Μετάβαση σε περιεχόμενο
View in the app

A better way to browse. Learn more.

mammyland

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

XanaT

Μέλη
  • Έγινε μέλος

  • Τελευταία επίσκεψη

Όλες οι δημοσιεύσεις του/της XanaT

  1. Τέλεια νέα !! 🩵🩵🩵Την επόμενη φορά θα τον απολαύσετε περισσότερο που θα έχει μεγαλώσει κ άλλο !! Εγώ μέσα στη μέρα δεν την καταλαβαίνω πολύ .. αλλά μόλις ξαπλώσω αμέσως αρχίζει τον χορό .. λατρεύω αυτό το συναίσθημα .. κ κάπως με ησυχάζει ότι όλα πάνε καλά .. 🩷🩷🩷
  2. Τι κάνετε κορίτσια?? Έφτασαν οι μέρες για να δείτε τα μωράκια σας !! Κλωτσανε ?? Εγώ όταν είμαι ξαπλωμένη το καταλαβαίνω 🩷🩷
  3. Μην αγχώνεσαι κορίτσι μου..το ίδιο έπαθα κ εγώ .. στις πρώτες εξετάσεις έφτασε στο 4,9 χωρίς να είχα πριν κάποιο πρόβλημα.. μίλησα με ενδοκρινολόγο , μου έδωσε αμέσως τ4 των 50 κ στις επόμενες εξετάσεις σε ένα μήνα είχε φτάσει στο 1!!βέβαια θα το παίρνω σε όλη την εγκυμοσύνη.Τώρα είμαι 20η εβδομάδα κ όλα καλά.. το σημαντικό είναι ότι το βρήκες νωρίς κ θα ξεκινήσεις το χάπι που πρέπει..επίσης δεν είναι τραγική η τιμή..μην αγχώνεσαι!!
  4. Καλησπέρα κορίτσια .. εγώ έκανα την β επιπέδου κ όλα καλά .. σε ένα μήνα πάλι ραντεβού ..
  5. Τι κάνατε κορίτσια ?? Μ αυτά κ με εκείνα φτάσαμε σχεδόν στη μέση.. 😍😍😍 εγώ ανυπομονώ να έρθει η Δευτέρα να κάνουμε την β επιπέδου !!
  6. Πώς πήγε σήμερα κορίτσι μου? Πότε έχεις την β επιπέδου? Εμένα έχει αρχίσει να με τσιμπάει η μέση παρότι δεν έχω πάρει κ πολλά κιλά ..
  7. Κ εγώ το ίδιο .. ούτε πονακια όπως άλλες φορές .. μόνο η μέση με πόνεσε λίγο σήμερα.. στο δεύτερο τρίμηνο έτσι είναι νομίζω .. η λογική λέει ότι δεν χρειάζεται να αγχωνόμαστε..αν κ η αλήθεια είναι ότι κ εγώ αγχώνομαι.. 🙃 Τι ωραία .. έφτασαν οι μέρες να πάτε να το δειτε το μωράκι σας.. εμείς την επόμενη Δευτέρα..
  8. Τι κάνετε κορίτσια ?? Τα δικά μου νέα είναι ότι βγήκε η nipt και είναι όλα καλά !! 🥳🥳🥳 Και είναι σίγουρα κορίτσι.. 🩷🩷🩷
  9. Στον τελευταίο υπέρηχο που κάναμε κ μας έδωσε κ φωτογραφίες που φαίνεται τρισδιάστατα, δεν χορταινω να την βλέπω 🩷🩷🩷🩷🩷
  10. Ναι !! Κάτι έχει αρχίσει να φαίνεται!! 😍😍😍 Έχετε αρχίσει να τα καταλαβαίνετε?? Εγώ τα τελευταία βράδια κάτι έχω αρχίσει να νιώθω...πολύ ελαφριά κ αραιά βέβαια.. 🩷🩷🩷🩷
  11. Τι έγινε κορίτσι μου ? Πώς πήγε ο υπέρηχος ?
  12. Γιατί βρε κορίτσι μου ? Σου πέφτει η πίεση ? Είσαι καλύτερα τώρα ?
  13. @Demy93 πώς πήγε ?? Εμείς όλα καλά .. έχουμε κοριτσάκι κ προχωράμε.. έκανα κ την nipt για να μην την έχω στο μυαλό μου αν κ ο γιατρός μου έδωσε να καταλάβω πως από τις εξετάσεις μου δεν υπήρχε λόγος .. αλλά από το να το σκέφτομαι κ να αγχώνομαι προτίμησα να το κάνω .. 4/3 έχω τη β επιπέδου.. Αυτά από εμας.. 🩷🩷🩷
