας στον γιατρό! Μήπως πρέπει να σκεφτείς τα κολπικά για να γλιτώσεις από τις διάρροιες.. Εγώ κορίτσια έκανα γενική ούρων πριν μια εβδομάδα κ βγήκαν 18-20 πυοσφαιρια , νιτρικα θετικά κ αρκετοί μικροοργανισμοί.. από τηλ μου είπε η γραμματέας του γιατρού ότι είναι φυσιολογικές οι εξετάσεις. Εχθές που πήγαμε για υπέρηχο μου είπε ο γιατρός να επαναλάβω την εξέταση μαζί με καλλιέργεια ούρων για να είμαστε σίγουροι.. σήμερα λοιπόν που βγήκε η γενική είναι ακριβώς η ίδια .. χωρίς συμπτώματα .. η γραμματέας που μίλησα τηλεφωνικά επιμένει ότι είναι μια χαρά η εξέταση.. περιμένω αύριο κ την καλλιέργεια.. αλλά εμένα καλή δεν μου φαίνεται .. κ από όσα διαβάζω στο ίντερνετ λένε ότι η ασυμπτωματική βακτηριουρια χρειάζεται θεραπεία.. Κάθε μέρα υπάρχει κάτι καινούργιο για να αγχώνομαι .. 🙃
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Κορίτσια δεν ξέρω πότε θα ανέβει το μνμ.. κ είναι πολύ σπαστικό να θελω να επικοινωνήσουμε κ να μην μπορεί να γίνει άμεσα.. τέλος πάντων .. πήγα στον γιατρό κ ακούσαμε καρδούλα!! Είμαι πολύ πολύ χαρούμενη!! Βέβαια είναι νωρίς ακόμα οπότε συγκρατημένα χαρούμενη .. σε δύο εβδομάδες πάλι ραντεβού κ εμείς!!
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Τέλεια νέα !! Μπράβο !! ♥️♥️♥️
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Τέλεια νέα !! Μπράβο !! ♥️♥️♥️
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Κορίτσια με έχει πιάσει ένας σχετικά έντονος κ συνεχόμενος πόνος στη μέση εδώ κ καμία ώρα και αγχώθηκα πολύ .. αύριο τέτοια ώρα θα ξέρω αν είναι όλα καλά .. 🤞🤞🤞 Εσείς πώς είστε??
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Κορίτσια εξετάσεις προγεννητικού κάνατε ??