Όλες οι δημοσιεύσεις του/της Joannaero
-
ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΤΟΚΕΤΟ..
Στους δύο μήνες έκανα και στα δύο παιδιά. Σιγά σιγά όμως.. να σου ζήσει
-
Κρέμα για ραγάδες
Και από κόστος μηδέν ....! 🧡🧡🧡🧡
-
Κρέμα για ραγάδες
Να βάζεις κάθε μέρα θέλει πολλή ενυδάτωση για να μην σπάσει το δερμα
-
Κρέμα για ραγάδες
Αμυγδαλελαιο έβαζα κ στις δύο εγκυμοσύνες ,από τον τέταρτο και δεν έχω ούτε μισή ραγαδα!
-
Έξοδα αμνιοπαρακεντησης κ ΙΚΑ
Ναι φυσικά και δεν πληρώνει το ΙΚΑ.. γινόταν πολύ παλιά αυτό..
-
Είναι φυσιολογικό ;;;
Αυτό το νιώθεις κάθε φορά που αισθάνεσαι το μωρό; Ισως είναι Braxton Hicks. Όπως και να έχει,πες το στον γυναικολόγο.
-
Χαλασμένη ψαρόσουπα
Εγώ είχα φάει μια μπουκιά χαλασμένη φάβα κ δεν έπαθα κάτι. Με το καλό!
-
ροζ κολπικά υγρά στην 7 εβδομάδα κύησης
Μια μέρα🤓σου εύχομαι το ιδιο
-
ροζ κολπικά υγρά στην 7 εβδομάδα κύησης
Μου συνέβη κι εμένα στις ίδιες εβδομάδες,,εγώ είχα ροζ-καφε και τρελάθηκα. Πήρα αναρρωτική εννοείται και είδε ο γιατρός μικρή αποκόλληση. Μετά από λίγο πέρασε.
-
Κολπικα υγρά- πάντα σημαδι εγκυμοσύνης;
Εγώ έχω πολλά υγρά λίγο πριν την ωορρηξία. Ποτέ στην εγκυμοσύνη ιδιαίτερα πολλά.
-
Μπέρδεμα με θέμα καρότσι (λειτουργίες, αξεσουάρ)
Εάν το κάθισμα αυτοκινήτου που θα σου δώσει η φίλη σου είναι για πιο μεγάλα παιδιά,κρατά το για αργότερα,εφόσον πάρεις Πορτ μπεμπέ-καροτσι. Ναι το Πορτ μπεμπέ μπαίνει στο αμάξι κ γω με αυτό την πήγαινα στο καρότσι.γιατι είναι μικρό κ δεν μπορεί στο κανονικό .
-
Μπέρδεμα με θέμα καρότσι (λειτουργίες, αξεσουάρ)
Το Πορτ μπεμπέ είναι το αυγό που το μωράκι είναι σαν να το έχεις αγκαλιά δεν είναι ευθεια. Με εξυπηρέτησε πολύ κ το είχαμε μέχρι μεγάλη ηλικία γιατί στο καρότσι που κουμπωνε είχε το μωρό ψηλά και άνετα,όχι ευθεία και να πέφτει δεξιά αριστερά. Η καλαθουνα όντως δεν με βόλεψε πολύ στο καρότσι που κουμπωνε γιατι ήταν πολύ ευθεία το μωρό και κάποιες φορές μου φαίνεται ότι έγερνε προς τα πίσω...όμως είχα πάρει μια βάση με Ρόδες για την καλαθουνα και την είχα στο σπίτι,όπου το μωρό κοιμόταν,το μετέφερα με τις Ρόδες(πολύ προσεκτικά να μην φύγει το καλάθι με το μωρό κάτω) και γενικώς ήταν ένα έξτρα κρεβατάκι στο σπιτι που με βόλεψε πραγματικά. Οπότε,στο αμάξι είχα μέχρι τους δώδεκα μήνες περίπου το αυγό . Και στο καρότσι το αυγό. Έμπαινε και έβγαινε στο αμαξι, δενόταν με την ζώνη. Μετά τους δεκαπέντε μήνες,είχα στο αμάξι ένα κανονικό κάθισμα αυτοκινήτου,που θα κρατήσει μέχρι τα τρία της. Και στο καρότσι το τρίτο εξάρτημα,το κανονικό κάθισμα καρότσιου που θα κρατήσει επίσης μέχρι τα τρία .
-
Κοιμάται στο στήθος θηλαζοντας!
Συμφωνώ με τις κοπέλες από πανω. Δεν υπάρχει "κακομαθαινω" ειδικά σε αυτή την ηλικία. Πρέπει μάλιστα να ανταποκριθουμε στις ανάγκες του μωρού για πολύωρες αγκαλιές και στήθος. Και για εμάς όμως είναι θεραπευτικό αυτό,έτσι δεν είναι;
-
Κοιμάται στο στήθος θηλαζοντας!
Εμείς είμαστε δυο ετών και ακόμα κοιμόμαστε στο στήθος !
