Όλες οι δημοσιεύσεις του/της XanaT
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Δοκίμασε να φας ακτινίδια μήπως σε βοηθήσουν .. 2 μήνες έμειναν κορίτσια!! Και μετά θα έχουμε στην αγκαλιά μας τα πλασματακια που τώρα μας κλωτσανε..🩷🩵🩷🩵🩷🩵 Έχω αρχίσει να αγχώνομαι σιγά σιγά για τον τοκετό για να πω την αλήθεια ..
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Όλα καλά κ εμείς.. έφτασε σχεδόν 1,5 κιλο η μπέμπα μας 🤩🤩.. προχωράμε όμορφα ..
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Τι ωραία νεα!!🩵🩵 Τώρα σας πηγαίνει πιο συχνά στα ραντεβού ή το ίδιο με πριν ? Κ εγώ ανυπομονώ για το ραντεβού μας ..να δω πόσο μεγάλωσε..🩷🩷 Κορίτσια εσείς φορμακια κ κορμάκια πήρατε newborn ή 1-3?
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Εμείς ραντεβού την επόμενη εβδομάδα.. απλό υπέρηχο .. Doppler έκανες ? Εγώ ακόμα .. φαντάζομαι την επόμενη φορά .. κατά τα άλλα ψωνίζουμε πραγματακια.. να τα μαζέψουμε όλα κ να αρχίσουμε να τα πλένουμε σιγά σιγά ..
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά κορίτσια.. @marinaP Πώς είσαι κορίτσι μου ? Πέρασε η ουρολοίμωξη?
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Καλησπέρα κορίτσι μου κ περαστικά .. αν θυμάσαι κ εγώ είχα πάθει στην αρχή της εγκυμοσύνης.. τι να κάνουμε .. θα περάσει με την αντιβίωση σίγουρα .. πολλά νερά κ ρωτα τον γιατρό σου αν μπορείς να πάρεις κανένα συμπλήρωμα με d mannose.. βοηθάει πολύ.. εγώ είχα ρωτήσει κ μου το είχε επιτρέψει .. αλλά ρωτα τον γιατρό σου για σιγουριά .. Κατά τα άλλα εγώ έχω αρχίσει τα ψώνια κ περιμένω το επόμενο ραντεβού για να δω το μωράκι μου 🩷🩷🩷 Έχω αρχίσει κ λίγο να αγχώνομαι όσο πλησιάζει η μεγάλη ώρα... Καλό Πάσχα να περάσουμε κορίτσια μου!! Κ του χρόνου θα κάνουμε Πάσχα με τα μωράκια μας !!
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Τι κάνετε κορίτσια μου?? @Demy93 τι έκανες τελικά με το δόντι? Όλα καλά ? Εμείς πήγαμε γιατρο.. όλα πολύ καλά .. έφτασε το ένα κιλό η μπέμπα μας 🩷🩷
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Κ εμένα έτσι μου είπαν σε κάποια μαγαζιά που ρώτησα .. ότι το μικρό ουσιαστικά θα είναι για πολύ λίγο κ μετά δεν θα το χωράει .. κ κάποια δεν είναι κ πολύ άνετα για βρεφακια.. ευχαριστώ για τις πληροφορίες!! Στρώμα σκέφτομαι να πάρω με κοκοφοίνικα.. αλλά θα ρωτήσω κ την παιδίατρο να μου πει τη γνώμη της .. τι όμορφα που έχουμε φτάσει να συζητάμε για την προίκα τους .. τελικά πέρασαν γρήγορα οι μήνες όσο κ αν στην αρχή από το άγχος μας μας φαίνονταν ότι δεν περνούσαν με τπτ..
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Επίσης, τι μπανιερο πήρες ? Οι επιλογές είναι πολλές κ δεν ξέρεις τι να επιλέξεις..
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Μπράβο που τα ετοιμασες όλα .. ρουχαλακια δεν έχω πάρει ακόμα.. σκέφτομαι να πάρω λίγο αργότερα.. να δούμε και πόσο μεγάλο ή μικρό θα είναι το μωράκι μας.. βασικά σκέφτομαι να πάρω κάποια λίγο πιο μικρά κ κάποια λίγο πιο μεγάλο για κάθε ενδεχόμενο.. η λίστα πάντως με τα μικροπραγματα που χρειαζόμαστε είναι τεράστια αλλά τόσο όμορφη .. στρώμα για κούνια με τι υλικό πήρες ? Θα το βάλεις αμέσως σε κούνια ή λίκνο? Εγώ σκέφτομαι αμέσως σε κούνια..
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Καλησπέρα κορίτσια .. τι κάνετε?? Πώς πάνε τα ψώνια ?? Τι κάνουν τα μωράκια σας ?? Εμείς τέλος της εβδομάδας έχουμε ραντεβού κ ανυπομονώ να δω την μικρή κυρία !! 🩷🩷🩷 Κατά τα άλλα αρχίζω να οργανώνομαι με αυτά που θα χρειαστούμε..
