Μετάβαση σε περιεχόμενο
View in the app

A better way to browse. Learn more.

mammyland

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

XanaT

Μέλη
  • Έγινε μέλος

  • Τελευταία επίσκεψη

Όλες οι δημοσιεύσεις του/της XanaT

  1. Δοκίμασε να φας ακτινίδια μήπως σε βοηθήσουν .. 2 μήνες έμειναν κορίτσια!! Και μετά θα έχουμε στην αγκαλιά μας τα πλασματακια που τώρα μας κλωτσανε..🩷🩵🩷🩵🩷🩵 Έχω αρχίσει να αγχώνομαι σιγά σιγά για τον τοκετό για να πω την αλήθεια ..
  2. Όλα καλά κ εμείς.. έφτασε σχεδόν 1,5 κιλο η μπέμπα μας 🤩🤩.. προχωράμε όμορφα ..
  3. Τι ωραία νεα!!🩵🩵 Τώρα σας πηγαίνει πιο συχνά στα ραντεβού ή το ίδιο με πριν ? Κ εγώ ανυπομονώ για το ραντεβού μας ..να δω πόσο μεγάλωσε..🩷🩷 Κορίτσια εσείς φορμακια κ κορμάκια πήρατε newborn ή 1-3?
  4. Εμείς ραντεβού την επόμενη εβδομάδα.. απλό υπέρηχο .. Doppler έκανες ? Εγώ ακόμα .. φαντάζομαι την επόμενη φορά .. κατά τα άλλα ψωνίζουμε πραγματακια.. να τα μαζέψουμε όλα κ να αρχίσουμε να τα πλένουμε σιγά σιγά ..
  5. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά κορίτσια.. @marinaP Πώς είσαι κορίτσι μου ? Πέρασε η ουρολοίμωξη?
  6. Καλησπέρα κορίτσι μου κ περαστικά .. αν θυμάσαι κ εγώ είχα πάθει στην αρχή της εγκυμοσύνης.. τι να κάνουμε .. θα περάσει με την αντιβίωση σίγουρα .. πολλά νερά κ ρωτα τον γιατρό σου αν μπορείς να πάρεις κανένα συμπλήρωμα με d mannose.. βοηθάει πολύ.. εγώ είχα ρωτήσει κ μου το είχε επιτρέψει .. αλλά ρωτα τον γιατρό σου για σιγουριά .. Κατά τα άλλα εγώ έχω αρχίσει τα ψώνια κ περιμένω το επόμενο ραντεβού για να δω το μωράκι μου 🩷🩷🩷 Έχω αρχίσει κ λίγο να αγχώνομαι όσο πλησιάζει η μεγάλη ώρα... Καλό Πάσχα να περάσουμε κορίτσια μου!! Κ του χρόνου θα κάνουμε Πάσχα με τα μωράκια μας !!
  7. Τι κάνετε κορίτσια μου?? @Demy93 τι έκανες τελικά με το δόντι? Όλα καλά ? Εμείς πήγαμε γιατρο.. όλα πολύ καλά .. έφτασε το ένα κιλό η μπέμπα μας 🩷🩷
  8. Κ εμένα έτσι μου είπαν σε κάποια μαγαζιά που ρώτησα .. ότι το μικρό ουσιαστικά θα είναι για πολύ λίγο κ μετά δεν θα το χωράει .. κ κάποια δεν είναι κ πολύ άνετα για βρεφακια.. ευχαριστώ για τις πληροφορίες!! Στρώμα σκέφτομαι να πάρω με κοκοφοίνικα.. αλλά θα ρωτήσω κ την παιδίατρο να μου πει τη γνώμη της .. τι όμορφα που έχουμε φτάσει να συζητάμε για την προίκα τους .. τελικά πέρασαν γρήγορα οι μήνες όσο κ αν στην αρχή από το άγχος μας μας φαίνονταν ότι δεν περνούσαν με τπτ..
  9. Επίσης, τι μπανιερο πήρες ? Οι επιλογές είναι πολλές κ δεν ξέρεις τι να επιλέξεις..
  10. Μπράβο που τα ετοιμασες όλα .. ρουχαλακια δεν έχω πάρει ακόμα.. σκέφτομαι να πάρω λίγο αργότερα.. να δούμε και πόσο μεγάλο ή μικρό θα είναι το μωράκι μας.. βασικά σκέφτομαι να πάρω κάποια λίγο πιο μικρά κ κάποια λίγο πιο μεγάλο για κάθε ενδεχόμενο.. η λίστα πάντως με τα μικροπραγματα που χρειαζόμαστε είναι τεράστια αλλά τόσο όμορφη .. στρώμα για κούνια με τι υλικό πήρες ? Θα το βάλεις αμέσως σε κούνια ή λίκνο? Εγώ σκέφτομαι αμέσως σε κούνια..