  14. Καλημέρα κορίτσια .. τι κάνετε ?? Εγώ ένα κιλό έχω πάρει αλλά κ εγώ έχω κόψει όσο μπορώ τα χαζά.. γλυκά όμως τρώω .. κατά τα άλλα ανυπομονώ να έρθει το αύριο .. ελπίζω να είναι όλα καλά .. ❤️❤️❤️
  15. Τόσο πολύ ε ? Εγώ έχω κάποιες μέρες κάτι ελαφριά πονακια αλλά εκείνο ήταν σαν δυνατή σουβλιά που πέρασε αμέσως. Αλλά με ανησύχησε κ δεν μπορούσα να περιμένω . Μαγνήσιο παίρνεις ? Εγώ δεν παίρνω αλλά μου το σύστησε αυτός ο δεύτερος γιατρός που πήγα για αυτά τα πονακια.
  16. Κ εμείς μετά την αυχενική το ανακοινώσαμε στους περισσότερους φίλους κ στη δουλειά μου αναγκαστικά.. δεν ήθελα να πω την αλήθεια αλλά δεν γινόταν κ αλλιώς .. Το σκ ένιωσα έναν δυνατό πόνο κ ανησύχησα κ πήγα σε γιατρό έξω κ έκανα έναν υπέρηχο .. ευτυχώς ήταν όλα καλά κ μου είπε ότι θα τα έχω αυτά στο δεύτερο τρίμηνο.. κ μας είπε ότι κατά πάσα πιθανότητα είναι κοριτσάκι.. γιατί δεν καθόταν σωστά για να το δει με σιγουριά.. τώρα στις 13 που θα πάω στον γιατρό μου θα ξέρω σίγουρα.. Να μας βγουν καλες κ οι β επιπέδου κ ανυπομονώ να αρχίσουμε να τα νιώθουμε σιγά σιγά .. 🩷🩷🩷🩷 Εσείς τελικά κάνατε nipt? Εγώ θα το συζητήσω σε αυτή την επίσκεψη με τον γιατρό μου κ ότι μου πει εκείνος .. το έχω στο μυαλό μου σαν εκκρεμότητα παρότι η αυχενική ήταν καλή..
  17. Καλησπέρα κορίτσια .. κ εγώ με τον ύπνο ταλαιπωρούμαι κάποια βράδια.. Ραντεβού 13/2 κ εμείς ..
  18. Γερό κ τυχερό να είναι !! 🩵💙🩵💙
  19. Εμείς στο επόμενο ραντεβού θα μάθουμε φαντάζομαι.. κ εμείς για κοριτσάκι λέμε.. για να δούμε..
  20. Καλημέρα !! Πώς πήγε εχθές ?? Μάθατε το φύλο τελικά ??
  21. Ναι εννοείται!! Τέλεια !! Νιώθεις μεγαλύτερη ασφάλεια έτσι .. περιμένουμε αύριο να μάθουμε το φύλο ♥️♥️♥️
  22. Εγώ μια χαρά.. αλλά αργεί ακόμα το ραντεβού.. οπότε κάνω υπομονή !! Κάθε 2 εβδομάδες θα πηγαίνεις μέχρι το τέλος? Εμένα κάθε μήνα με βάζει
  23. Πώς είσαι κορίτσι μου ?? Ελπίζω να τη γλιτωσες κ να μην αρρώστησες τελικά !!
  24. Μπράβο !! Υπέροχα νέα .. Πραγματικά μοναδικό συναίσθημα.. κ όσο περνάει ο καιρός νιώθεις να αγαπάς αυτό το μικρό πλασματακι χωρίς καν να το έχεις γνωρίσει .. μαγικό.. ♥️♥️♥️♥️ από συμπτώματα πώς πάτε ? Εγώ αυτό που παρατηρώ είναι ότι πεινάω πολύ πιο συχνά από πριν !! Ευτυχώς βέβαια ακόμα δεν έχω πάρει κιλά αλλά πραγματικά πολύ πείνα !! Χαχα Πότε έχουμε τώρα πάλι ραντεβού να δούμε τα μωράκια μας?? Εγώ 13/2.. κ μετράω αντίστροφα!! 🙃
  25. Τι κάνετε κορίτσια ?? @Demy93σήμερα έχεις την αυχενική ? Καλά αποτελέσματα !! Περιμένουμε νέα σου.. ♥️♥️♥️

Account

Navigation

Αναζήτηση

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.