-
Μωράκια Οκτωβρίου 2024❤️❤️
Ούτε εμένα το γράφει στην αυχενική αλλά στη β επιπέδου όπου τον μέτρησε κολπικά.
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Εγώ και η @marinaPέχουμε ίδια Πητ από ότι θυμάμαι .. 27/7..
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Τέλεια νέα !! Εγώ ξεκίνησα να χαζεύω μωρουδιακα κ πραγματακια που θα χρειαστώ κ κάποια θέλουν αρκετό χρόνο μέχρι να έρθουν .. οπότε σιγά σιγά να ξεκινήσεις κ εσύ τα ψώνια σου .. κορίτσια κοντεύουμε.. ένα τρίμηνο μας έμεινε και θα έχουμε τα μπεμπακια μας στην αγκαλιά μας 🤩🤩🤩
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Καλημέρα!! Πώς πήγε το ραντεβού?? Τι κάνει το μπεμπακι σας ?? Εγώ την επόμενη εβδομάδα έχω ραντεβού..
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Εγώ μπήκα 26η εβδομάδα.. λέμε σιγά σιγά να αρχίσουμε να ετοιμάζουμε το δωμάτιο και ότι θα χρειαστούμε το μωρό κ εγώ τις πρώτες ημέρες .. εσείς ξεκινήσατε να αγοράζετε πραγματακια??
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Πώς πήγε το ραντεβού?? Τι κάνει το μωράκι σας??
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Σίγουρα θα έχει γυρίσει το πονηρουλικο!! 😍😍😍
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Εμείς ραντεβού σε 2 εβδομάδες.. πριν το ραντεβού θα κάνω κ την καμπύλη.. αναμένω τα νέα σας κορίτσια μου.. 🩷🩵🩷🩵🩷🩵🩷🩵
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Μην σε ανησυχεί .. σε αυτή τη φάση τα μωράκια μας κοιμούνται πολλές ώρες.. έτσι διάβασα..επίσης μπορεί να έχει αλλάξει θέση .. εμένα δύο μέρες πριν πάμε στον γιατρό ένιωθα ότι κλωτσούσε κάπως διαφορετικά .. πιο αραιά κ πιο αδύναμα. Κ είχα αγχωθει .. κ τελικά ήταν με το κεφάλι κάτω κ ανάποδα . Οπότε προφανώς κλωτσούσε προς τα μέσα για αυτό το ένιωθα διαφορετικά .. όλα καλά θα είναι !! 🩷🩵🩷🩵🩷🩵
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Εμείς το κάναμε το ραντεβού μας .. όλα καλά .. μεγαλώνει το μωράκι μας .. 🩷🩷 σε 3 εβδομάδες πάλι ..
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
@marinaPόλα καλά κορίτσι μου? Σε χάσαμε ..
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Από εδώ κ πέρα θα τον καταλαβαίνεις κ περισσότερο.. εγώ μπήκα 24η εβδομάδα και ανυπομονώ να έρθει η τρίτη για να δω αυτή τη ζουζούνα που ήδη έχω δεθεί πολύ μαζί της κ απολαμβάνω να την νιώθω να με κλωτσαει .. από πράγματα δεν πήρα ακόμα κάτι .. αλλά μέσα στον Απρίλιο θα αρχίσω να τα ψάχνω σιγά σιγά ..
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Είναι πραγματικά ανακουφιστικο αυτό .. Βρε κορίτσια.. εγώ τις τελευταίες 2-3 ημέρες νιώθω έτσι σαν ένα βάρος χαμηλά στην κοιλιά .. δεν θα το έλεγα πόνο ..πιο πολύ βάρος .. φαντάζομαι είναι φυσιολογικό γιατί έχει μεγαλώσει η κοιλίτσα μου.. αλλά αγχώνομαι .. διαβάζω βέβαια ότι σιγά σιγά θα αρχίσουν κ κάποιες αραιές συσπάσεις.. δεν ξέρω..
-
Μωράκια Ιουλίου 2024 🤰👶🏻
Καλησπέρα κορίτσια!! Τι κάνετε ?? @Demy93Εννοείται ότι όλα θα πάνε μια χαρά κ να μην έχεις άγχος.. ακολούθησε τις οδηγίες του γιατρού σου.. εγώ έχω καταλάβει ότι κάθε εγκυμοσύνη έχει τα δικά της .. αισιοδοξία κ όλα θα είναι καλά.. πότε έχεις πάλι ραντεβού? @marinaPεσυ πώς είσαι ?? Εγώ την επόμενη εβδομάδα έχω ραντεβού ..