  11. Καλησπέρα κορίτσια .. τι κάνετε?? Πώς πάνε τα ψώνια ?? Τι κάνουν τα μωράκια σας ?? Εμείς τέλος της εβδομάδας έχουμε ραντεβού κ ανυπομονώ να δω την μικρή κυρία !! 🩷🩷🩷 Κατά τα άλλα αρχίζω να οργανώνομαι με αυτά που θα χρειαστούμε..
  12. Ούτε εμένα το γράφει στην αυχενική αλλά στη β επιπέδου όπου τον μέτρησε κολπικά.
  13. Εγώ και η @marinaPέχουμε ίδια Πητ από ότι θυμάμαι .. 27/7..
  14. Τέλεια νέα !! Εγώ ξεκίνησα να χαζεύω μωρουδιακα κ πραγματακια που θα χρειαστώ κ κάποια θέλουν αρκετό χρόνο μέχρι να έρθουν .. οπότε σιγά σιγά να ξεκινήσεις κ εσύ τα ψώνια σου .. κορίτσια κοντεύουμε.. ένα τρίμηνο μας έμεινε και θα έχουμε τα μπεμπακια μας στην αγκαλιά μας 🤩🤩🤩
  15. Καλημέρα!! Πώς πήγε το ραντεβού?? Τι κάνει το μπεμπακι σας ?? Εγώ την επόμενη εβδομάδα έχω ραντεβού..
  16. Εγώ μπήκα 26η εβδομάδα.. λέμε σιγά σιγά να αρχίσουμε να ετοιμάζουμε το δωμάτιο και ότι θα χρειαστούμε το μωρό κ εγώ τις πρώτες ημέρες .. εσείς ξεκινήσατε να αγοράζετε πραγματακια??
  17. Πώς πήγε το ραντεβού?? Τι κάνει το μωράκι σας??
  18. Σίγουρα θα έχει γυρίσει το πονηρουλικο!! 😍😍😍
  19. Εμείς ραντεβού σε 2 εβδομάδες.. πριν το ραντεβού θα κάνω κ την καμπύλη.. αναμένω τα νέα σας κορίτσια μου.. 🩷🩵🩷🩵🩷🩵🩷🩵
  20. Μην σε ανησυχεί .. σε αυτή τη φάση τα μωράκια μας κοιμούνται πολλές ώρες.. έτσι διάβασα..επίσης μπορεί να έχει αλλάξει θέση .. εμένα δύο μέρες πριν πάμε στον γιατρό ένιωθα ότι κλωτσούσε κάπως διαφορετικά .. πιο αραιά κ πιο αδύναμα. Κ είχα αγχωθει .. κ τελικά ήταν με το κεφάλι κάτω κ ανάποδα . Οπότε προφανώς κλωτσούσε προς τα μέσα για αυτό το ένιωθα διαφορετικά .. όλα καλά θα είναι !! 🩷🩵🩷🩵🩷🩵
  21. Εμείς το κάναμε το ραντεβού μας .. όλα καλά .. μεγαλώνει το μωράκι μας .. 🩷🩷 σε 3 εβδομάδες πάλι ..
  22. @marinaPόλα καλά κορίτσι μου? Σε χάσαμε ..
  23. Από εδώ κ πέρα θα τον καταλαβαίνεις κ περισσότερο.. εγώ μπήκα 24η εβδομάδα και ανυπομονώ να έρθει η τρίτη για να δω αυτή τη ζουζούνα που ήδη έχω δεθεί πολύ μαζί της κ απολαμβάνω να την νιώθω να με κλωτσαει .. από πράγματα δεν πήρα ακόμα κάτι .. αλλά μέσα στον Απρίλιο θα αρχίσω να τα ψάχνω σιγά σιγά ..
  24. Είναι πραγματικά ανακουφιστικο αυτό .. Βρε κορίτσια.. εγώ τις τελευταίες 2-3 ημέρες νιώθω έτσι σαν ένα βάρος χαμηλά στην κοιλιά .. δεν θα το έλεγα πόνο ..πιο πολύ βάρος .. φαντάζομαι είναι φυσιολογικό γιατί έχει μεγαλώσει η κοιλίτσα μου.. αλλά αγχώνομαι .. διαβάζω βέβαια ότι σιγά σιγά θα αρχίσουν κ κάποιες αραιές συσπάσεις.. δεν ξέρω..
  25. Καλησπέρα κορίτσια!! Τι κάνετε ?? @Demy93Εννοείται ότι όλα θα πάνε μια χαρά κ να μην έχεις άγχος.. ακολούθησε τις οδηγίες του γιατρού σου.. εγώ έχω καταλάβει ότι κάθε εγκυμοσύνη έχει τα δικά της .. αισιοδοξία κ όλα θα είναι καλά.. πότε έχεις πάλι ραντεβού? @marinaPεσυ πώς είσαι ?? Εγώ την επόμενη εβδομάδα έχω ραντεβού ..

Account

Navigation

Αναζήτηση

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.