-
Αναγωγες
Όταν τον ταΐζεις σε τί θέση τον κρατάς; Δεν πρέπει πολύ ξαπλωμενος...ίσως να είναι και λαίμαργος κ να το κατεβάζει γρήγορα.
-
Pampers
Οι pampers premium care από όσο ξέρω είναι για πιο ευαίσθητο δερματακι,είναι ακόμα πιο απαλές από τις active. Εγώ χρησιμοποιώ τα pants. Τελευταία όμως βλέπω ότι βαραίνουν πιο εύκολα από παλιότερα... ή μήπως κάνει παραπάνω τσισα το μωρό;; 😁
-
Τρώει και κλαίει!!!
Ναι έχει συμβεί σε όλες νομίζω . Είχε ανοίξει κ θέμα εδω παλιοτερα. Θα το ξεπεράσει κ θα βρει τους ρυθμούς του,να είσαι σε επικοινωνία με τον παιδίατρο για όλα!
-
Γέννα σε δημόσιο νοσοκομείο
Εγώ που γέννησα φυσιολογικα και τις δύο,δεν τους έδωσαν τίποτα,όμως με την καισαρική είναι αλλιώς αν κάνεις ολική ,ξέρω κοπέλες που έμειναν στην ανάνηψη κ πήρε αναγκαστικά το μικρό ξένο. Με το καλό!!!
-
Θηλασμός & περίοδος
Σόρρυ μετά θυμήθηκα,στο εξάμηνο το κάνεις ναι ...έκανα λαθος,! Κ γω στο εξαμηνο έκανα κ επειδή μου βρήκε κάτι πήρα κρέμα κ είπε να ξανακάνω στον χρόνο, γι'αυτό μπερδεύτηκα...έχω κ γω το HPV(κονδυλώματα) αλλά μου βγαίνουν όλα τα τεστ καθαρά δεν ξέρω τι συμβαίνει..!
-
Τραχηλίτιδα-κολποσκοπηση
Δεν θέλω να αναίρεσω αυτά που σου είπε ο επιστήμονας,αλλά θα σου πω ότι πριν μερικά χρόνια είχα κάνει μια εξέταση κολπικού υγρού στο ΙΚΑ και πήγα στην γυναικολόγο του ΙΚΑ για να την δει...τότε χωρις να με εξετάσει, βγάζει την κάρτα της ,μου την δίνει στο χέρι,και μας λέει με τον άνδρα μου ότι πρέπει να πάμε στο Μητέρα να κάνω μια επεμβασουλα (?) και ότι κοστίζει γύρω στα 200 ευρώ τίποτα ...έτσι είπε κ στο λέω χωρίς ίχνος υπερβολής. Μετά που μιλούσαμε για αλλά θέματα,μας έλεγε την γνώμη της ότι γυναικολόγοι πρέπει να γίνονται μόνο οι γυναίκες γιατι αν γίνει άντρας σημαίνει ότι θέλει να βλέπει κόλπους ,και ότι αν ο άντρας γίνει ουρολόγος σημαίνει ότι θέλει να βλέπει ανδρικά όργανα....μιλάμε για παράνοια..μια εβδομάδα γελούσαμε...😂 Σορυ που σου λέω ιστορίες,σου ξανά λέω να πας σε έναν δεύτερο γιατρό κ να δεις τί θα σου πει...έτσι θα ξέρεις σίγουρα
-
Θηλασμός & περίοδος
Γιατί έκανες τεστ Παπ τόσο νωρίς;; Υπήρχε ιδιαίτερος λόγος; Εγώ μετά τον χρόνο...πάντως περίοδος κι εμενα που θήλαζα αποκλειστικά μου ήρθε τεσσάρων μηνών,παρόλο που ο γιατρός μου είχε πει ότι όσο θηλάζεις αποκλειστικά δεν θα σου έρθει
-
Θηλασμός & περίοδος
Δεν έχω ιδέα γιατί σου σταμάτησε ενώ είχε αρχίσει. Ίσως θέλει έναν έλεγχο . Πάντως κάνε ένα δεύτερο τεστ, ξερω κοπέλα που θηλάζε αποκλειστικά πέντε μηνών μωρό κ έμεινε έγκυος σε δίδυμα. ..!
-
«Επιχείρηση» δοντάκια!
Εμένα την ανακούφιζε αρκετά το να την βάζω στο στήθος να θηλάζει.
-
Τραχηλίτιδα-κολποσκοπηση
Η κολποσκόπηση δεν είναι κάτι ιδιαίτερα επώδυνο,η βιοψία τραχήλου είναι! Το έχω ζήσει και νοσηλεύτηκα για μια βδομάδα λόγω ακατάσχετης αιμορραγίας. Ο γυναικολόγος είναι σε ιδιωτικό πάντως;
-
Τραχηλίτιδα-κολποσκοπηση
Καλησπέρα,μου είχε βγάλει κι εμένα τραχηλητιδα κ πήρα μια κρεμα για δέκα μέρες.Η άποψή μου είναι να πάρεις και μια δεύτερη γνώμη,χωρίς να του πεις τί σου είπε ο γυναικολόγος σου.